بازاریابیمطالب آموزشی

3 راه برای افزایش ارزش بیمار جدید در کلینیک شما

اکثر پزشکان از دیدن بیماران جدید بیشتر خوشحال خواهند شد. این راه حلی است که برای رشد مطب روی آن تمرکز می کنیم. بیماران جدید بیشتر به معنای تولید بیشتر است، درست است؟ مطمئناً باید بیماران جدید بیشتری دریافت کنید، اما بیایید به نحوه انجام این کار به طور پایدار و افزایش ارزش بیمار جدید از دیدگاه تجاری نگاه کنیم.

اهمیت افزایش ارزش بیمار جدید

این مقاله چند نکته را پوشش می‌دهد که به شما نشان می‌دهیم چگونه به طور خاص 1) بیماران جدید با کیفیت بالاتری دریافت کنید، 2) چگونه هزینه خود را برای دریافت این بیماران جدید از طریق مؤثر کاهش دهید. برنامه های بازاریابی و ارجاع، و 3) چگونه می توان ارزش بیماران جدید خود را از طریق استراتژی های حفظ و پذیرش درمان بهبود بخشید.

بدیهی است که همه اینها با بازاریابی در کانال های مناسب برای جذب افراد مناسب به فعالیت شما شروع می شود. شرکت‌های بازاریابی وجود دارند که می‌توانند به شما در انجام این کار کمک کنند، اگرچه مرتب کردن شرلاتان‌ها و هنرمندان کلاهبردار که اغلب خود را به عنوان بازاریاب دندان‌پزشکی نشان می‌دهند، می‌تواند دلهره‌آور باشد. بنابراین، مطمئناً، اولین چیزی که ما پوشش می دهیم این است که چگونه این کار را به طور مؤثر انجام دهید و چگونه کمپین های بازاریابی خود را نظارت کنید تا کاملاً به شرکت بازاریابی که استخدام می کنید وابسته نباشید.

چگونه «ارزش هر بیمار جدید» را افزایش دهیم.

با این اعداد بالا به عنوان پایه. بیایید به سه عاملی که در صورت اشتباه انجام دهید، میانگین «ارزش هر بیمار جدید» شما را افزایش می‌دهند (یا پایین می‌آورند) بررسی کنیم.

  1. حفظ و یادآوری بیمار

پزشکان می توانند با تمرکز انحصاری بر بازاریابی بیماران جدید و نادیده گرفتن فراخوان، به آرامی عمل خود را متوقف کنند. این دیوانه وار است که سعی کنید روی بیماران جدیدی که یک بار مراجعه می کنند و سپس آنجا را ترک می کنند، یک درمان ایجاد کنید. پزشکانی که فقط با بیماران جدید زندگی می کنند، اساساً هر ماه یک عمل جدید را شروع می کنند.

این بیماران باید در یک برنامه فراخوان نگهداری شوند. و اگر در طول سال‌ها روزهای بهداشتی را اضافه نکرده‌اید یا بدتر از آن، اگر برنامه فراخوانی ندارید – در این صورت در حال از دست دادن بیماران هستید. تنها ارزش طول عمر آنها را کاهش می دهد، بلکه برخلاف هدف شما به عنوان یک پزشک است.

و این مشکل حفظ بیمار یک مسئله بسیار بزرگتر از آن چیزی است که اکثر پزشکان متوجه می شوند. این جمله بیمار “متوسط” 10 سال در یک مطب می ماند و می تواند بسیار گمراه کننده باشد. یک بیمار فعال فردی است که در طی 1.5-2 سال گذشته وارد یک کلینیک شده است.

  1. ارجاعات

همه ما آن را شنیده ایم. “بهترین بیماران ارجاع هستند.” تبلیغات دهان به دهان ارزان ترین و موثرترین روش بازاریابی است. اما معمولاً روی آن متمرکز نمی شود.

با تشویق مراجعین و اطمینان از درمان کل خانواده، اکنون ارزش هر بیمار جدید را چهار برابر کرده اید، بدون اینکه هزینه بازاریابی خود را افزایش دهید. بنابراین، بدیهی است که ارجاعات باید تمرکز زیادی در مطب شما باشد.

  1. پذیرش پرونده

مهم ترین مورد برای افزایش ارزش بیمار جدید این است زیرا:

  • بیمارانی که درمان بیشتری را می پذیرند، احتمال بیشتری دارد که مراجعه کنند،
  • بیمارانی که برنامه درمانی کامل خود را انجام می‌دهند و سالم می‌شوند از مطب راضی‌تر هستند و بنابراین احتمال بیشتری دارد که بمانند و در قرار ملاقات خود حاضر شوند.
  • این مستقیم ترین راه برای افزایش ارزش بیمار جدید است.

وقتی این کار را انجام می دهید، درآمد افزایش می یابد. این فقط نشان دهنده این است که شما واقعاً به بیماران خود کمک می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 8 = 9

دکمه بازگشت به بالا