سایت و سئومطالب آموزشی

استراتژی های بازاریابی پزشکی فوری برای رشد بیمار

مطالعه‌ای روی بیش از 1700 بزرگسال نشان داد که 80 درصد از پاسخ‌دهندگان قبل از صحبت با یک پزشک، به‌طور مستقل در گوگل تحقیق می‌کنند و 63 درصد از پاسخ‌دهندگان، ارائه‌دهنده‌ای را که حضور آنلاین قوی‌تری دارد نسبت به رقبای خود انتخاب می‌کنند. بنابراین، داشتن یک استراتژی بازاریابی پزشکی فوری موثر کلینیک شما را از بقیه متمایز می کند.

هنگامی که یک اورژانس پزشکی رخ می دهد، افراد فوراً برای پاسخ به تلفن خود مراجعه می کنند، نه برای برقراری تماس، بلکه برای ورود به Google. با این حال، مراقبت اضطراری یک جایگاه مبتنی بر هدف است که استراتژی بازاریابی آن باید به شدت بر روی انتهای قیف متمرکز شود. بنابراین، استراتژی بازاریابی پزشکی فوری شما باید حضور آنلاین را به حداکثر برساند، در دسترس بودن شما را به اشتراک بگذارد و راه های آسانی برای تبدیل ایجاد کند.

مراقبت فوری در مقابل ER

اتاق های اورژانس (ER) بزرگترین رقیب شما هستند؛ در یک اورژانس پزشکی، اکثر بیماران استرس دارند. بنابراین، شما یک پنجره محدود دارید تا آنها را متقاعد کنید که مراجعه به شما، تصمیم بهتری نسبت به مراجعه به اورژانس است. این امر مستلزم یک استراتژی بازاریابی بسیار مؤثر است که به بیماران اطلاعات دقیق مورد نیاز را ارائه می دهد: چگونه می توانید به آنها کمک کنید، چه خدماتی ارائه می دهید و چرا ER همیشه بهترین راه حل نیست.

وب سایت = درب ورودی دیجیتال مراقبت فوری شما

ارائه دهندگان مراقبت های فوری به یک وب سایت قوی نیاز دارند تا بیماران را در لحظات نیاز جذب کنند. بیماران به دنبال در دسترس بودن فوری هستند و ارائه دهنده ای را که می توانند در اسرع وقت ببینند انتخاب می کنند.  بر ارائه یک تجربه کاربری ساده و بدون استرس با طراحی مستقیم، اطلاعات دقیق و راه های آسان برای برقراری ارتباط با شما تمرکز کنید. وب سایت خود را برای پایان موبایل بهینه کنید زیرا بسیاری از بیماران شما در حال جستجو هستند.

اطلاعات لازم را ارائه دهید

وقتی صحبت از بازاریابی پزشکی فوری و محتوای وب سایت شما می شود، مهم ترین اطلاعات را در مقابل بازدیدکنندگان سایت قرار دهید. اطلاعات جامعی در مورد خدماتی که ارائه می دهید و پزشکان در هر مکان ارائه دهید. پیدا کردن اطلاعات پرداخت، بیمه و رزرو را آسان کنید.

برای مراقبت های فوری، حیاتی ترین اطلاعات برای مصرف کنندگان ساعات کار، زمان انتظار معمولی و در دسترس بودن قرار ملاقات است. هیچ‌کس نمی‌خواهد به یک ارائه‌دهنده مراقبت فوری مراجعه کند و پنج ساعت منتظر بماند.

رزرو آنلاین را با وب سایت خود ادغام کنید تا به بیماران احتمالی بینشی در مورد زمان انتظار یا ارائه یک اتاق انتظار “مجازی” ارائه دهید. این کار به شما این امکان را می دهد که انتظارات خود را با بیماران تعیین کنید و به طور بالقوه به آنها اجازه می دهد در آسایش خانه خود برای قرار ملاقات خود منتظر بمانند.

روی تجربه کاربری تمرکز کنید

یک بار دیگر، بیمارانی که نیاز به مراقبت فوری دارند، بی تاب، تحریک شده و اغلب می ترسند. آنها زمانی ندارند که منتظر بارگذاری صفحات بمانند، در منوهای ناوبری پیچیده جستجو کنند، یا هر بار که آنها به روز می شوند، دوباره وصل شوند. بنابراین، وب سایت شما باید یک تجربه مثبت، حمایتی و بدون وقفه برای بیمار ارائه دهد.

بازاریابی پزشکی فوری از راه دور

اگر مراقبت فوری شما گزینه‌های بهداشت از راه دور را برای افزایش در دسترس بودن ارائه‌دهنده حضوری ارائه می‌دهد، آن‌ها را تا حد امکان بازاریابی کنید. به عنوان مثال، بیمارانی که به دنبال مراقبت های فوری هستند باید در اسرع وقت با یک پزشک صحبت کنند و بهداشت از راه دور به شما امکان می دهد بدون مراجعه حضوری وضعیت فعلی خود را ارزیابی کنید.

مانند سایر قطعات دیجیتال در استراتژی بازاریابی مراقبت فوری شما، دسترسی به تلفن همراه و تجربه کاربر کلیدی است. پیام خود را بسازید تا توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید. اگرچه بیماران امروزی بیشتر از چند سال پیش با سلامت از راه دور آشنا هستند، اما محتوای آموزشی، داستان‌های موفقیت، و توصیه‌ها هنوز راه‌های بسیار خوبی برای جابه‌جایی آن‌ها در قیف هستند.

استراتژی کلمات کلیدی جغرافیایی

با کلمات کلیدی محلی، روی کلمات کلیدی با هدف بالا تمرکز کنید. مثلا،

  • درمان سوختگی نزدیک من
  • دکتر مراقبت های فوری در تهران

صفحات مکان خود را به دنبال استراتژی های کلیدواژه جغرافیایی خود بهینه کنید. مطمئن شوید که بهترین روش های طراحی وب سایت را در صفحات خود پیاده سازی کرده اید.

بازاریابی داده محور برای ارائه دهندگان مراقبت های فوری

شهرت به شما امکان می دهد استراتژی بازاریابی پزشکی فوری خود را برای نتایج طولانی مدت پایدار بهینه سازی و تنظیم کنید. با یک رویکرد مبتنی بر داده، تیم بازاریابی شما می‌تواند داده‌ها را با هم جدا کند تا کل تصویر را ترسیم کند. این به شما بینشی در مورد نحوه عملکرد هر سرمایه گذاری و استراتژی می دهد و به شما امکان می دهد برای نتایج بهتر تصمیمات آگاهانه بگیرید.

بازاریابی پزشکی فوری به این معنی است که ارائه دهندگان مراقبت های فوری باید ابتدا روی گرفتن سرنخ های با هدف بالا تمرکز کنند، سپس به بیماران کمک کنند تا بفهمند چرا مراقبت های فوری در بیشتر موارد نسبت به اتاق های اورژانس گزینه بهتری است.

از سوی دیگر، آسیب پذیری و حساسیت منحصر به فرد مخاطبان شما به این معنی است که شما باید سرمایه گذاری زیادی روی سئو محلی و مدیریت شهرت داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 + = 61

دکمه بازگشت به بالا