بازاریابیمطالب آموزشی

استراتژی های بازاریابی پزشکی از راه دور

پزشکی از راه دور در حال تبدیل شدن به یک روش رایج برای بیماران برای ملاقات با پزشکان خود است. ارائه دهندگان خدمات پزشکی با تشخیص فرصت مراقبت از بیماران در بازاری که همیشه در حال گسترش است، بازاریابی دیجیتال را به عنوان رسانه ترجیحی برای ارتقای خدمات پزشکی از راه دور به رسمیت می شناسند. اما روش های بهینه بازاریابی پزشکی از راه دور چیست؟

استراتژی بازاریابی پزشکی از راه دور باید با ایجاد اعتماد شروع شود

بزرگترین مانعی که خدمات پزشکی از راه دور با آن روبرو هستند، عدم اعتماد است. اول، سلامت از راه دور شامل تغییر قابل توجهی در رفتار مصرف کننده است که شامل یکی از حساس ترین تصمیمات می شود یعنی انتخاب یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. هنوز همه بیماران عادت به جستجو و مراجعه آنلاین به پزشک ندارند.

دوم اینکه اینترنت مملو از کلاهبرداری است. این وظیفه ارائه دهنده پزشکی از راه دور است که خلاف آن را ثابت کند. کسب این اعتماد شامل جنبه هایی از طراحی وب سایت، استراتژی مدیریت شهرت و استراتژی بازاریابی محتوا می شود.

وب سایت شما باید فراخوانی شفاف داشته باشد

کلید تبدیل در یک وب سایت پزشکی از راه دور مانند سایر انواع وب سایت ها است، به مردم بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهند. این معمولاً شامل اضافه کردن دکمه‌های فراخوان در بالای صفحه است که بازدیدکنندگان را در مرحله ارزیابی یا برنامه‌ریزی قرار می‌دهد.

تبلیغات گوگل می توانند باعث افزایش تبدیل شوند

تبلیغات پولی می توانند به طور موثر خدمات پزشکی را بازاریابی کنند و باید بخشی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتالی باشد که در نظر می گیرید. در نهایت، بازاریابی خدمات بهداشت از راه دور منجر به سوق دادن کاربران اینترنت به برنامه‌ریزی بازدید از راه دور با کمترین هزینه به ازای هر سرنخ می‌شود. قابلیت اندازه‌گیری جستجوی پولی و سرعتی که با آن می‌تواند بازدیدهای مجازی را افزایش دهد، آن را به ویژه برای بازاریابی خدمات سلامت از راه دور جذاب می‌کند.

به مخاطبان و جمعیت شناسی در تبلیغات گوگل بسیار توجه کنید

به نظر می رسد که این امری غیرممکن است، اما مخاطبان و جمعیت های مختلف در شهرهای مختلف کاملاً متفاوت رفتار می کنند. نه تنها باید جمعیت، درآمد و جنسیت مخاطبان را زیر نظر داشته باشید، بلکه باید آنها را در هر بازار زیر نظر داشته باشید و هیچ پیش فرضی نداشته باشید.

کمپین های هوشمند را در گوگل ادز تست کنید

اگر یک سرویس پزشکی از راه دور هستید که Google Ads را اجرا می‌کند، باید کمپین‌های جستجوی سنتی و کمپین‌های هوشمند Google Ads را در کنار هم اجرا کنید.

ارائه محتوای پزشکی مناسب

اینترنت مملو از اطلاعات نادرست در مورد مسائل پزشکی است. بسیار بعید است که شما یک پزشک داشته باشید که تمام محتوای وب سایت شما را تولید می کند. نویسندگان محتوای شما احتمالاً با برخی از این اطلاعات نادرست مواجه می‌شوند و احتمالاً آن‌ها را تکرار می‌کنند، که باید در طول فرآیند بررسی پیدا و اصلاح شوند.

تولید محتوای پزشکی

داشتن یک پزشک که همه محتوا را قبل از انتشار آن بررسی کند، بیشتر، اگر نه همه، این اطلاعات پزشکی نادرست را حذف می کند و به نفع بازاریابی پزشکی از راه دور است. یکی دیگر از مزایای بررسی محتوای شما توسط پزشک این است که هوش مصنوعی گوگل به طور فزاینده ای در تعیین سطح تخصص یک نویسنده بهتر می شود.

محتوای شما باید نشان دهد که نویسنده آن بالاترین سطح تخصص را دارد و در عین حال خوانایی را حفظ می کند. به عبارت دیگر، یک فرد متوسط ​​با تحصیلات راهنمایی یا دبیرستان باید بتواند آن را درک کند، اما باید از زبانی استفاده کند که یک پزشک برای بحث در مورد یک بیماری یا درمان با بیمار استفاده می کند.

چهار نوع محتوای SEO برای پزشکی از راه دور

اول، بازاریابی محتوای شما باید با هدف ارائه اطلاعات دقیق و ارزشمند سلامت به مخاطبان هدف باشد. تنها هدف آن نباید رتبه بندی در موتورهای جستجو باشد. با این حال، اگر هیچ کس روی آن کلیک نکند، برای کسی ارزشی ایجاد نمی کند و باعث رشد مرکز پزشکی از راه دور شما نمی شود باید در آن تجدید‌نظر‌کنید.

در نتیجه، ما باید محتوای خود را متعادل کنیم تا نشان دهد که موتورهای جستجو چه چیزی را باور دارند که مردم هنگام انجام جستجو به دنبال آن هستند

  • علائم و نشانه ها
  • درمان
  • سوالاتی در مورد دریافت درمان
  • مکان به علاوه درمان (مثلاً پزشک درمان ADHD در تهران)

علائم و نشانه ها

محتوای علائم و نشانه ها را می توان به زیر تقسیم کرد:

  • مقاله‌هایی که علائم یک بیماری را به تفصیل شرح می‌دهند، مانند. «نشانه هایی که نشان می دهد همسر شما افسرده است.»

هدف این محتوا ارائه اطلاعات اولیه دقیق به بیماری است که ممکن است بتوانید آن را درمان کنید.

این نوع محتوا می تواند به طور موثر بیماران مخاطب پزشکی از راه دور را به وب سایت شما هدایت کند.

درمان در مقابل درمان

درمان در مقابل جستجوهای درمانی معمولاً به دنبال جستجوی علائم و نشانه‌ها برای بیمار است. حتی اگر این بیماران قبلاً تشخیص داده شده باشند، ممکن است به یک پزشک رضایت نداده باشند به این معنی که آنها ممکن است پزشکی از راه دور را یک گزینه در نظر نگرفته باشند.

سوالاتی در مورد دریافت درمان

این نوع محتوا می تواند از سوالات مربوط به بیمه، نوع پزشکی که برای تشخیص باید به آن مراجعه کند، تا جزئیات مربوط به درمان های مختلف را شامل شود. باز هم، بسیار مهم است که پرس و جوهایی را هدف قرار دهید که منعکس کننده نیاز بالقوه خدماتی است که ارائه می کنید.

مکان به علاوه درمان

مکان به اضافه پرس و جوهای درمان، مانند پزشک پوست در شمال تهران، ممکن است برای سئو از راه دور پزشکی منطقی به نظر نرسد، اما این درست نیست. بسیاری از بیماران هنوز نمی دانند که پزشکی از راه دور یک گزینه است و فقط به دنبال پزشکان محلی هستند زیرا فکر می کنند این تنها گزینه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 × = 42

دکمه بازگشت به بالا