سایت و سئومطالب آموزشی

4 نکته برای سئو وب سایت دندانپزشکی

اگر قصد بهینه سازی وب سایت پزشکی خود را دارید، یا فقط می‌خواهید در مورد بازاریابی و سئو وب سایت دندانپزشکی آموزش بیشتری کسب کنید، ممکن است با اصطلاح «سئوی تکنیکال» برخورد کرده باشید.

سئو تکنیکال چیست و در سئو وب سایت دندانپزشکی چه اهمیتی دارد؟ در این مقاله قصد داریم در مورد برخی چیزهای مهمی که باید در مورد سرورها و هاستینگ، امنیت، سازگاری با موبایل و اهمیت ذخیره فایل های وب سایت دندانپزشکی خود بدانید، صحبت کنیم.

اهمیت سرورها و هاستینگ در سئو وب سایت دندانپزشکی

وقتی نوبت به هاست در  سئو وب سایت دندانپزشکی می‌رسد، همه سرویس ها به طور یکسان خدمت رسانی نمی‌کنند. هنگام انتخاب هاست وب سایت پزشکی یا دندانپزشکی، توجه به عملکرد فوق العاده مهم است. یک شرکت هاست عالی عملکرد سریع و ثابتی را ارائه می‌دهد. سرویس های میزبانی مشترک مقرون به صرفه ترین است، اما ثبات کمی دارد و اغلب در ساعات اوج ترافیک غرق در ترافیک می‌شود.

همچنین به یاد داشته باشید، سرعت صفحه بخش بزرگی از هر طرح تکنیکال سئو وب سایت دندانپزشکی است و یک هاست تحت فشار باعث می‌شود سرعت صفحه شما آسیب ببیند.

امنیت سایت

SSL مخفف Secure Socket Layer است و کمک می‌کند تا هنگام مشاهده وب‌سایت، داده‌های شما و کاربران شما خصوصی بماند. اگر هر یک از کارهای زیر را انجام می دهید، باید یک SSL را در سایت خود نصب کنید.

  • شما در حال جمع آوری داده های شخصی در مورد بیماران خود در وب سایت خود هستید.
  • شما به سایر پزشکان اجازه می دهید تا بیماران را به صورت آنلاین به شما ارجاع دهند.
  • شما پرداخت ها را جمع آوری می کنید یا مواردی را در وب سایت خود می‌فروشید.
  • شما از بیماران می‌خواهید که تاریخچه سلامت یا فرم های مصرف را به صورت آنلاین تکمیل کنند.

امنیت بخش بزرگی از سئو فنی برای  سئو وب سایت دندانپزشکی است و توصیه می‌کنیم هر وب سایتی یک SSL نصب کرده باشد.

سازگاری سایت پزشکی با موبایل

لازمه  سئو وب سایت دندانپزشکی داشتن یک وب سایت موبایل فرندلی است. آیا وب سایت شما برای موبایل مناسب است؟ یک طراحی وب سایت دندانپزشکی به خوبی انجام شده باید روی دستگاه های دسکتاپ، تبلت ها و تلفن ها عملکرد خوبی داشته باشد. یک وب سایت واکنش گرا واقعا می‌تواند به تلاش های فنی سئوی شما کمک کند و به بیماران دندانپزشکی شما کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنند.

یک وب‌سایت واکنش‌گرا باید بیش از اینکه فقط در همه دستگاه‌ها زیبا باشد، باید در زمانی که خدمات تلفنی محدود است یا بیماران شما از دستگاه قدیمی‌تری استفاده می‌کنند، عملکرد خوبی داشته باشد. این ابزار را امتحان کنید تا سئوی فنی خود را برای موبایل دوستی آزمایش کنید.

ذخیره سازی فایل ها

کش فرآیند ذخیره فایل های وب سایت شما برای کمک به بارگذاری سریعتر وب سایت شما است. هنگام ساخت سایت خود با پلتفرمی مانند وردپرس، محتوای شما در یک پایگاه داده ذخیره می‌شود. اگر محتوای پزشکی شما تغییر زیادی نمی‌کند، ذخیره کش می‌تواند یک راه حل ایده آل باشد. کش سرور یک نسخه را در سرور شما ذخیره می‌کند و به کاهش درخواست برای داده های جدید کمک می‌کند. حافظه پنهان مرورگر به رایانه شما می‌گوید که چه مدت باید یک کپی از صفحاتی را که قبلاً بازدید کرده اید نگه دارد.

حافظه پنهان می‌تواند عملکرد سایت شما را تا حد زیادی افزایش دهد و چندین ابزار عالی برای کمک به شما در راه اندازی وجود دارد. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم از افزونه ای مانند Autoptimize یا WP Super Cache برای بهینه سازی محتوای خود استفاده کنید.

وقتی صحبت از سئو تکنیکال برای دندانپزشکان و وب سایت های دندانپزشکی می‌شود، انجام تحقیق و به روز ماندن در مورد روند سئو پزشکی بسیار مهم است. با استفاده از چک لیست مفید سئوی دندانپزشکی این مقاله کار خود را شروع کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 14 = 22

دکمه بازگشت به بالا