مدیریتمطالب آموزشی

5 کاری که کارمندان اداری مطب شما دیگر نباید به صورت دستی انجام دهند

مدیریت یک کلینیک پزشکی کار طاقت فرسایی است و به لطف اتوماتیک سازی برخی از فرآیندها، بسیاری از کارهای اضافه کارمندان اداری مطب های پزشکی مدیریت می شود. با اتوماتیک سازی به کارمندان خود در طول روز زمان بیشتری می دهید.

در اینجا مقاله 5 فرآیند اداری مراکز پزشکی که کارمندان اداری مطب شما دیگر نباید آنها را مدیریت کنند را بررسی می کنیم. این موارد را حذف کنید تا در زمانی که کارکنانتان برای اجرای وظایف اداری روزانه خود صرف می کنند صرفه جویی کنید.

ثبت دستی اطلاعات بیماران

شما باید اطلاعات تماس، بیمه، اطلاعات پرداخت و اطلاعات پزشکی بیماران خود را هنگام مراجعه برای قرار ملاقات جمع آوری یا تأیید کنید. با این حال، تحویل فرم کاغذی به بیماران دیگر رایج نیست زیرا نه تنها ناکارآمد نیست بلکه زمان بر هم است.

در عوض، پذیرش دیجیتالی بیماران برای اتوماتیک سازی کارهای  کارمندان اداری مطب بسیار مفید است. بیماران قبل از ورود به مطب شما یک فرم ثبت نام آنلاین را دریافت می کنند و پر می کنند.

مدیریت فکس ها

اسناد فکس شده را از یک پورتال دیجیتالی سریع، راحت و ایمن ارسال و دریافت کنید.

ارسال دستی یادآوری‌ها به بیماران

تأیید و یادآوری قرارهای بیماران ضروری است. برای هر قرار ملاقات برنامه ریزی شده، یک یادآوری قرار خودکار به موقع از طریق ایمیل یا پیام متنی SMS ارسال کنید. پس از دریافت یادآوری، بیماران باید بتوانند قرار ملاقات خود را به صورت دیجیتالی بدون تماس مجدد با مطب خود تأیید کنند.

 

درخواست بازخورد بیمار پس از هر قرار ملاقات

کارمندان اداری مطب باید از یک سرویس دیجیتال برای ارسال خودکار نظرسنجی رضایت بیمار پس از قرار ملاقات، استفاده کنند.  این کار به هر بیمار این فرصت را می دهد تا تجربیات خود را به صورت آنلاین با شما و سایر بیماران به اشتراک بگذارد.

نگهداری بیماران

به دست آوردن یک بیمار جدید می تواند 5 برابر پرهزینه تر از نگهداری یک بیمار قدیمی باشد. بنابراین، مهم است که بیماران فعلی خود را با کمپین های بازاریابی پزشکی نگه دارید و برای قرار ملاقات های آینده آنها برنامه ریزی کنید.

با راهکارهای ارائه شده در این مقاله، به  کارمندان اداری مطب خود در طول روز فرصت می دهید تا بیشتر به کارهای شما برسند و نه تنها کارآمدتر می شوند، بلکه رضایت شغلی بیشتری نیز خواهند داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 33 = 38

دکمه بازگشت به بالا