سایت و سئومطالب آموزشی

چگونه طراحی وب سایت اپتومتری خود را متمایز کنیم

اگر زمان آن رسیده است که وب سایت اپتومتری خود را ارتقا دهید، قبل از استخدام یک شرکت طراحی وب سایت پزشکی برای ایجاد یک وب سایت سفارشی جدید برای جذب بیماران، ابتدا به سایت بینایی سنجی خود نگاه کنید تا ببینید چه چیزی در حال حاضر کم دارد.

چرا طراحی وب سایت اپتومتری اهمیت دارد؟

از آنجایی که احتمال دارد بیماران احتمالی قبل از گرفتن نوبت از وب سایت اپتومتری شما بازدید کنند، می توانید با داشتن وب سایتی که محتوای مفیدی ارائه می دهد، تجربه کاربر را بهینه می کند و نام تجاری کلینیک اپتومتری شما را منتقل می کند، بازدیدکنندگان وب سایت بینایی سنجی را به بیمار تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید، هرگز فرصت دومی برای ایجاد یک برداشت اول ندارید. به همان اندازه که داشتن یک وب سایت عالی به نظر می رسد مهم است داشتن وب سایتی که به طور برجسته در موتورهای جستجو نشان داده شود. همانطور که الگوریتم گوگل تکامل یافته است، سئو محلی (بهینه سازی موتور جستجو برای جذب بیماران اپتومتری محلی) برای جذب بیماران جدید به یک عمل بینایی سنجی بسیار مهم است.

به عنوان یک اپتومتریست، احتمالاً در مورد روندهای بازاریابی دیجیتال مطالعه نمی کنید تا بفهمید که چگونه توسعه وب خود را ارتقا دهید تا مطمئن شوید که تمرین بینایی سنجی شما بهترین کار را به صورت آنلاین انجام می دهد. کار با یک شرکت طراحی وب سایت پزشکی یا یک متخصص بازاریابی با تجربه در خدمات طراحی وب می تواند به کلینیک چشم شما کمک کند تا به بالاترین سطح صعود کند و از رقبا پیشی بگیرد.

آیا وب سایت اپتومتری شما نیاز به به روز رسانی دارد؟

حتی اگر اخیراً یک پروژه طراحی وب اپتومتری را به پایان رسانده اید، نگاهی دیگر از دیدگاه یک بیمار بالقوه مفید است. هنگامی که بازدیدکنندگان به یک وب سایت اپتومتری مراجعه می کنند، حداقل انتظارات زیر را دارند :

  • اطلاعات مفید و دقیق در مورد مطب بینایی سنجی شما
  • بیوگرافی و اعتبار اعضای اصلی کارکنان
  • اطلاعات تماس (شامل شماره تلفن و فرم های ارسال آنلاین)
  • پیوند به حساب های رسانه های اجتماعی
  • گزینه هایی برای پرس و جو در مورد یا برنامه ریزی معاینه چشم

در اینجا یک تست سریع و تک سوالی برای تعیین اینکه آیا زمان تماس با یک طراح وب‌سایت فرا رسیده است وجود دارد: وقتی کسی وب‌سایت اپتومتریست شما را می‌خواهد، آیا افتخار می‌کنید که آن را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید؟ یا می بینید که برای طراحی و عملکرد بهانه می آورید؟

اشتباهات رایج در طراحی سایت های بینایی سنجی

متخصصان پزشکی که مسیر زیر را طی کرده اند یا یک آماتور را برای ایجاد وب سایت اپتومتری خود استخدام کرده اند، ممکن است در دام این اشتباهات رایج توسعه وب سایت بیفتند:

  • اطلاعات بیش از حد: تعادل ظریفی بین ارائه جزئیات کافی در مورد کلینیک اپتومتری شما و افزودن محتوای بیش از حد وجود دارد که بیمارانی را که به دنبال ارائه‌دهندگان خدمات مراقبت از چشم هستند سردرگم می‌کند و باعث می‌شود آنها از وب‌سایت مطب شما دور شوند.
  • زمان بارگذاری آهسته : وب سایت هایی که دارای محتوا و تصاویر زیادی هستند ممکن است برای همیشه طول بکشد تا بارگذاری شوند. بر اساس گزارش Google Research، بارگذاری یک وب سایت به طور متوسط ​​بیش از 15 ثانیه طول می کشد . بیماران شما، با فرض اینکه مانند بزرگسالان معمولی هستند، بازه توجه تنها 8.25 ثانیه دارند ، بنابراین اگر بارگذاری وب سایت شما بیشتر از آن طول بکشد، ممکن است بیماران احتمالی را دسته دسته از دست بدهید.
  • بدون کال تو اکشن: این اشتباه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما از اینکه چه تعداد از وب سایت های مراقبت از چشم این اشتباه را مرتکب می شوند، شگفت زده خواهید شد. تماس برای اقدام می تواند تماس با مطب بینایی سنجی خود برای گرفتن وقت معاینه چشم با لنز تماسی، درخواست اطلاعات بیشتر در مورد عمل خود یا دانلود تخفیف برای عینک باشد.

بهترین روش ها برای طراحی سایت اپتومتری

آگاهی از اشتباهات رایج در توسعه وب سایت اپتومتری بخش مهمی از پازل است، اما برای یک طراح وب به همان اندازه حیاتی است که با بهترین روش ها در زمینه طراحی وب سایت اپتومتری، از جمله موارد زیر آشنا باشد:

  • سرعت بارگذاری سریع: در حالت ایده‌آل، وب‌سایت اپتومتری شما باید در کمتر از چهار ثانیه بارگیری شود و اگر بتوانید سرعت بارگذاری سریع‌تر از دو ثانیه را دریافت کنید، در رأس کلاس خواهید بود.
  • عملکرد سازگار با موبایل: با توجه به اینکه 59.4 درصد از ترافیک اینترنت 6 از دستگاه های تلفن همراه می آید، اطمینان از عملکرد وب سایت خود در تلفن های هوشمند و تبلت ها بیش از همیشه مهم است.
  • طراحی ساده و خوانا: رنگ ها و طرح ها را حداقلی نگه دارید. سه رنگ 7 (یا کمتر) و فقط یک تا دو فونت ساده و خوانا را هدف بگیرید .
  • آموزنده و مستقیم: مدت زمان کوتاه توجه افراد را به خاطر دارید؟ با در نظر گرفتن این موضوع، محتوای خود را مستقیم و دقیق نگه دارید.
  • آسان برای پیمایش: هیچ کس دوست ندارد گم شود، از جمله گم شدن در یک وب سایت. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از آسان‌تر بودن پیمایش سایت، داشتن موضوعات کلیدی در سربرگ وب‌سایت خود با موضوعات فرعی و اطلاعات متفرقه در فوتر است.
  • فراخوان برای اقدام: مطمئن شوید که بازدیدکنندگان وب سایت شما می دانند که می خواهید چه کاری انجام دهند. یک دکمه کلیک برای تماس در سرصفحه خود، پیوندهای قابل کلیک در پاورقی خود، و دکمه ای برای برنامه ریزی قرار ملاقات یا درخواست اطلاعات بیشتر در بالای صفحه قرار دهید.

هنگامی که یک وب سایت جدید دارید که بازدیدکنندگان را به بیمار تبدیل می کند، باید اطمینان حاصل کنید که به ارائه یک تجربه بیمار که با برند سفارشی شما همخوانی دارد، ادامه می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا