مدیریتمطالب آموزشی

چگونه می توان حفظ بیمار را از طریق رضایت بهبود بخشید

چشم انداز مراقبت های بهداشتی به طور مداوم در حال تغییر است، که به معنای استراتژی های جدید برای افزایش رضایت بیماران است. بیماران دیگر انتظار درمان معمولی را ندارند که مراجعه به پزشک شامل توصیف علائم و دریافت توصیه‌ها است. خدمات مراقبت های بهداشتی با استفاده از داده های محدود رشد کرده اند، زیرا می تواند باعث کیفیت ناکافی درمان و نرخ پایین حفظ بیمار شود. زمانی که به پزشک مراجعه می کنید، آخرین چیزی که می خواهید زمان انتظار طولانی و مشاوره های شتابزده است. پزشکان می توانند با تمرکز بر کیفیت و وفاداری بیمار از نارضایتی بیمار که با یک تشخیص مبهم و یک نسخه عمومی همراه است جلوگیری کنند.

درک تجربه بیمار برای بهبود حفظ بیمار

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اغلب تعجب می کنند که چگونه بهبود رضایت بیمار منجر به نرخ ماندگاری بهتر و حفظ بیمار می شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، بیماران انتظار بیشتری نسبت به مدل سنتی دارند که معمولاً منجر به درمان کمتر و تجربیات رضایت بخش می شود. هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از تحمل زمان‌های انتظار طولانی، پیمایش در دفاتر شلوغ و ترک با تشخیص‌های مبهم نیست.

قدرت مراقبت شخصی

یکی دیگر از استراتژی‌های مؤثر خدمات مراقبت‌های بهداشتی که می‌تواند برای بهبود حفظ بیمار اتخاذ کند، ارائه برنامه‌های مراقبتی مناسب است. با ادغام سیستم راهنمایی مراقبت مبتنی بر فناوری ما، می‌توانید درمان را سفارشی کنید تا نیازهای بیماران خود را به طور مؤثر برطرف کرده و رضایت کلی را افزایش دهید. مراقبت شخصی یک استراتژی عالی برای بهبود رضایت و میزان نگهداری بیمار است.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

ایجاد اعتماد از طریق ارتباطات

ارتباطات پایه و اساس رضایت و حفظ بیمار است. بیماران از پزشکان می‌خواهند که به نگرانی‌های آنها گوش دهند و اطلاعات واضحی را ارائه دهند که بتوانند درک کنند. پزشکانی که برای توضیح تشخیص‌ها، گزینه‌های درمانی و مراقبت‌های بعدی وقت می‌گذارند، در بیماران خود اعتماد و اطمینان ایجاد می‌کنند. این ارتباط آزاد همچنین بیماران را تشویق می کند تا به طور فعال در روند درمان شرکت کنند، که باعث بهبود انطباق با برنامه های درمانی و نتایج کلی سلامت می شود.

افزایش راحتی و دسترسی

در نهایت، راحتی و دسترسی تاکتیک های اثبات شده ای برای افزایش رضایت و حفظ بیمار هستند. بیماران از خدمات مراقبت بهداشتی که به راحتی در دسترس هستند، که شامل کاهش زمان انتظار و برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر قرار ملاقات می‌شود، قدردانی می‌کنند. هنگامی که خدمات مراقبت های بهداشتی راحت و در دسترس هستند، بیماران به احتمال زیاد به ویزیت های منظم خود ادامه می دهند و برنامه های درمانی را دنبال می کنند. به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مراقبت های بهداشتی، دانستن اینکه چگونه رضایت بیمار به حفظ بیمار تبدیل می شود، می تواند به شما کمک کند تا در یک صنعت رقابتی عملکردی پایدار بسازید.

رضایت بیمار در حصول اطمینان از حفظ بیمار بسیار مهم است. با ما در طب مارکتینگ تماس بگیرید تا از پروتکل های اختصاصی ما در مرکز خود استفاده کنید تا موانع غیر بالینی و بالینی برای مراقبت با کیفیت را از بین ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا