تبلیغاتمطالب آموزشی

5 راه برای بهینه سازی کپی تبلیغات PPC مراقبت های بهداشتی

در قلب هر استراتژی تبلیغات PPC مراقبت های بهداشتی چیست؟ در حالی که تبلیغات PPC یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای افزایش حجم و درآمد بیماران جدید است، اگر نسخه شما با انگیزه‌ها و اهداف بیمار مطابقت نداشته باشد، تبلیغات Google شما عملکرد خوبی نخواهد داشت یا افراد مناسب را جذب نمی‌کند. کپی آگهی برای عملکرد یک کمپین کاملاً حیاتی است و شما نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

بهینه سازی تبلیغات PPC مراقبت های بهداشتی

چگونه می توانید نسخه تبلیغات PPC مراقبت های بهداشتی خود را به طور کامل به دست آورید؟ در اینجا 5 روش برتر برای اطمینان از موفقیت آگهی‌های PPC در حیطه پزشکی آورده شده است.

1. با مخاطب هدف خود صحبت کنید

اغلب اوقات، بازاریابان مراقبت های بهداشتی یا کپی رایترها به جای اینکه به مخاطبان هدف و مشکلاتی که سعی در حل آنها دارند فکر کنند، ابتدا به خدمات خود فکر می کنند. با فکر کردن به آنچه از بیماران خود می خواهید شروع کنید. بیمار شما به چه چیزی بیشتر اهمیت می دهد؟ چندین چیز وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید:

  • انگیزه: آیا چیزی وجود دارد که نتوانید آن را تغییر دهید اما بتوانید از آن استفاده کنید تا بیماران خود را مجبور کنید؟
  • رفع اضطراب: چه چیزی افراد را از مراجعه به مراقبت باز می دارد؟ چه اطلاعات خاصی می توانید برای نفی این اضطراب ها ارائه دهید؟

2. مطمئن شوید که تبلیغات PPC مراقبت های بهداشتی با کلمه کلیدی شما مطابقت دارند

گوگل فقط در صورتی تبلیغی را نشان می دهد که با هدف جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد و به درخواست جستجو پاسخ دهد. باید اطمینان حاصل کنید که نسخه تبلیغاتی شما به درستی تراز شده است. هدف از کلمات کلیدی اصلی در گروه تبلیغاتی شما چیست؟

3. اطمینان حاصل کنید که نسخه تبلیغاتی شما با صفحه فرود شما مطابقت دارد

اکنون باید روشن شود که کپی تبلیغات یکی از مهمترین جنبه های تبلیغات PPC است. اما آیا می‌دانستید که نسخه تبلیغاتی شما باید صفحه فرود را که افراد به آن ارسال می‌شوند و خدمات ارائه شده را منعکس کند؟

این باعث ایجاد ارتباط می شود و از وقفه در تجربه کاربر جلوگیری می کند. علاوه بر تراز کردن کپی خود با هدف کلمه کلیدی، اطمینان حاصل کنید که نسخه تبلیغاتی شما با صفحه فرودی که به آن پیوند می دهد همخوانی دارد

4. Call-to-Action خود را کامل کنید

CTA ها سخت هستند با این حال، رایج ترین اشتباهی که در کپی رایتینگ تبلیغات می بینیم، تبلیغات بدون CTA عالی است. این CTAهای پایین تر از حد معمول، مبهم، ضعیف و قانع کننده نیستند یا با انگیزه های کاربر همسو نیستند. در تهیه پیش‌نویس CTA‌های خود، مطمئن شوید که آنها با اقدامی که کاربر می‌خواهد انجام دهد و ارزش و وضوح ایجاد می‌کنند، همسو باشند.

5. کپی آگهی های مختلف را آزمایش کنید

تست A/B ابزاری موثر برای ایجاد پیام‌های برنده است که به شما امکان می‌دهد کیفیت تبلیغات پزشکی را با انتشار دو نسخه از یک تبلیغ ارزیابی کنید. با تست A/B، می‌توانید آزمایش‌های کنترل‌شده را روی سرفصل‌های مختلف، نسخه متنی، برنامه‌های افزودنی و خلاقیت‌ها (در صورت استفاده از تبلیغات نمایشی) اجرا کنید.

از تست A/B برای موارد زیر استفاده کنید:

  • اهداف بیمار را روشن کنید.
  • محاسبه بازگشت سرمایه
  • با شناسایی موانع در UX خود، نرخ پرش را کاهش دهید

تبلیغات PPC مراقبت های بهداشتی همگی یک هدف مشترک دارند: جذب کاربران به سایت شما و تبدیل آنها به بیماران. با استفاده از این نکات برای بهینه سازی و تراز کردن نسخه تبلیغاتی خود، هر بار با تبلیغات PPC خود به دستیابی به آن هدف نزدیک می شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × = 40

دکمه بازگشت به بالا