بازاریابیمطالب آموزشی

5 نکته برای افزایش اخلاقی بیماران چشم پزشکی

افزایش مراقبت از بیماران چشم پزشکی شامل ادغام فناوری های پیشرفته و برنامه های درمانی شخصی برای بهبود تشخیص، مدیریت و نتایج بیماری های چشمی است. ابزارهای پیشرفته مانند توموگرافی انسجام نوری (OCT) و عکاسی فوندوس تصویربرداری با وضوح بالا را ارائه می‌کنند و امکان تشخیص زودهنگام و نظارت دقیق بر بیماری‌هایی مانند گلوکوم، دژنراسیون ماکولا و رتینوپاتی دیابتی را فراهم می‌کنند.  اگر به این فکر می کنید که چگونه از نظر اخلاقی بیماران چشم پزشکی خود را دهید در ادامه با ما همراه باشید.

5 نکته برای افزایش بیماران چشم پزشکی

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با رعایت اصول اخلاقی، بیماران چشم پزشکی را افزایش دهید. این روش ها عبارتند از:

1. بذر را در طول تماس تلفنی اولیه بکارید

می توانید با جمع آوری اهداف فردی بیماران و جزئیات مربوط به سابقه پزشکی آنها شروع کنید. این کاندیداتوری برای درمان‌ها یا ارتقاء های بالقوه مناسب را روشن می‌کند. به عنوان مثال، شما ممکن است یک بیمار داشته باشید که واجد شرایط عمل آب مروارید باشد. در این مورد، هماهنگ کننده بیمار شما می تواند به بیمار در مورد این روش، از جمله آماده سازی، بیهوشی، پیگیری و نتایج آموزش دهد.

حتماً ویژگی‌ها و مزایای هر سطح از روش‌ها، از جمله محدوده قیمت آن‌ها را مشخص کنید. از بیماران خود بپرسید که به کدام سطح از پیشرفت تمایل دارند. آنها دوست دارند چه چیزی را بهبود بخشند؟

هماهنگ کننده بیمار شما می تواند مراحل مناسب را زمانی که بیمار وارد مطب می شود تکرار کند. اینها می تواند شامل تأیید مجدد خواسته های بیمار، آموزش مجدد بیمار در مورد روش خاص و بازیابی تعهد به یک دوره عمل باشد. انجام این مراحل به بیمار کمک می کند و باعث می شود بیمار احساس کند شنیده می شود.

2. طرحی را با استفاده از نمودار بیمار ترسیم کنید

اگر به نفع بیمار نیست، هرگز نباید به فکر افزایش بیماران چشم پزشکی خود باشید. سلامتی بیمار همیشه در اولویت است، اما روش‌های اضافی خاص ممکن است به آن کمک کنند و ارزش داشته باشند. می توانید از درمان و تاریخچه محصول برای پیش بینی سایر روش ها یا محصولات قابل استفاده استفاده کنید. هنگام پرسش از بیماران در مورد نیازها و نتایج مورد نظر، می توانید از نمودار بیمار برای تکمیل آنها استفاده کنید.

3. بیماران را به صورت دیجیتالی پرورش دهید

به یاد داشته باشید که بیماران ممکن است دانش عمیق تری در مورد روش های انتخابی خاص بخواهند. آنها می خواهند تا آنجا که ممکن است یاد بگیرند تا تصمیم خود را در هنگام تعیین اینکه آیا یک روش برای آنها مناسب است یا خیر. این امر به ویژه زمانی که پول زیادی در خطر است، بیشتر می شود. اینجاست که بازاریابی محتوا پزشکی می تواند وارد عمل شود.

بازاریابی محتوای عالی نه تنها از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سرنخ های چشم پزشکی را جذب می کند، بلکه باعث حفظ و فروش بیشتر بیماران موجود نیز می شود. هیچ محدودیتی برای انواع محتوایی که می توانید برای کمک به فروش بیشتر بیماران ایجاد و به اشتراک بگذارید وجود ندارد. برای مثال، می‌توانید وبلاگ‌های آموزنده، ویدیوها، مطالعات موردی، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر اشکال محتوا ایجاد کنید. در نتیجه، بیماران نسبت به روش‌های اضافی احساس اطمینان بیشتری می‌کنند و تمایل بیشتری به انجام آن‌ها دارند.

4. رک باشید

پس از فرآیند پرورش دیجیتال و تماس تلفنی اولیه، توصیه نهایی بر عهده پزشک است. این مستلزم ایجاد تعادل مناسب در ارتباطات است. با بیماران خود ک باشید و بگویید که شما کاندیدای عالی برای این روش هستید، به همین دلیل است که من آن را توصیه می کنم.  همچنین، برای پاسخ به هر سؤالی که احتمالاً بیمار در مورد این روش دارد، آماده باشید.

5. بهبود اتاق انتظار

از پوستر گرفته تا بروشور و ویدئو، می‌توانید از هر چهار دیوار اتاق انتظار برای آموزش بیشتر و اطلاع‌رسانی به بیماران در مورد گزینه‌های مختلف استفاده کنید. می‌توانید بخشی از اتاق انتظار را با بروشورهایی که اطلاعات بیشتری در مورد رویه‌های خاص ارائه می‌کنند، داشته باشید. این بروشورها می توانند مزایای این روش را همراه با جزئیات دیگر بیان کنند. در همین حال، یک ویدیو در تلویزیون اتاق می تواند توجه بیماران را در مورد روش های انتخابی جلب کند.

همانطور که گفته شد، بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی در افزایش فروش بیماران و ایجاد ارتباط محکم با آنها بسیار مهم است. در صورت استفاده صحیح، محتوای وب سایت از همه نوع می تواند در به حداکثر رساندن سود و در عین حال اطمینان دادن به بیماران بسیار ارزشمند باشد.

بازاریابی محتوا دو هدف اصلی را دنبال می کند:

  • جذب سرنخ های جدید
  • بیماران موجود را حفظ کنید

ایجاد محتوایی که هر دو نیاز را برآورده کند، نیاز به تخصص حرفه ای دارد. اگر چشم پزشکان زمان زیادی را صرف تولید محتوا به تنهایی کنند، زمان کمتری برای فعالیت های درآمدزا مانند روش های آب مروارید خواهند داشت. شما باید مطمئن شوید که مردم می توانند شما را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کنند. این امر مستلزم سئوی خوب است که محتوای غنی و خوب نوشته شده در وب سایت شما را تکمیل می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 × = 42

دکمه بازگشت به بالا