سایت و سئومطالب آموزشی

ویژگی های محتوای مناسب برای سایت پزشکی چیست؟

وقتی نوبت به بازاریابی محتوای پزشکی می‌شود، تنها راه‌اندازی یک وب‌سایت و انتشار هر روزه محتوا کافی نیست.  شما به وب سایتی نیاز دارید که جذاب، کاربردی و متمرکز بر بیمار باشد. شما به محتوایی نیاز دارید که به زبان مخاطبان هدف شما صحبت کند پس محتوای شما باید مستقیماً با آنها با همدلی و درک صحبت کند. چه محتوایی برای ارائه در وب سایت پزشکی بهتر است و ویژگی های محتوای مناسب برای سایت پزشکی چیست؟

متاسفانه، بسیاری از وب سایت های پزشکی برعکس عمل می‌کنند. آنها محتوای خود را به صحبت در مورد خود و توانایی ها، اعتبار، فناوری، کارکنان و موقعیت مکانی خود اختصاص می‌دهند. آنها فرصت برقراری ارتباط واقعی با بیماران آینده نگری را که می‌خواهند بدانند که مطب آنها می‌تواند برای آنها کاری انجام دهد را از دست می دهند. کلینیک ها اغلب عکس‌هایی از خودشان، لوگویشان، عضویت‌های حرفه‌ای‌شان را نشان می‌دهند و شعارهای مبهمی ارائه می‌دهند. در این مقاله، ویژگی های  محتوای مناسب برای سایت پزشکی را مورد بحث قرار خواهیم داد.

آیا محتوای شما با بیماران صحبت می‌کند؟

دلیل اصلی اینکه وب سایت شما تعداد قابل توجهی از بیماران را به مطب شما هدایت نمی‌کند می‌تواند این باشد که سایت به جای صحبت با بیمار در مورد شما صحبت می‌کند. صحبت کردن در مورد خودتان فضای کمی برای تبدیل بازدیدکنندگان به بیماران باقی می‌گذارد.

آیا محتوای شما حاوی اصطلاحات پزشکی است؟

اگر از اصطلاحات پزشکی زیادی استفاده کنید، اکثر خوانندگان نمی‌دانند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید. خواننده معمولی شما کدام اصطلاح را راحت تر درک می‌کند. اگر احساس می‌کنید که باید از اصطلاحات پزشکی در وب سایت خود استفاده کنید، مطمئن شوید که هر اصطلاح را با استفاده از زبان بیمار پسندی که خوانندگان درک می‌کنند تعریف کنید.

آیا محتوای پزشکی شما از اصول سئو پیروی می‌کند؟

آیا محتوای سئوی وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه شده است؟ تنها زمانی می‌توانید به سئو پزشکی دست یابید که با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی قوی در سرفصل ها، سرفصل ها و متن خود شروع کنید. به عبارت دیگر برای داشتن محتوای مناسب برای سایت پزشکی از همان لفاظی استفاده کنید که مشتریان احتمالی هنگام جستجو برای اقدامات مراقبت های بهداشتی استفاده می‌کنند.

آیا روانشناسی بیمار را درک می‌کنید؟

برای تولید محتوای مناسب برای سایت پزشکی باید بدانید که بیماران می‌خواهند درک شوند و به سمت راه حل های سالم تر هدایت شوند تا بتوانند سلامتی بهتر و کیفیت زندگی بهتری را تجربه کنند. آنها می‌خواهند به سؤالات سلامتی خود پاسخ دهند، آنها می‌خواهند بدانند که شما به آنها اهمیت می‌دهید.

آیا محتوای شما آنها را به سمت راه حل هدایت می‌کند؟

هنگامی که بیمار آموزش دید، ممکن است برای درک مراحل بعدی مورد نیاز برای یافتن راه حل به کمک نیاز داشته باشد. آیا داروهای خانگی وجود دارد که آنها بتوانند قبل از مراجعه به مطب شما برای کاهش ناراحتی خود تلاش کنند؟ آیا آنها می‌توانند مستقیماً از وب سایت شما قرار ملاقات بگذارند؟ آیا قرار ملاقات های همان روز، روز بعد یا از راه دور ارائه می دهید؟ آیا فرم هایی را که آنها باید قبل از بازدید خود تکمیل کنند ارائه می‌دهید؟ برای بسیاری از بیماران، یافتن پزشک مناسب به پوشش بیمه ای آنها و همچنین طرح های بیمه ای که پزشک می‌پذیرد بستگی دارد.

آیا وب سایت شما شامل وبلاگ، سؤالات متداول و توصیه ها می‌شود؟

طبق نظرسنجی‌های متعدد، وبلاگ‌ها، پرسش‌های متداول، اینفوگرافیک‌ها، توصیفات بیماران و ویدیوها از جمله پرطرفدارترین و پربازدیدترین انواع محتوا در وب‌سایت‌های پزشکی هستند. این نوع محتوا همچنین به بازدیدکنندگان دلایل جالب تری برای ماندن بیشتر در وب سایت شما می‌دهد. به بیماران و مشتریان احتمالی آنچه می‌خواهند بدهید و مطمئن شوید که این نوع محتوا را در سایت پزشکی خود قرار دهید.

سخن پایانی

دانستن اینکه برای نوشتن  محتوای مناسب برای سایت پزشکی چه چیزی در وب سایت خود باید منتشر کنید و از چه چیزهایی باید اجتناب کنید، می‌تواند به شما کمک کند تا انتظارات بیماران و مشتریان بالقوه خود را برآورده کنید، بیماران جدید بیشتری به دست آورید و فعالیت خود را توسعه دهید. همچنین می‌تواند نتایج جستجو و رتبه بندی شما را بهبود بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

42 + = 52

دکمه بازگشت به بالا