سایت و سئومطالب آموزشی

چند نکته برای انتخاب نام دامنه مطب پزشکی شما

یکی از حیاتی ترین دارایی ها برای موفقیت آمیز بو‌دن تلاش های بازاریابی یک مطب پزشکی، نام دامنه وب سایت آن است. پیروی از بهترین شیوه های انتخاب نام دامنه مطب پزشکی ضروری است، چه قصد خرید یک نام دامنه جدید را داشته باشید یا دامنه قدیمی. برخی از تکنیک‌های قدیمی‌تر مانند دامنه‌های تطبیق دقیق دیگر همان مزایای سئوی قبلی را ارائه نمی‌دهند، اما اگر به درستی استفاده شوند، همچنان می‌توانند ترافیک را افزایش دهند.

اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که از چه چیزی به عنوان دامنه سطح بالا (TLD) استفاده کنید.

چگونه یک نام دامنه مطب پزشکی خود انتخاب کنید

برای کمک به انتخاب نام دامنه مطب پزشکی خود، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. کوتاه باشد

دامنه وب سایت شما باید کوتاه باشد و به راحتی قابل یادآوری باشد. به خاطر داشته باشید که Google فقط 35 کاراکتر اول «نشانی اینترنتی نمایش» شما را نمایش می‌دهد. دامنه کوتاه‌تر نیز برای به خاطر سپردن و سهولت تایپ در نوار آدرس بهتر است.

2. آینده خود را اثبات کنید

ممکن است در نهایت بخواهید مطب خود را در مقطعی در آینده بفروشید. با این حال، اگر آدرس وب سایت شما نیز نام شما باشد، فروش آن سخت تر خواهد بود. در عوض، نام دامنه خود را با خاص کردن برند و تخصص خود در آینده اثبات کنید.

طراحی وبسایت پزشکی

3. املای ساده

به یاد داشته باشید، کارکنان و بیماران احتمالاً باید چندین بار دامنه شما را در مرورگر خود تایپ کنند. برای اینکه کار را برای آنها آسان کنید، مطمئن شوید که دامنه شما هم کوتاه است و هم املای آسان. از نام های دامنه ای که خیلی پیچیده هستند خودداری کنید. به عنوان مثال، اگر کار شما در زمینه خاصی تخصص دارد، از گنجاندن اصطلاحات پیچیده صنعتی در حوزه خود اجتناب کنید.

4. از خط فاصله دوری کنید

راه دیگر برای ساده‌تر کردن ساختار URL خود، اجتناب از استفاده از خط فاصله است. ممکن است وسوسه شوید که از آنها بین کلمات استفاده کنید تا آن را برای کاربران و موتورهای جستجو خواناتر کنید، اما این احتمالاً به جای کمک به سایت شما، مانع ایجاد می شود. در عوض، دامنه را ساده نگه دارید و خط تیره را حذف کنید و به خاطر سپردن بیشتر کنید.

5. نام تجاری خود را در نظر بگیرید

اگر مطب‌شما دارای یک نام تجاری به یاد ماندنی و فورا قابل تشخیص است، باید از آن در دامنه خود استفاده کنید. در عین حال، شما باید بهترین روش ها را برای کوتاه نگه داشتن دامنه خود و املایی ساده به کار ببرید. اگر به دلیل املای غیرمعمول یا دلیل دیگری، نام تجاری شما خیلی طولانی یا به طور بالقوه دشوار است که تایپ کنید، دامنه ساده‌تری را در نظر بگیرید.

6. منحصر به فرد باشید

دامنه شما علاوه بر به یاد ماندنی، مختصر و بهینه سازی شده، باید از رقبا جدا باشد. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی منحصر به فرد است تا از اشتباه گرفتن آن با دامنه عمل دیگری جلوگیری شود. می‌توانید ببینید رقبای شما از چه دامنه‌هایی استفاده می‌کنند و ایده بهتری در مورد مواردی که باید از آن اجتناب کنید به دست آورید. این همچنین می تواند به شما کمک کند تا از ایجاد سهوی دامنه ای که منجر به اختلافات قانونی احتمالی یا درگیری های عمومی با شیوه های رقیب می شود جلوگیری کنید.

نحوه انتخاب دامنه منقضی شده

در برخی موارد، ممکن است بخواهید نام دامنه مطب منقضی شده ای را انتخاب کنید. این دامنه‌ها آنهایی هستند که افراد، شرکت‌ها یا سازمان‌ها ثبت کرده‌اند اما پس از پایان قراردادشان از تمدید آن غفلت می‌کنند یا عمداً فسخ می‌شوند. این دامنه ها را برای ثبت مجدد باز می کند و به شما فرصت خرید آن را می دهد.

در حالی که دامنه های منقضی شده می توانند برای انتخاب نام دامنه مطب پزشکی سودمند باشند، آنها به طور بالقوه شمشیرهای دولبه هستند، زیرا انتخاب دامنه اشتباه به این معنی است که شما تمام بار تاریخی آن را به ارث می برید. به عنوان مثال، اگر دامنه ای را خریداری کنید که با لینک های اسپم یا جریمه های قبلی ساخته شده است، در وضعیت بدتری نسبت به دامنه جدید خواهید بود.

برای کمک به انتخاب دامنه منقضی شده مناسب، دو عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

پیوند نام دامنه مطب

اولین موردی که باید به دنبال آن باشید پیوند دامنه است. این ترکیب پیوندهایی است که به دامنه هدایت می شوند. نمایه پیوند دامنه باید از لینک های زیادی تشکیل شده باشد که همگی به وب سایت های معتبری که گوگل به آنها اعتماد دارد متصل می شوند. یک پروفایل لینک قوی به وب سایت شما کمک می کند تا در رتبه بندی پیشتاز باشد و از جریمه جلوگیری کند.

عمر دامنه

وب‌سایت‌ها همچنین از حضور طولانی‌تر سود می‌برند. اگر دامنه شما برای مدت طولانی وجود داشته باشد، احتمالاً تثبیت‌تر خواهد شد، که به رتبه‌بندی کمک بیشتری خواهد کرد.

اگر دامنه .com مورد علاقه شما قبلاً ثبت شده باشد چه؟

اگر در مورد نام دامنه خاصی دچار مشکل شده اید، همیشه می توانید پیشنهاد خرید آن را از هر کسی که دامنه را ثبت کرده است بدهید. اگر مدیر وب‌سایت پیشنهاد شما را رد کرد، همیشه می‌توانید به دنبال TLD متفاوتی باشید که ثبت نشده است و گزینه‌های زیادی برای تقریباً هر عملی در دسترس است.

بعد از انتخاب نام دامنه چه کاری انجام می شود؟

هنگامی که نام دامنه مطب پزشکی خود را خریداری کردید، زمان آن رسیده که وب سایت خود را توسعه دهید و جذابیت و عملکرد آن را به حداکثر برسانید.

به یاد داشته باشید، وب سایت شما باید ترکیبی از عملکرد و طراحی خیره کننده داشته باشد . اگر به خوبی طراحی نشده باشد، جذابیتش را از بین می‌برد. از سوی دیگر، اگر کاربردی نباشد، مشتریان بالقوه به سرنخ تبدیل نمی شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + = 12

دکمه بازگشت به بالا