مطالب آموزشی

استراتژی های اثبات شده برای پر نگه داشتن برنامه پزشکان

از آنجایی که اکثر سازمان های مراقبت های بهداشتی اغلب مشغول هستند، با توجه به اینکه بیماران در تمام طول روز به مطب مراجعه می کنند و از آن خارج می شوند، باید نحوه مدیریت برنامه خود را دوباره ارزیابی کنید. اگر می‌خواهید زمان و بهره‌وری خود را به حداکثر برسانید و یک برنامه کامل و تمرین پر رونق داشته باشید، می‌توانید از شیوه‌های زیر برای پر نگه داشتن برنامه پزشکان پیروی کنید.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

برنامه ریزی صحیح می تواند بهره وری شما را بهبود بخشد

تقسیم تمام وظایف خود در یک زمان به شما کمک می کند تا آنچه را که ابتدا باید به آن پرداخته شود، انجام دهید. در دفاتر بهداشت و درمان، این قابل درک است که کارکنان مشغول هستند. همچنین قابل درک است که بخواهید آن را تغییر دهید تا از خسته شدن آنها جلوگیری کنید و به همه کمک کنید تا وظایف خود را به موقع انجام دهند، مخصوصاً وقتی صحبت از قرار ملاقات با بیماران در برنامه باشد. بیماران به غیر از قرار ملاقات با شما، تعهدات شخصی دیگری نیز دارند.

تنظیم برنامه خود برای اولویت دادن به مهمترین وظایف بر اهداف جزئی می تواند بهره وری شما را نه تنها در محل کار بلکه در زندگی شخصی شما نیز بهبود بخشد. اولویت های خود را تعیین کنید لیستی از کارهای فوری و لیست دیگری از کارهایی که می توانید بعدا انجام دهید تهیه کنید. به این ترتیب، می توانید دید واضحی از آنچه باید انجام دهید داشته باشید و می توانید برنامه خود را برای رسیدگی به موقع و بدون حواس پرتی پر کنید.

مدیریت زمان برای پر نگه داشتن برنامه پزشکان

ثابت شده است که مدیریت خوب زمان می تواند بهره وری را افزایش دهد و به پر نگه داشتن برنامه پزشکان کمک کند. راه هایی را کشف کنید که شما و کارکنانتان می توانید مدیریت زمان خود را بهینه کنید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید بدانید زمان شما به کجا می رود. می‌توانید سیستمی راه‌اندازی کنید تا روال خود را پیگیری کند و ببینید آیا در حال پیشرفت هستید یا خیر.

ادغام این روش ها در سیستم شما باعث می شود که بیماران بتوانند نوبت های خود را با شما رزرو کنند. ارتباط بین شما و بیمارتان نیز واضح‌تر می‌شود، به این معنی که می‌توانید زمان را از داشتن سوء تفاهم و عدم ارتباط صرفه‌جویی کنید. مدیریت زمان یک استراتژی اثبات شده برای پر نگه داشتن برنامه پزشکان است. با انجام این کار، بدون نگرانی در مورد دویدن یا از دست دادن کاری، راحت‌تر به قرارهای خود اضافه می‌کنید.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

زمان در دسترس خود را تعیین کنید

مشخص کنید که چقدر زمان می خواهید به کار و زندگی شخصی خود اختصاص دهید. می توانید با تنظیم زمانی که می خواهید برای کار خود در دسترس قرار دهید، شروع کنید.  به عنوان مثال، اگر می خواهید بیماران را وفادار نگه دارید، ممکن است عاقلانه باشد که نیازهای آنها را ارزیابی کنید و برنامه خود را تنظیم کنید تا به شما اهمیت دهد. اضافه کردن سلامت از راه دور به سیستم شما راحتی را برای شما و بیمارانتان به ارمغان می آورد. اگر می‌خواهید فعالیت‌های غیرمرتبط با کار داشته باشید، زمانی را که می‌خواهید به آن اختصاص دهید، تعیین کنید و مطمئن شوید که کارکنانتان می‌دانند که در آن زمان در دسترس نیستید. سپس برنامه‌ای برای رسیدگی به وظایف با اولویت بالا در زمان‌های غیرفعال خود ترتیب دهید.

وظایف با اولویت بالا را برنامه ریزی کنید

لیست کارهای خود را مرور کنید و کارهای با اولویت و ضروری را به عنوان اولویت هایی که ابتدا باید انجام دهید، برنامه ریزی کنید. این وظایف را در زمانی از روز سازماندهی کنید که بتوانید بیشترین بهره وری را داشته باشید زیرا در آن زمان است که به احتمال زیاد کارها را به نحو احسن انجام خواهید داد.

یک تقویم ارتباطی درست کنید

یک تقویم ارتباطی مجموعه ای برنامه ریزی شده از وظایف، فعالیت ها و رویدادها در 12 ماه است. داشتن یک تقویم ارتباطی روشی هوشمندانه برای تکمیل قرار ملاقات ها، وظایف و پر کردن برنامه خود به طور موثر است. این روش راهی آسان تر و بهتر برای متمرکز ماندن و سازماندهی، پاسخگو نگه داشتن کارکنان و رعایت ضرب الاجل ها است.

دو نوع تقویم ارتباطی وجود دارد: تقویم ارتباطات داخلی و تقویم ارتباطات خارجی. تقویم ارتباطات داخلی برای اطلاع و به روز نگه داشتن کارکنان و سایر کارمندان است. این می تواند به شما کمک کند تا پیام ها و وظایف مهم سازمان خود را مرتب کنید.

فعالیت های این تقویم ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • پست های وبلاگ برای صفحه شغلی
  • پست های رسانه های اجتماعی برنامه ریزی شده
  • رویدادها و کنفرانس‌های آتی
  • اخبار و اطلاعیه های مطب

تقویم ارتباطات خارجی برای بیماران، مشتریان و عموم مردم است.

  • رویدادهای زنده، چت های رسانه های اجتماعی و وبینارها
  • زمان بندی زمان انتشار پست های سایت پزشکی
  • کمپین بازاریابی ایمیلی

ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا بتوانید برنامه پزشکی خود را به طور کامل اصلاح کنید و به راحتی آن را پر کنید. با اجرای این استراتژی‌ها برای بهبود بهره‌وری، مطب شما می‌تواند برنامه بهتر و کارآمدتری داشته باشد، به این معنی که می‌توانید مراقبت‌های فوق‌العاده‌ای را حتی با یک برنامه کامل و دستاوردهای بیشتر به بیماران ارائه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا