بازاریابیمطالب آموزشی

چرا باید یک مشاور بازاریابی بهداشت و درمان استخدام کنید؟

یک مشاور بازاریابی بهداشت و درمان نقش بزرگی در کمک به مراکز پزشکی برای جذب بیماران جدید و حفظ بیماران موجود دارد. آنها به طور کلی با ترکیب استراتژی های سنتی و آنلاین برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر با نتایج طولانی مدت به این امر دست می یابند. با نزدیک به 70000 جستجوی مرتبط با سلامت در هر دقیقه در Google، استفاده از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتالی مراقبت‌های بهداشتی برای دستیابی به اهداف رشد بلندمدت کارتان بسیار مهم است.

مشاور بازاریابی مراقبت های بهداشتی می تواند به شما در ایجاد استراتژی آنلاین مناسب برای دریافت بیماران جدید از طریق SEO محلی، ارجاع بیمار و موارد دیگر کمک کند. با جذب بازاریاب که از روش های مناسب برای تخصص پزشکی شما استفاده می کند، می توانید ROI بازاریابی مراقبت های بهداشتی خود را افزایش دهید و در عین حال در هر کمپین صرفه جویی کنید. به این ترتیب، به جای نگرانی در مورد چگونگی افزایش جذب بیمار، می توانید بیشتر بر ارائه مراقبت با کیفیت تمرکز کنید.

مشاور بازاریابی بهداشت و درمان چه می کند؟

مشاوران بازاریابی پزشکی طیف گسترده ای از خدمات را برای جرقه زدن رشد پایه بیماران و درآمد برای مشاغل مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند. اینها اغلب عبارتند از:

1. تحلیل تلاش های بازاریابی فعلی شما

قبل از اینکه یک بازاریاب بتواند رویکرد مناسبی را برای تقویت رشد کار شما توصیه کند، باید تلاش‌های فعلی شما را برای جذب و حفظ بیمار تجزیه و تحلیل کند. آن‌ها می‌توانند با انجام تحلیل کامل از کمپین‌های بازاریابی شما، استراتژی‌هایی را که کار می‌کنند مشخص کنند و با بررسی بینش‌های گذشته Google Analytics یا بررسی‌های آنلاین، نقاط ضعف را شناسایی کنند. استراتژی های بازاریابی فعلی شما همچنین می تواند چیزهای زیادی را در مورد آنچه ممکن است با تلاش های فعلی یا قبلی شما برای جذب بیماران جدید و نگه داشتن آنها برای مدت طولانی تری به خوبی نشان دهد.

2. کشف راه های جدید برای رشد حضور آنلاین شما

این روزها، مطب‌های پزشکی این تجمل را ندارند که بدون داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال، حضور آنلاین داشته باشند. مثل داشتن مطب دکتری است که فقط تعداد کمی از مردم محلی وجود دارد. به همین دلیل است که یک مشاور بازاریابی پزشکی باید به شما کمک کند تا راه‌هایی را برای دسترسی به بیماران بالقوه‌تر به صورت آنلاین شناسایی کنید، حتی اگر در حال حاضر با روش‌های سنتی مانند تبلیغات چاپی یا ارجاعات به خوبی عمل می‌کنید.

استراتژیست می تواند ارزیابی کند که رقبای محلی برای برتری آنلاین چه کاری انجام می دهند و به شما نشان می دهد که چگونه آنها را در بازی خود شکست دهید. آنها همچنین ممکن است وضعیت و بازده سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال شما را ارزیابی کنند، مانند وب سایت پزشکی، وبلاگ، رسانه های اجتماعی یا حتی فهرست های فهرست آنلاین.

3. گردآوری و اجرای یک برنامه بازاریابی موثر مراقبت های بهداشتی

هدف نهایی از تجزیه و تحلیل نیازهای بازاریابی مراقبت های بهداشتی شما، شناسایی و ایجاد یک راه حل سفارشی برای جذب بیماران بیشتر و افزایش سود مطب شما است. یک مشاور می تواند به شما کمک کند تا چندین استراتژی و فعالیت های بازاریابی مورد نیاز را برای به دست آوردن نتیجه در کنار هم قرار دهید. بهتر از آن، این متخصصان می توانند یک تیم اختصاصی برای کمک به شما در اجرای کارآمد برنامه رشد خود در صورت نیاز فراهم کنند.

4. ارائه گزارش عملکرد منظم و به موقع

شما باید بتوانید تفاوت سرمایه گذاری خود در بازاریابی دیجیتالی مراقبت های بهداشتی را در هر زمان اندازه گیری کنید. برای این کار، شما نیاز به دسترسی منظم به گزارش‌های کمپین یا داشبورد دارید که بتوانید در یک دوره زمانی مشخص، بینش‌هایی را برای فعالیت‌های خاص به دست آورید. مشاوران بازاریابی پزشکی شما باید بتوانند داده های گسترده ای را ارائه دهند.

چه زمانی باید یک مشاور بازاریابی بهداشت و درمان استخدام کنید؟

در اینجا پنج سناریو وجود دارد که در آن درگیر شدن با مشاوران بازاریابی پزشکی منطقی است:

برای از بین بردن شکاف مهارتی در بخش بازاریابی خود

استخدام موقت یک بازاریاب پزشکی یک راه مقرون به صرفه برای راه اندازی و اجرای یک کمپین رشد محور بدون تحت فشار قرار دادن تیم داخلی شما است. اگر کارمندان فعلی شما مهارت های لازم را ندارند، یکی را استخدام کنید. می تواند به شما کمک کند از نتایج ناکارآمد نادیده گرفتن عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی مراقبت های بهداشتی جلوگیری کنید.

برای توسعه یک برنامه بازاریابی ROI بالا

عدم به دست آوردن و حفظ بیماران کافی تنها مشکل بازاریابی بالقوه برای یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی نیست. شناسایی دلیل اعداد تیره و ROI پایین نیز اغلب یک چالش مهم است. گاهی اوقات، چیزی که یک عمل برای شروع رشد فروش نیاز دارد این است که یک مشاور به آنها کمک کند تا یک استراتژی بازاریابی سفارشی متناسب با اهداف منحصر به فرد خود ایجاد کنند.

برای مدیریت بهتر شهرت آنلاین خود

با توجه به اینکه 81 درصد از بیماران قبل از انتخاب یکی برای نیازهای مراقبت های بهداشتی خود، بررسی های آنلاین را برای پزشکان بررسی می کنند، هر مطب باید شهرت آنلاین فوق العاده ای داشته باشد. یک مشاور بازاریابی پزشکی می تواند به آن جنبه از مدیریت شهرت و سایر تلاش های آفلاین برای بهبود تجربه بیمار و ایجاد برند فعال کمک کند.

برای پیشی گرفتن از رقبای خود

یک استراتژیست بازاریابی مراقبت های بهداشتی می تواند به شما کمک کند تا با پیشی گرفتن از رقبا، موقعیت خود را به عنوان یکی از ارجح ترین ارائه دهندگان محلی تبدیل کنید و حفظ کنید. آنها می توانند تجزیه و تحلیل کامل رقبا را برای کمک به توسعه استراتژی هایی برای پیشی گرفتن از آنها انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + = 9

دکمه بازگشت به بالا