سایت و سئومطالب آموزشی

نکات سئو برای پزشکان متخصصین پا

با رشد قابل توجه صنعت پزشکی، رقابت برای پزشکان متخصصین پا شدیدتر و شدیدتر می‌شود. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای به دست آوردن سهم بازار و جایگاه کلینیک شما به عنوان رهبر صنعت محلی ضروری است.

شاید شنیده باشید که سئو به طور فزاینده ای پیچیده می شود. در حالی که برخی از تاکتیک ها تغییر می کنند، اصول اولیه ثابت می مانند. بخش دشوار رقابت با سایر کلینیک های مراقبت های بهداشتی است که آژانس های SEO متخصص را استخدام می کنند.

سئو سایت پزشکی، دندانپزشکی و کلینیک

سئوی پزشکان متخصصین پا چیست؟

بهینه‌سازی موتور جستجو مجموعه‌ای از تاکتیک‌هایی است که بازاریابان برای رساندن وب‌سایت شما به بالای صفحه‌های نتایج موتور جستجو (SERP) استفاده می‌کنند. هدف این استراتژی بازاریابی این است که وب سایت شما را به طور همزمان برای مخاطبان و موتورهای جستجو جذاب کند.

هنگامی که شخصی به صورت آنلاین به دنبال “درد پا” یا “پزشکان متخصصین پا” می گردد و وب سایت شما را در بالای نتایج جستجو می بیند، به احتمال زیاد از آن بازدید می کند. سه نوع سئو عبارتند از:

  • سئو روی صفحه – روش هایی که صفحات وب شما را برای موتورهای جستجو جذاب تر می کند. آنها شامل محتوای باکیفیت با کلمات کلیدی، سازگاری با موبایل و ابرداده هستند.
  • سئوی خارج از صفحه – اقداماتی که خارج از وب سایت خود برای بهبود رتبه آن انجام می دهید. آنها شامل بک لینک، نقل قول و حضور در رسانه های اجتماعی هستند.
  • سئو فنی – جنبه های فنی وب سایت شما که به رتبه بندی بالاتر کمک می کند. آنها شامل زمان بارگذاری صفحه، نقشه های سایت XML، امنیت، فایل های robots.txt و موارد دیگر هستند.

سئو درون صفحه برای متخصصین پا

هدف اصلی سئو داخلی این است که وب سایت شما برای کاربر جذاب به نظر برسد و در عین حال الگوریتم های موتورهای جستجو را در نظر داشته باشید.

از آنجایی که گوگل و سایر موتورهای جستجو الگوریتم های خود را به طور منظم تنظیم می کنند، به مرور زمان پاسخگویی به خواسته های آنها سخت تر می شود. بهترین راه برای جلوگیری از سقوط در رتبه بندی این است که بر روی مفید کردن هر صفحه وب برای بازدیدکنندگان تمرکز کنید.

تحقیق کلمات کلیدی

یافتن کلمات کلیدی مناسب و پیاده سازی آنها در محتوا، ابرداده، URL ها و سایر عناصر وب سایت شما کلید سئوی موفق است.

یک دهه پیش، تحقیقات کلمات کلیدی برای متخصصین پا نسبتاً ساده بود:

  • کلمات کلیدی مرتبط با تمرین طوفان فکری.
  • آنها را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی وارد کنید.
  • کلمات کلیدی مشابه تولید کنید.
  • بررسی کنید که چقدر خوب عمل می کنند.
  • آنها را در محتوای خود، توضیحات متا، عنوان صفحه و غیره قرار دهید.

با این حال، رقابت شدید باعث شد تا تقریباً غیرممکن باشد که از بین مردم متمایز شوید. در همین حال، گوگل الگوریتم های خود را برای درک هدف جستجوی کاربر تنظیم کرد.

این دیگر نتایج جستجو را به وب سایت هایی با تطابق دقیق کلمات کلیدی محدود نمی کند. معنای معنایی، زمینه و هدف جستجوگر را از پرس و جو تشخیص می دهد و بر اساس آنها عمل می کند. به همین دلیل است که کلمات کلیدی هدف خاص در حال تبدیل شدن به بخش بزرگی از سئو هستند.

برای مثال، بیماری که به دنبال اطلاعات است، ممکن است «دارو برای درد پاشنه» یا «اطلاعات قارچ پا و مچ پا» را جستجو کند. در همین حال، بیماری که می‌خواهد پزشک پیدا کند، می‌تواند «عمل پزشکی پا در دالاس» یا «پزشک پا در بوستون» را جستجو کند.

بهینه سازی روی صفحه

بهینه سازی روی صفحه شامل بهینه سازی وب سایت شما برای یک تجربه کاربری عالی است. این شامل:

  • تولید محتوای اطلاعاتی با کیفیت بالا
  • افزودن کلمات کلیدی به محتوا به طور طبیعی
  • یافتن اطلاعات را برای کاربر آسان می کند
  • کار بر روی لینک های داخلی
  • افزودن متن جایگزین به تصاویر
  • وب سایت خود را برای افراد دارای معلولیت در دسترس قرار دهید

شیوه های قدیمی سئو شامل استفاده از کلمات کلیدی تا حد امکان در محتوا است. امروزه چنین تاکتیکی را پر کردن کلمات کلیدی می نامند.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی نه تنها مانع جریان محتوای شما نمی شود، بلکه ارزش صفر را برای موتور جستجو دارد. در بدترین حالت، گوگل ممکن است تصمیم بگیرد که محتوا هرزنامه است و رتبه شما را کاهش دهد. به طور کلی، ایجاد محتوای ارزشمند که با نیازها و هدف مخاطبان شما مطابقت داشته باشد بسیار مهمتر از استفاده از کلمات کلیدی تا حد ممکن است.

سئوی خارج از صفحه برای متخصصین پا

در حالی که کنترل کمتری بر تاکتیک‌های سئوی خارج از صفحه دارید، آنها به همان اندازه مهم هستند که مستقیماً در وب سایت خود انجام می دهید.

بک لینک ها

بک لینک پیوندی است از یک وب سایت دیگر به یک یا چند صفحه شما. هر چه یک وب سایت قابل اعتمادتر و معتبرتر باشد، بک لینک ارزشمندتر است.

بک لینک ها طلایی سئو هستند. برای موتورهای جستجو، بک لینک از وب سایت های معتبر فاکتورهای مهم رتبه بندی هستند. آنها نشان می دهند که محتوای وب سایت شما به اندازه کافی ارزشمند است که بتوان به آن لینک داد. از نظر گوگل، این به اندازه کافی برای جستجوگران خوب است.

بهترین راه برای جذب بک لینک با کیفیت بالا، ایجاد محتوای آموزشی، آموزنده و ارزشمند است. می‌توانید از این محتوا در وب‌سایت خود استفاده کنید یا برای سایر وب‌سایت‌های معتبر پست‌های مهمان بنویسید که به شما امکان می‌دهد پیوندی را اضافه کنید.

سئو فنی برای پزشکان متخصصین پا

سئو فنی در پشت صحنه کار می کند تا موتورهای جستجو را آسان کند تا وب سایت پزشکان متخصصین پا را بخزند و رتبه بندی کنند. با این حال، با ایمن تر، سریع تر و آسان تر کردن وب سایت شما، به تجربه کاربر کمک می کند.

برای بهبود سئو وب‌سایت مطب متخصص پا باید موارد زیر را داشته باشد :

  • رمزگذاری HTTPS
  • طراحی وب سایت واکنش گرا (بنابراین در همه دستگاه ها یکسان به نظر می رسد)
  • فرم های وب ایمن
  • صفحات با بارگذاری سریع
  • فایل robots.txt بهینه شده
  • نقشه سایت XML
  • ساختار URL بهینه شده

اگر وب سایت شما بر روی وردپرس ساخته شده باشد، می توانید با اجرای سئو فنی با کیفیت بالا با مشکلات مختلفی روبرو شوید. به جای پرداختن به معایب وردپرس، ممکن است بخواهید ساخت یک وب سایت جدید مبتنی بر سئو را در نظر بگیرید.

در حال حاضر، اکثر وب‌سایت‌های متخصص پا توسط آژانس‌های سئو برون‌سپاری شده توسعه داده می‌شوند. همانطور که کلینیک های بیشتر و بیشتر پدیاتری از متخصصان سئو شخص ثالث بهره می برند، مزایای تکنیک های حرفه ای کاهش می یابد.

تنها راه پیشی گرفتن از رقابت رو به رشد یافتن راه حل های نوآورانه سئو خواهد بود. امروزه، این راه حل ها، مانند ابزارهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی، رایج نیستند. با استفاده از آنها در حال حاضر، می توانید شروع قابل توجهی کسب کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 86 = 89

دکمه بازگشت به بالا