مدیریتمطالب آموزشی

راهنمای ارسال یادآورهای قرار ملاقات دندانپزشکی

با نرم افزار یادآوری قرار ملاقات دندانپزشکی می توانید یادآورهای شخصی و خودکار ارسال کنید تا بیماران را روزها یا ماه ها قبل از قرار ملاقات خود در جریان قرار دهید.

یک مطب دندانپزشکی موفق به بیماران نیاز دارد و داشتن یک سیستم ارتباطی قوی برای ارسال یادآورهای قرار ملاقات دندانپزشکی به صورت خودکار می تواند به شما کمک کند تا بیماران جدید بیشتری را ببینید و در عین حال بیماران فعلی خود را حفظ کنید.

اهمیت یادآوری قرار ملاقات دندانپزشکی

اکثر مردم به دلیل مشغله کاری یا فراموش کردن معاینه دندانپزشکی که شش ماه قبل برنامه ریزی کرده بودند، قرار ملاقات را از دست می دهند. یادآوری خودکار بهترین راه برای جلوگیری از لغزش بیمار در قرار ملاقات برنامه ریزی شده است. ارتباط بهتر به مطب دندانپزشکی شما کمک می کند تا مراقبت های بهتری از بیمار ارائه دهد.

علاوه بر بهبود سلامت کلی دهان و دندان در بیماران، یادآوری‌های خودکار قرار ملاقات دندانپزشکی می‌تواند مزایای زیر را در اختیار شما قرار دهد:

  • افزایش پتانسیل درآمد
  • افزایش بهره وری در دفتر
  • بهبود رضایت بیمار

افزایش درآمد

فراموشی یکی از مهمترین دلایلی است که بیماران دندانپزشکی از قرار ملاقات دندانپزشکی خود محروم می شوند. بسیاری از قرارهای ملاقات فراموش شده می تواند به کلینیک شما آسیب برساند. نرم افزار دندانپزشکی مدرن با ابزارهایی برای ارتباط با بیمار می تواند شما را قادر سازد تا قبل از قرار ملاقات بیماران خود چندین یادآوری دوستانه ارسال کنید و حضور و درآمد کلی شما را افزایش دهید.

افزایش بهره وری

وادار کردن بیمار به پاسخگویی به تماس‌ها چالش برانگیز است و کارکنان اغلب در تلاش هستند که چندین بار با بیمار برای تایید قرار ملاقات تماس بگیرند. به تعداد بیمار خود فکر کنید و تصور کنید که چقدر زمان برای برقراری این تعداد تماس تلفنی نیاز است. نرم افزار یادآوری قرار ملاقات به شما این امکان را می دهد که یک متن یا ایمیل خودکار برای بیمار خود ارسال کنید و زمان تماس را کاهش دهید تا کارکنان شما بتوانند روی کارهای دیگر تمرکز کنند.

بهبود رضایت بیمار

پاسخ دادن به یک یادآوری متنی معمولا برای بیماران بسیار ساده تر است و یک پیام شخصی حتی می تواند روز آنها را روشن کند. بنابراین یادآوری‌های قرار ملاقات دندانپزشکی نه تنها حضور و درآمد را افزایش می‌دهد، بلکه تجربه هر بیمار را با مطب دندان‌پزشکی شما بهبود می‌بخشد. رضایت بیشتر منجر به مراجعات بیشتر و بیماران بیشتر می شود.

آیا می خواهید یادآوری های خود را خودکار کنید؟ قرارهای بیشتر را برنامه ریزی کنید، هیچ نمایشی را کاهش دهید و مشتریان خود را در هر مرحله تحت تاثیر قرار دهید، همه اینها بدون اینکه وقت کارکنان خود را محدود کنید.

بهترین زمان برای ارسال یادآورهای قرار ملاقات دندانپزشکی چه زمانی است؟

یکی از حیاتی ترین مراحل در توسعه یک سیستم یادآوری قرار ملاقات خودکار، تصمیم گیری در مورد زمان مناسب است. شما نمی خواهید بیماران خود را با یادآوری های متنی زیاد آزار دهید، اما باید شماره مناسب را ارسال کنید تا مطمئن شوید که قرار ملاقات خود را به خاطر می آورند.

فرکانس یادآوری مناسب ممکن است بسته به نوع قرار متفاوت باشد. به عنوان مثال، معاینات منظم دندانپزشکی نسبت به قرار ملاقات های جراحی دهان فوریت کمتری دارند. می توانید تنظیمات نرم افزار یادآوری نوبت دندانپزشکی خود را برای ارسال پیامک یا ایمیل در زمان خاصی بر اساس نوع قرار تنظیم کنید.

برای به حداقل رساندن عدم نمایش، باید نقطه شیرینی را پیدا کنید که خیلی زود یا خیلی دیر نیست، اما احتمال پاسخگویی بیمار به درخواست تایید را افزایش می دهد.

در زیر توصیه ما برای یک استراتژی زمان‌بندی موثر است که باعث می‌شود تعداد بیشتری از بیماران را تأیید کنند و در قرار ملاقات خود حاضر شوند:

  • یادآوری معاینه معمول برای تمیز کردن یا عکسبرداری با اشعه ایکس دندان می تواند 1 تا 4 هفته و 3 تا 5 روز قبل از قرار ملاقات باشد.
  • قرارهای ویژه برای جراحی ها یا مراقبت های اورژانسی دندان باید چند روز و چند ساعت قبل از قرار ملاقات دارای یک یادآوری خودکار باشد.

پیامک یا ایمیل چند هفته قبل معمولاً بیشترین تأییدیه بیماران را دریافت می کند. این به اندازه کافی به قرار ملاقات نزدیک است که بیمار کمتر احتمال دارد آن را فراموش کند، اما به آنها زمان کافی برای برنامه ریزی برای آن می دهد. ارسال یادآوری چند روز قبل از قرار ملاقات، احتمال تضاد برنامه‌ریزی را کاهش می‌دهد، در حالی که ارسال آن چند ساعت قبل، به بیمار یادآوری می‌کند که باید جایی برای آن روز باشد.

یادآوری قرار ملاقات دندانپزشکی باید شامل چه مواردی باشد؟

با نرم‌افزار یادآوری قرار ملاقات، مطب دندانپزشکی شما می‌تواند پیام‌های دوستانه و شخصی‌سازی شده برای بیمارانتان ارسال کند تا به آنها کمک کند احساسات مثبت را با قرار ملاقات آینده‌شان مرتبط کنند. اما چه چیزی را باید در ایمیل ها و یادآوری پیام های متنی خود بگنجانید تا بهترین تاثیر را داشته باشید؟

اطلاعات ضروری، البته، زمان و تاریخ ویزیت و نام دندانپزشکی است که بیمار می بیند. همچنین مهم است که شخصیت برند مطب دندانپزشکی خود را تجسم دهید و یک لمس شخصی اضافه کنید تا نشان دهید که به بیمار و نیازهای او اهمیت می دهید.

برندسازی و شخصیت

برند شما شامل ارزش های کسب و کار شما و لحنی است که هنگام بازاریابی یا صحبت با بیماران استفاده می کنید. یادآوری‌های متنی خودکاری که ارسال می‌کنید باید منعکس‌کننده شخصیت برند شما باشد، که ممکن است به این بستگی داشته باشد که آیا مطب شما بر روی یک حوزه خاص مانند دندان‌پزشکی زیبایی یا ارتودنسی تمرکز دارد یا خیر.

اگر به عنوان یک مطب دندانپزشکی وجهه قوی دارید، بیماران به احتمال زیاد ارتباط برقرار می کنند و به مطب شما وفادار می مانند. آنها همچنین ممکن است اطلاعات شما را به دوستان و خانواده خود منتقل کنند و به طور موثر بیماران جدیدی را وارد کنند که از محیط منحصر به فردی که شما ایجاد کرده اید لذت می برند.

به این فکر کنید که چگونه می توانید تعاملات بیمار خود را از رقبای خود متفاوت کنید. اگر مطب شما مدرن تر از سایرین است، ممکن است رویکرد معمولی تری با بیماران خود داشته باشید. پیام‌های متنی یا یادآوری‌های ایمیل شما ممکن است شامل زبان رسمی کمتر یا حتی شکلک‌ها باشد که باعث می‌شود دفتر شما دوستانه‌تر و سرگرم‌کننده‌تر به نظر برسد.

برندسازی موثر می تواند مزایای زیر را برای مطب دندانپزشکی شما ارائه دهد:

  • افزایش دید در بین رقبا
  • افزایش وفاداری مشتری
  • بهبود اعتبار
  • افزایش حفظ کارکنان

یادآوری فردی و شخصی

علاوه بر استفاده از نرم‌افزار برای سفارشی‌سازی ارتباطات خود برای مطابقت با نام تجاری خود، می‌توانید قدمی فراتر بردارید و به پیام‌های متنی و ایمیل خود یک لمس شخصی اضافه کنید. این ویژگی می تواند به شما کمک کند پیام های خود را متناسب با ترجیحات بیماران خاص تنظیم کنید.

اگر می بینید که روز تولد یک بیمار در قرار ملاقات اوست یا نزدیک است، می توانید یک «تولدت مبارک!» دوستانه اضافه کنید. به یادآورهای متنی قرار ملاقات دندانپزشکی شما. پیام‌های شخصی‌شده به بیماران می‌گویند که مطب شما آنها را بیشتر از افرادی بدون چهره می‌بیند. چه از طرف کارکنان اداری، بهداشتی یا دندانپزشک باشد، ارتباطات شخصی بیماران را برای سالهای آینده در اطراف نگه می دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × = 16

دکمه بازگشت به بالا