سایت و سئومطالب آموزشی

راهنمای انتخاب رنگ های لوگوی پزشکی

چرا رنگ های آبی و سفید برای رنگ های لوگوی پزشکی بسیار محبوب هستند؟ چرا نباید آبی و سفید را همیشه مناسب فرض کنید و چگونه باید رنگ های آرم مطب خود را انتخاب کنید؟ بیش از 80 درصد از سازمان ها در بخش مراقبت های بهداشتی از آبی و سفید در لوگوی خود استفاده می کنند. این اشتباه نیست تأثیر مستقیم در برندسازی مطب پزشکی دارد. اما مراکز پزشکی باید جمعیت بیماران را قبل از انتخاب رنگ های لوگوی پزشکی به دقت در نظر بگیرند.

طراحی وبسایت پزشکی

چرا رنگ های آبی و سفید برای رنگ های لوگوی پزشکی محبوب هستند؟

آبی و سفید رایج ترین رنگ های لوگوی پزشکی هستند و باید دلایل خوبی وجود داشته باشد که این دو رنگ بیشترین محبوبیت را دارند.

اول، آبی با اعتماد، قدرت، حرفه ای بودن، تمیزی، آرامش، اعتبار و قدرت همراه است. این ویژگی ها برای بخش مراقبت های بهداشتی بسیار مناسب است، جایی که بیماران می خواهند با امکانات مراقبت های بهداشتی آرام، قابل اعتماد و معتبر ارتباط برقرار کنند.

آبی محیطی آرام را منتقل می کند و اطرافیان می توانند مطمئن باشند که همه چیز درست خواهد شد. اینگونه بود که آبی به رنگ غالب در بخش مراقبت های بهداشتی تبدیل شد.

از طرفی سفید در بین تمام رنگ های موجود رنگی تمیز است. این یک رنگ جهانی مناسب برای بسیاری از موسسات تجاری است. سفید رنگ ایمان و امید است. این نشان می‌دهد که کسانی که در مراقبت‌های بهداشتی هستند، وظیفه مراقبت از بیماران، خانواده‌ها و جوامع را دارند.

آبی و سفید ترکیب رنگی را ایجاد می کنند که محیطی هارمونیک ایجاد می کند. این ترکیب رنگ برای بسیاری از افراد مناسب است و می توان آن را در هر جایی مانند روی دیوارها اعمال کرد، زیرا این ترکیب از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر و آرام بخش است.

چگونه باید رنگ های لوگوی پزشکی را انتخاب کنید؟

رنگ هایی که در مرکز پزشکی خود استفاده می کنید به طور مستقیم بر احساس بیماران هنگام ورود به مرکز شما تاثیر می گذارد. بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که هماهنگ باشند و امیدواری را به بیماران منتقل کنند. رنگ اولین برداشت‌ها را نشان می‌دهد که تعیین می‌کند بیمار از امکانات شما خوشش می‌آید یا نه.

کمپین تبلیغاتی پزشکی به چه معناست؟

1. جمعیت بیماران خود را درک کنید

هنگام انتخاب رنگ های لوگوی پزشکی، باید در نظر داشته باشید که چه کسانی به عنوان بیماران شما به مرکز مراجعه خواهند کرد. گروه های سنی مختلف به رنگ ها واکنش متفاوتی نشان می دهند.

2. یک تحلیل رقابتی انجام دهید

اگر در حال شروع کار خود هستید یا مدتی است که کار می کنید و می خواهید لوگوی برند خود را دوباره طراحی کنید ، بهتر است رنگ هایی را که مراکز درمانی موفق در منطقه شما استفاده می کنند بررسی کنید.

3. روانشناسی رنگ مرتبط با فرهنگی را به کار ببرید

اگر تصمیم دارید از قوانین تکامل رنگ پیروی کنید باید مراقب باشید زیرا افراد از فرهنگ های مختلف رنگ را متفاوت درک می کنند. ضمن در نظر گرفتن جمعیت هدف و گروه سنی خود و تمرکز بر رنگ هایی که احساسات مثبت را برمی انگیزند، اصول روانشناسی رنگ ها را به کار ببرید.

4. یک پالت رنگ ثانویه را انتخاب کنید

پالت رنگ ثانویه ترکیب رنگی از مخلوط مساوی از دو رنگ اصلی است. این کار رنگ اصلی را برجسته می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا