متخصص ارتودانتیکس

متخصص ارتودانتیکس کیست؟

متخصص ارتودانتیکس کیست و ارتودانتیکس یعنی چه؟

متخصص ارتودانتیکس (Orthodontist) یا متخصص ارتودنسی می‌تواند هر نوع ایرادی و مشکلی که در ظاهر دندان‌ها وجود داشته باشد را به طور کلی از بین ببرد. این گرایش دندانپزشکی در واقع یکی از اولین گرایش‌های تخصصی بوده است که در این رشته وجود داشته و افراد زیادی هم به دنبال آن بوده‌اند. درمان دندان‌ها به وسیله این روش نیازمند دانش و صلاحیت بسیار زیادی می‌باشد که پزشک باید داشته باشد. او طی 6 سال توانسته است مدرک خود را دریافت کند و در این 6 سال هم با هزاران دندانپزشک دیگر رقابت داشته که باید آن‌ها را کنار می‌زده است. درمان هر نوع ناهنجاری‌هایی که مربوط به دهان و دندان می‌باشد را متخصص ارتودانتیکس می‌تواند درمان کند و در این زمینه تخصص لازم را دریافت کرده است.

پزشکانی که به دنبال افزایش جذب بیمار جدید از طریق طراحی سایت هستند حتما مقاله “طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی” را مطالعه کنند.

در چه شرایطی باید به متخصص ارتودانتیکس یا ارتودنتیس مراجعه کنیم؟

شما در برخی از شرایط خاص باید برای درمان دندان‌های خود به متخصص ارتودانتیکس یا ارتودنتیس مراجعه کنید. این شرایط عبارت است از:

  1. زمانی که دندان‌های شما پوسیده شده است و شدت پوسیدگی آن‌ها هم روز به روز در حال افزایش پیدا کردن می‌باشد.
  2. زمانی که شما به مشکلاتی لثه‌ای و بیماری‌هایی که مربوط به لثه می‌باشد دچار شده باشید.
  3. در برخی از موارد امکان دارد به دلیل وضعیت بد دندان‌های خود نتوانید غذا را خوب بجوید که همین امر مشکلات سیستم گوارشی شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.
  4. اگر شما دندان‌های نامرتبی دارید باید برای درمان آن‌ها به متخصص ارتودانتیکس مراجعه نمایید.
  5. اگر زیبایی دندان‌هایتان برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد می‌توانید به این متخصص مراجعه کنید تا دندان‌های شما را درمان کنند.
  6. اگر فشار زیادی زمان غذا خوردن به دندان‌های شما وارد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 7 = 35

دکمه بازگشت به بالا