سایت و سئومطالب آموزشی

چگونه با سئوی محلی برای جراحان پلاستیک در عرض چند هفته از رقبا پیشی بگیرید

سئوی محلی یک استراتژی بازاریابی است که بر جذب، تبدیل و حفظ مخاطبان محلی تمرکز دارد. در حالی که سئوی سنتی برای رساندن وب سایت شما به بالای SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) کار می کند، سئوی محلی نیز مطب شما را در مقابل جستجوگران محلی قرار می دهد. اما چگونه سئوی محلی برای جراحان پلاستیک به موفقیت شما کمک می کند؟

برای استفاده کامل از تقاضای فزاینده جراحی پلاستیک، کلینیک ها باید توجه بیشتری به سئوی محلی داشته باشند. در حالی که سئو سنتی برای جراحان پلاستیک می تواند به تولید سرنخ کمک کند، سئو محلی مزایای بیشتری دارد. بیایید نگاهی دقیق تر به اجرای یک کمپین موفق سئوی محلی برای جراحان پلاستیک بیندازیم.

سئو سایت پزشکی، دندانپزشکی و کلینیک

سئوی محلی برای جراحان پلاستیک چیست؟

سئوی محلی یک استراتژی بازاریابی است که بر جذب، تبدیل و حفظ مخاطبان محلی تمرکز دارد. در حالی که سئوی سنتی برای رساندن وب سایت شما به بالای SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) کار می کند، سئوی محلی نیز تمرین شما را در مقابل جستجوگران محلی قرار می دهد.

با سئوی محلی، استراتژی بازاریابی ارگانیک خود را برای نشان دادن وب سایت خود در نتایج جستجو در پاسخ به پرس و جوهای مربوط به موقعیت مکانی هدف قرار می دهید. در همین حال، سئو سنتی وب سایت شما را برای جذب مخاطب جهانی بهینه می کند.

چرا سئوی محلی برای جراحان پلاستیک مهم است؟

سئوی محلی بخشی جدایی ناپذیر از یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق برای اقداماتی است که در یک منطقه خاص خدمت می کنند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید توجه شما را جلب کند.

جستجوهای آنلاین با گوگل شروع می شود

حدود 7 درصد از تمام پرس و جوهای گوگل مربوط به سلامت هستند. به طور کلی، گوگل ابزار مهمی برای بیمارانی است که در مورد روش های زیبایی تحقیق می کنند و سعی می کنند بهترین جراح را برای نیازهای خود پیدا کنند.

چه یک بیمار بالقوه در حال تحقیق در مورد روش های بازسازی باشد یا به دنبال یک جراح زیبایی باشد، اولین نقطه تماس آنها گوگل است. اگر تمرین شما در پاسخ به درخواست آنها در بالای صفحه نشان داده شود، به احتمال زیاد از وب سایت شما بازدید خواهند کرد.

هنگامی که آنها روی پیوند کلیک می کنند و وارد وب سایت شما می شوند، تاکتیک های تبدیل شما شروع می شود. حتی اگر جستجوی آنها صرفاً اطلاعاتی باشد، آنها کلینیک شما را به عنوان یک منبع معتبر اطلاعات به خاطر خواهند آورد. زمانی که زمان آن فرا می رسد، این بیماران احتمالاً یک قرار ملاقات خواهند داشت.

سئوی محلی بیماران بالقوه محلی را جذب می کند

سئوی محلی برای آوردن بیماران محلی به وب سایت شما کار می کند. اگر کلینیک شما در پاسخ به یک جستجوی کلی مانند «مزایا و معایب لیفت صورت» ظاهر می‌شود، می‌توانید افراد را از سرتاسر جهان به بازدید از وب‌سایتتان دعوت کنید.

پتانسیل تبدیل آنها کم است زیرا اکثر مردم در صورت نزدیک‌تر بودن کلینیک دیگر، احتمالاً بیش از 30 دقیقه برای یک قرار جراحی پلاستیک رانندگی نمی‌کنند. هنگامی که تاکتیک‌های سئوی محلی را پیاده‌سازی می‌کنید، بازدیدکنندگان محلی را هدف قرار می‌دهید که احتمال اینکه بیماران شما شوند بسیار بیشتر است.

سئوی محلی به افزایش بازدید کمک می کند

اگرچه سئوی ارگانیک بسیار موثر است، اما روند کندی دارد. وقتی از تاکتیک‌های سنتی SEO استفاده می‌کنید، ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا کلمات کلیدی در SERP های گوگل رتبه بندی شوند.

رقابت برای بیماران محلی بسیار کمتر از بازدیدکنندگان وب سایت ملی است. به همین دلیل است که تاکتیک‌های سئوی محلی به شما کمک می‌کنند خیلی سریع‌تر در گوگل دیده شوید. نتایج ممکن است به جای چند ماه، هفته ها طول بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

44 + = 46

دکمه بازگشت به بالا