مدیریتمطالب آموزشی

چرا یک سیستم رزرو آنلاین بر رزرو تلفنی برتر است؟

اگر در حال حاضر از سیستم رزرو آنلاین در مطب خود استفاده نمی کنید، زمان آن رسیده است که در مورد آن تجدید نظر کنید. رزرو آنلاین چندین مزیت واضح نسبت به رزرو تلفنی دارد، هم برای شما و هم برای بیمارانتان و در این مقاله به همین موضوع می پردازیم.

مطمئناً سیستم رزرو آنلاین برای هر مطب مناسب نخواهد بود. برای مثال، بسته به تخصص شما ممکن است لازم باشد شخصاً با بیماران جدید صحبت کنید تا ببینید آیا برای درمان آنها مناسب هستید یا خیر.

مزایای سیستم رزرو آنلاین برای بیماران

  • آن‌ها می‌توانند تمام زمان‌های قرار ملاقات موجود را ببینند
    با یک سیستم رزرو آنلاین، بیماران می‌توانند تمام زمان های قرار ملاقات موجود شما را ببینند و هر کدام را که برایشان مناسب‌تر است انتخاب کنند. آنها زمان کافی دارند تا در دسترس بودن شما را با تقویم خود بررسی کنند یا با هر کسی که در خانه نیاز دارند بررسی کنند.
  • نیازی به گفتگوهای طولانی نیست
    در حالی که برخی افراد عاشق صحبت های کوتاه هستند، برخی دیگر اینگونه نیستند. این کلیشه که Millennials و Generation Z از صحبت کردن با تلفن متنفرند کاملاً درست است! در واقع، طبق یک نظرسنجی که توسط BankMyCell انجام شده است، 85 درصد از افراد هزاره گزارش می دهند که هنگام برقراری تماس تلفنی احساس اضطراب می کنند.
  • پرداخت یا واریز پیش‌پرداخت امن‌تر است
    اگر برای رزرو بیمار به پیش‌پرداخت نیاز دارید، وقتی به صورت آنلاین انجام می‌شود بسیار امن‌تر است. اگر بیماران جزئیات پرداخت خود را به صورت آنلاین وارد کنند، می توانند دقیقاً ببینند که از کدام سایت پرداخت استفاده می کنید.
  • دسترسی سیستم رزرو آنلاین بهتر است
    تلفن می تواند یک روش ارتباطی دشوار برای همه باشد و از این نظر، رزرو آنلاین می تواند بهتر باشد.
  • حریم خصوصی بیشتری وجود دارد
    سیستم رزرو آنلاین همچنین برای کسانی که در محیط امنی برای برقراری تماس، قرار ندارد بهتر است.

ترغیب مراجعه کننده به رزرو آنلاین

مزایای سیستم رزرو آنلاین برای مطب

اگر رزرو تلفنی تنها راهی است که یک بیمار با شما تماس می‌گیرد، احتمالاً باید یک مسئول تماس در دسترس داشته باشید تا همیشه پاسخگو باشد. اگر یک سیستم رزرو آنلاین داشته باشید، بیماران می توانند هر موقع که برایشان بهتر است، وقت خود را رزرو کنند.

  • احراز هویت آنلاین آسان تر است
    اگر بیمار به صورت آنلاین وقت خود را رزرو می کند، احراز هویت ساده است. بیمار شما با آدرس ایمیل و رمز عبور خود کنترل این موضوع را در اختیار دارد و به حداقل مشارکت شما نیاز دارد. در مقابل، انجام یک فرایند احراز هویت با شخصی از طریق تلفن سریع یا دوستانه نیست.
  • مدیریت حریم خصوصی آسان‌تر است
    اگر بیماران شما به صورت آنلاین وقت خود را رزرو می‌کنند، می‌توانید از آنها بخواهید که فرم‌های آنلاین مربوطه را درباره دلایل مراجعه به شما و سابقه پزشکی پر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

61 + = 70

دکمه بازگشت به بالا