مدیریتمطالب آموزشی

چرا کارکنان موفق تیم پزشکی به معنای بیماران راضی تر هستند؟

جابجایی کارمندان به دلایل مختلفی بر عملکرد کلینیک شما تأثیر منفی می گذارد. اول، ممکن است گران باشد زیرا زمان باید صرف مصاحبه و سپس آموزش کارکنان جدید شود. علاوه بر این، به روحیه کارمندان و بیماران شما آسیب می رساند. اعضای کارکنان ممکن است فکر کنند که آیا باید در جای دیگری به دنبال کار باشند. بیماران شما ممکن است احساس ناراحتی کنند زیرا دستیار دندانپزشک یا متخصص بهداشت مورد علاقه آنها رفته است. در نهایت، حفظ کارکنان با ارزش و کارکنان موفق تیم پزشکی به شما کمک می کند تا بیماران همیشگی خود را حفظ کنید.

5 نکته برای محدود کردن جابجایی کارکنان موفق تیم پزشکی

1. کارکنان موفق تیم پزشکی خود را با ستایش تشویق کنید

مطالعات نشان می دهد که کارکنان موفق تیم پزشکی تحسین را به عنوان سودمندترین مزیتی که می توانند از کارفرما دریافت کنند، می دانند.

  • ستایش در مقابل بازخورد – تفاوت را بدانید

گفتن «متشکرم» یا «خوب کار» به یکی از کارکنان هیچ اشکالی ندارد. با این حال، این به معنای تمجید از کارمند شما نیست. با تشکر از شما و کار خوب، اصطلاحات عمومی هستند و در حالی که شنیدن آنها دلپذیر است، ستایش بسیار متفاوت است. هنگام ستایش، همیشه صادق باشید. این کار با شخصی سازی تمجید شما آسان است. به خاطر داشته باشید که هر یک از کارکنان به روشی متفاوت با قدردانی برخورد می کنند. در حالی که برخی از کارمندان دوست دارند به طور خصوصی مورد تحسین قرار گیرند، برخی دیگر ممکن است قدردانی عمومی را دوست داشته باشند. در پایان روز، مردم می‌خواهند احساس قدردانی کنند. بنابراین هر هفته چند دقیقه وقت بگذارید و یک یادداشت صمیمانه یا یک تأیید شفاهی ارائه دهید. ثابت شده است که این راه طولانی را طی می کند.

2. یک محیط کاری سرگرم کننده ایجاد کنید

با توجه به مجله فوربس، راه دیگری برای الهام بخشیدن به کارکنان خود ایجاد یک محیط کاری سرگرم کننده است. مطالعه ای نشان می دهد که 90٪ از کارمندان مورد بررسی معتقد بودند که یک محیط کاری سرگرم کننده بسیار الهام بخش است.

نکات:

  • برای خود و کارکنانتان وقت بگذارید تا کاری را با هم انجام دهید. خوردن قهوه و دونات در صبح یا آوردن یک ناهار خاص، یا بردن تیم به یک تجربه خرید یک ساعته یا بیرون رفتن برای صرف غذا برای انجام کاری گهگاهی.
  • آن را شگفت انگیز و متفاوت کنید.
  • برخی از نورپردازی ها را در سراسر اتاق استراحت ارسال کنید. هر چند وقت یکبار آنها را تغییر دهید تا کارکنان خود را درگیر نگه دارید.
  • جملات الهام بخش، پوسترها و تصاویر مربوط به دندانپزشکی را منتشر کنید.
  • یک جعبه پیشنهاد برای فعالیت های سرگرم کننده برای انجام با هم در خارج از محل کار داشته باشید.

3. از فناوری استفاده کنید

با کاهش استرس شغلی کارکنان خود با برنامه‌ها و نرم‌افزارهای پیشرفته، آنها زمان بیشتری برای مراقبت و تعامل با بیماران خود خواهند داشت. این در نهایت منجر به رضایت بیشتر کارکنان و بیماران می شود.

4. به کارکنان خود کمک کنید برای بازنشستگی پس انداز کنند

اگر برنامه مزایای گروهی ندارید، ممکن است در یافتن کارمندان با کیفیت با مشکل مواجه شوید. کیفیت و کارکنان موفق تیم پزشکی شما می تواند به طور مستقیم بر رضایت بیماران شما تاثیر بگذارد. اگرچه ممکن است فکر کنید با ارائه نکردن مزایای بازنشستگی به کارمندان خود در پول خود صرفه جویی می کنید، اما باید در نظر داشته باشید که اگر بیماران شما راضی نباشند و همچنین هزینه جایگزینی و آموزش یک کارمند، ممکن است در نهایت ضرر کنید.

5. یک طرح پاداش ارائه دهید

بدیهی است که کارکنان شما می دانند که به عنوان صاحب این تمرین درآمد سالانه شما بیشتر از آنهاست. دادن پاداش ماهانه، سه ماهه یا سالانه به کارکنان خود می تواند به آنها کمک کند تا احساس کنند عضو تیم هستند. این طرز فکر مثبت می تواند به طور مستقیم بر عملکرد آنها تاثیر بگذارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

34 + = 36

دکمه بازگشت به بالا