بازاریابیمطالب آموزشی

برترین روندهای بازاریابی پزشک پوست

چه روندهایی در انتظار بازاریابی پزشکان پوست است؟ در این مقاله نگاهی به برترین روندهای بازاریابی پزشک پوست می اندازیم که به شما کمک می کند مطب پوست و زیبایی خود را بهتر مدیریت و بازاریابی کنید.

اهمیت بازاریابی پزشک پوست

درماتولوژی یکی از سریعترین صنایع مراقبت های بهداشتی در حال رشد است که عمدتاً به شیوع بالای بیماری های پوستی نسبت داده می شود. مراکز پوستی چندمکانی باید وب سایت های مقیاس پذیری داشته باشند تا بتوانند رشد خود را تطبیق دهند. یک وب سایت متمرکز که همه برندها را در بخش پوست به هم متصل می کند، به کارایی و به حداکثر رساندن بازده کمک می کند.

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت کاملاً جدید درماتولوژی هستید، موارد زیر را به شدت توصیه می کنیم:

  • یک چارچوب وردپرس را برای سهولت استفاده، سازگاری و اهداف سئو اتخاذ کنید
  • الگوهای وب سایت مارک دار ایجاد کنید که می توانند بر اساس موقعیت مکانی یا روش های وابسته طراحی شوند
  • از اطلاعات منسجم و جامع در همه برندها و شرکت های وابسته استفاده کنید
  • تجزیه و تحلیل های بازاریابی را ادغام کنید

متخصصان پوست باید یک استراتژی محتوای بیمار محور داشته باشند

اگر استراتژی محتوای پوست شما همچنان بر تراکم کلمات کلیدی یا طول محتوا ثابت است، در این صورت این کار را اشتباه انجام می دهید.  دوران نوشتن برای الگوریتم های موتورهای جستجو مدت هاست که گذشته است. به‌روزرسانی محتوای مفید Google نشان می‌دهد که همه کسب‌وکارهای مراقبت‌های بهداشتی باید استراتژی محتوای بیمار محور را با محتوایی دنبال کنند که ارزش واقعی برای جستجوگران فراهم کند.

بنابراین، هنگام ایجاد یک استراتژی بیمار محور برای  بازاریابی پزشک پوست باید روی چه چیزی تمرکز کرد؟

  • نیازهای بیماران خود را شناسایی کنید و پیام های خود را با آن نیازها مرتبط نگه دارید.
  • محتوای کامل و جامعی ایجاد کنید که به سؤالات مرتبط پاسخ می دهد و به نقاط درد بیمار می پردازد.
  • محتوای سئو همیشه سبز تولید کنید که برای خوانندگان در مدت زمان طولانی تازه و مرتبط باقی بماند.
  • با ارائه به‌روزرسانی‌های به‌موقع و مداوم، به یک منبع محتوای معتبر و قابل اعتماد تبدیل شوید.

تولید محتوای پزشکی

تمرکز بر ارائه تجربه دیجیتال عالی همچنان حیاتی است

از آنجایی که جهان از نظر دیجیتالی باهوش تر شده است، تحمل آنها در برابر تجربیات ضعیف دیجیتال کاهش یافته است. تجربه کاربری بد (UX) مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی را به SERP بازمی گرداند. گوگل می داند که مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی چه می خواهند، و یک UX بد باعث می شود که وب سایت شما در رتبه بندی SERP پایین بیاید.

متخصصان پوست باید بر توسعه وب سایت هایی با قابلیت پیمایش آسان تمرکز کنند که به بازدیدکنندگان امکان می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را به سرعت پیدا کنند. به عنوان مثال، هنگام طراحی صفحه ای برای خدمات عمومی پوست، اطمینان حاصل کنید که جستجوگران می توانند به سرعت اطلاعات زیر را پیدا کنند:

  • کدام بیمه را قبول می کنید؟
  • کارکنان شما چه کسانی هستند؟
  • آیا نظراتی از بیماران گذشته و فعلی دارید؟

شخصی سازی هنوز یک اولویت است

چند راه وجود دارد که به شما کمک می کند تا از شخصی سازی در بازاریابی پزشک پوست خود استفاده کنید و در عین حال به قوانین حفظ حریم خصوصی مراقبت های بهداشتی پایبند باشید:

  • از شخصی‌سازی جغرافیایی استفاده کنید: این به شما امکان می‌دهد صفحات فرود را شخصی‌سازی کنید، بنابراین هر بخش از اطلاعاتی که بیمار بالقوه می‌بیند به مکان فعلی‌اش مرتبط است. کسی که به دنبال یک متخصص پوست است می خواهد با یک متخصص نزدیک مشورت کند.
  • شخصی سازی پورتال های بیمار و برنامه های تلفن همراه: افراد بیشتری به دلیل تجربیات شخصی سازی شده از پورتال های بیمار و برنامه های تلفن همراه استفاده می کنند. می‌توانید پورتال یا برنامه تلفن همراه خود را داشته باشید تا جزئیات خاصی را در مورد شرایط پوستی و محتوای مربوط به درمان‌ها و روش‌ها نشان دهد. همچنین می‌توانید از پورتال برای یادآوری معاینات معمول پوست و توصیه‌های درمان مراقبت از پوست استفاده کنید.

پیری جمعیت و آگاهی بیشتر افراد جوان از ظاهر خود، صنعت پوست را به سمت رشد سریع سوق خواهد داد. اگر متخصصان پوست می‌خواهند در صنعت رقابتی باقی بمانند، به پلتفرم‌های مقیاس‌پذیر و جذب استعدادها برای رشد و افزایش پایگاه بیماران خود نیاز دارند. در همین حال، آنها همچنین باید یک استراتژی محتوای قوی بیمار محور را اجرا کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 6 = 36

دکمه بازگشت به بالا