سایت و سئومطالب آموزشی

نحوه بهینه سازی گالری عکس قبل و بعد برای سئوی پزشکی

به محض اینکه یک بیمار وارد وب سایت پزشکی می شود، با گالری عکس قبل و بعد مناسب‌ نتایج مشخصی را مشاهده می کند. تاثیر مثبت گالری عکس بر بیماران جدید را نمی توان دست کم گرفت.

گالری عکس قبل و بعد بهینه برای پزشکان

تاثیر مثبت گالری عکس بر بیماران جدید را نمی توان دست کم گرفت. یک گالری عکس قبل و بعد که به طور متفکرانه ساخته شده است با ارائه مدرک اجتماعی اعتماد بیمار را افزایش می دهد. بازدید کنندگانی که به دنبال ارائه‌دهنده مراقبت می‌گردند به سرنخ‌های قوی تبدیل می‌شوند. و اگر تصاویر با دقت ارائه شوند، تعداد بیشتری از آن سرنخ ها به بیماران تبدیل می شوند.

با این حال، روزهای ارسال یک گالری ساده از عکس ها به پایان رسیده است. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) اولین مشکلی است که باید حل شود. اگر بیماران بالقوه نتوانند عکس های گالری شما را پیدا کنند، ایجاد یک وب سایت عالی هدر خواهد بود.

رویکرد صحیح نیاز به تعادل دقیق بین تاکتیک‌های سئو، عکس‌های خیره‌کننده و گالری طراحی شده برای ارائه اطلاعات کلیدی یکپارچه دارد.

طراحی وبسایت پزشکی

چگونه یک گالری عکس بسازیم

ساختن یک گالری عکس قبل و بعد از خود عکس ها شروع می شود. مسائل رضایت برای مرتب سازی وجود دارد و هیچ کیفیت عکاسی این کار را نمی کند. اما با دنبال کردن چند مرحله مهم و در نهایت ساده، تمرین شما می تواند به سرعت مجموعه گسترده ای از عکس های عالی بسازد.

از انطباق قانونی اطمینان حاصل کنید

ابتدا این چک لیست ساده را مرور کنید تا مطمئن شوید هر عکسی که می گیرید ایمن و ایمن برای استفاده است:

  • قبل از آپلود عکس از بیماران اجازه بگیرید.
  •  به بیماران یادآوری کنید که رازداری رعایت خواهد شد. عکس های درمان های پزشکی به شدت شخصی هستند. حتی اگر به نظر می رسد که بیمار برایش مهم نیست، مطمئن شوید که ناشناس بودن یک اولویت است.
  • میزبانی تصاویر در یک وب سایت امن داده‌های آپلود شده و محتوایی که در واقع آن را در یک وب‌سایت زنده قرار می‌دهند، همیشه یکسان نیستند. یک میزبان امن از همه تصاویر، از جمله تصاویری که از نسخه فعلی گالری عکس شما حذف شده اند محافظت می کند.

کلمات کلیدی طوفان فکری

کلمات کلیدی همچنان نیروی محرکه بازاریابی مبتنی بر SEO هستند. هر صفحه فرودی که موتورهای جستجو در اولویت قرار می‌دهند، به دقت با کلماتی که کاربران احتمالاً در خود تایپ می‌کنند یا عبارات کلیدی مرتبطی که از نظر الگوریتمی مرتبط هستند، لایه‌بندی می‌شود.

یک مشاور باتجربه بازاریابی سئو، چشم دقیقی خواهد داشت که کلمات کلیدی برای آنها بهتر از دیگران کار می کنند. آنها متوجه خواهند شد که چه زمانی به موارد بیشتری نیاز است، یا اینکه آیا محدودیتی برای افزایش رتبه جستجو بهتر است.

اما شایان ذکر است که بهترین بینش در مورد کلمات کلیدی از افراد دارای دانش تخصصی حاصل می شود. یک عمل پزشکی که مدتی طول می کشد تا کلمات کلیدی را طوفان فکری کند، مزیت زیادی نسبت به مواردی خواهد داشت که به سادگی آن را به تیم های بازاریابی واگذار می کنند تا خودشان کار کنند.

بازاریابی زمانی بهترین کار را انجام می دهد که به درستی محصول یا خدمات مورد نظر را به شیوه ای صمیمی و آموزنده به نمایش بگذارد. سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آپلود عکس

برای آپلود عکس ها نیاز است:

  • یک سرویس میزبانی امن این کلید برای هر وب سایت تجاری است. این برای یک وب سایت پزشکی کاملاً حیاتی است.
  • فرآیند آپلود سیستماتیک گالری های پزشکی تابع استانداردهای بالایی توسط موتورهای جستجو هستند. این کمک می کند تا تضمین کنیم که آپلودها همه محتوای اصلی هستند. همچنین باید بدون مشکل در صفحه فرود با کیفیت تصویر مورد نظر جاسازی شود.

تنوع برای گالری های عکس پزشکی مهم است صرف نظر از اینکه تمرکز یک مطب مشخص چقدر محدود است. سعی کنید محتوا را متنوع کنید:

  • نمایش روش های درمان مختلف حتی اگر دو روش فوق‌العاده شبیه هم باشند، مطمئن شوید که نتایج مثبت هر کدام را نشان دهید.
  • از زوایای کاملاً متفاوت استفاده کنید. نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی که در بالا ذکر شد ممکن است گزینه‌های عکاسی دراماتیک را محدود کند. خوبه! حتی تفاوت‌های ظریف در زوایای و انتخاب‌های نور می‌تواند محتوا را در صفحه نمایش دهد. این برای تبدیل سرنخ ها به بیماران مفید است و سئو در صورت امکان محتوای اصلی را ترجیح می دهد.
  • انواع بیماران را به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، تفاوت در سن می تواند به ایجاد شبکه گسترده تری برای بیماران بالقوه کمک کند. مردم ترجیح می دهند ببینند که نتایج ممکن است در مورد کسی که شبیه آنها است چگونه باشد.
  • اصول اولیه گالری عکس را بر اساس تمرین خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، یک عمل متمرکز بر جراحی بینی قومیتی برای افراد جوان باید بر عکس هایی تمرکز کند که آن جمعیت را منعکس می کند.

عکس های با کیفیت بگیرید

در صورت امکان از یک عکاس حرفه ای استفاده کنید. اگر نه، عکس‌های باکیفیت بیشتر از همیشه قابل دستیابی هستند:

  • روشنایی یکنواخت کلیدی است. همانطور که در بالا ذکر شد، تغییرات ظریف می تواند مفید باشد. فقط همه چیز را از نظر دسته بندی در نظر بگیرید. برای مثال، تغییر نور جزئی برای علامت گذاری رویه های مختلف.
  • پس زمینه ای را انتخاب کنید که به شفاف شدن تصاویر در یک نگاه کمک کند. کاربران همیشه نگاهی طولانی به عکس‌های جداگانه نمی‌اندازند. بهترین راه برای برجسته کردن تصاویر در حین حرکت بازدیدکنندگان در اطراف؟ یک سیلوئت قوی
  • زوایای دوربینی را انتخاب کنید که به بهترین نحو دوگانگی قبل و بعد را برجسته می کند. هیچ چیز بیشتر از اطلاع رسانی فوری به بیماران بالقوه اهمیت ندارد که یک روش پزشکی چقدر موثر است.
  • از دوربین با وضوح بالا استفاده کنید. بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار دارای دوربین های باورنکردنی مناسب هستند. اما تصور نکنید که اینطور است. همیشه یک لحظه وقت بگذارید و یاد بگیرید که چگونه از دوربین به درستی در یک گوشی رده بالا استفاده کنید. و مانند همیشه، بهترین نتایج همچنان از دوربین های حرفه ای اختصاصی و با وضوح بالا بدست می آید.

چگونه گالری عکس خود را بهینه کنیم

هنگامی که به اندازه کافی عکس برای پر کردن یک گالری قبل و بعد دارید، نوبت به بخشی از فرآیند سئو می رسد که کمی مشخص نیست. هرچند زیاد نگران نباش. با پیروی از راهنمایی های زیر، مهمترین جنبه های تحت پوشش را خواهید داشت.

با گالری خود مانند یک وبلاگ رفتار کنید

یک گالری استاتیک اینترنتی قدیمی انجام ندهید. در عوض، با تصاویر قبل و بعد خود مانند یک وبلاگ رفتار کنید:

  • هر صفحه را به عنوان یک مطالعه موردی ساختار دهید. این به بیماران بالقوه کمک می کند تا ببینند که تمرین شما چقدر جدی است. و فرصت بزرگی برای گنجاندن کلمات کلیدی برای کمک به سئو فراهم می کند.
  • به توصیف روش ها پایبند باشید، نه بیماران. قوانین رازداری از به اشتراک گذاری بیش از حد اطلاعات پزشکی شخصی جلوگیری می کند.
  • محتوا را مرتبط با کاربران نگه دارید. یکی از جنبه های مورد بحث سئو این است که انسان ها اغلب نتایج محلی را برای بررسی محتوای با کیفیت انجام می دهند. “پر کردن کلمات کلیدی” می تواند منجر به افت ناگهانی رتبه شود.
  • اغلب به روز رسانی کنید. موتورهای جستجو وب سایت هایی را ترجیح می دهند که به طور منظم به روز می شوند. در حالی که این افزایش سئو را تضمین نمی کند، الگوریتم ها را تشویق می کند تا وب سایت ها را دوباره بررسی کنند. اگر محتوا در آنجا بهبود یابد، رتبه‌بندی تمایل به منعکس‌کننده آن دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + = 18

دکمه بازگشت به بالا