مطالب آموزشی

ایده های بازاریابی ویدئویی موثر برای مشاغل و حرفه ای های مراقبت های بهداشتی

بازاریابی ویدئویی به استفاده از ویدئوها برای تبلیغ محصول شما و افزایش تماس با مخاطبان هدف در رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر اشاره دارد. در حال حاضر یکی از سودآورترین استراتژی های بازاریابی است. ویدئوها یک جنبه ضروری از استراتژی بازاریابی شما هستند، زیرا آنها ابزاری عالی برای برقراری ارتباط با آنچه برای برند مراقبت های بهداشتی شما حیاتی است، هستند. ما در این مقاله اجزای ویدیویی متعددی را برای یک برند مراقبت های بهداشتی بررسی می کنیم تا به شما در افزایش شناخت برند و دستیابی به مشتریان بالقوه کمک کنیم.

مزایای بازاریابی ویدئویی برای مطب پزشکی

چرا از بازاریابی ویدئویی برای مراکز درمانی استفاده کنیم؟

بازاریابی ویدیویی به فروش بیشتر کمک می کند. شما می توانید برند، محصول یا خدمات بهداشتی خود را با بازاریابی ویدئویی برای مخاطب یا مصرف کننده بازاریابی کنید و تصویری از خود در ذهن آنها ایجاد کنید.

بازاریابی ویدئویی در حال حاضر یکی از سودآورترین تکنیک های بازاریابی به دلیل مزایای فراوانی است که دارد:

  • مهمترین مزیت بازاریابی ویدیویی این است که مردم این نوع بازاریابی را بیشتر دوست دارند. وقتی ویدیوها را تماشا می‌کنند، احساس می‌کنند با برند مرتبط هستند
  • با توجه به هزینه کم تجهیزات، بازاریابی ویدیویی دیگر مانند گذشته گران نیست
  • برندها می توانند ارزش نام تجاری را در مقابل مشتریان خود از طریق بازاریابی ویدئویی ایجاد کنند و در نتیجه پایگاه مشتری ایجاد کنند که می تواند برای هر برند مراقبت های بهداشتی مفید باشد.
  • هیچ کمبودی برای پلتفرم های بازاریابی ویدیویی وجود ندارد

ایده های‌مختلف بازاریابی ویدئویی

1. ویدئوهایی که تجربیات و سوابق پزشک را توصیف می کند

در سایت های رسانه های اجتماعی، موضوعات مرتبط با سلامتی به طور فزاینده ای محبوب می شوند. اینفلوئنسرها از این پلتفرم ها برای ارائه اطلاعات در مورد مشکلات سلامتی خود و ارائه توصیه هایی به دنبال کنندگان خود استفاده می کنند.

از پزشک بخواهید که خودشان، چرایی انتخاب پزشکی، زمینه های تخصصی خود و چرا دوست دارند از بیماران مراقبت کنند، توضیح دهد.

2. شهادت از بیماران

همه بیمارستان ها و متخصصان پزشکی باید ویدیوهای شهادت بیمار را در اولویت قرار دهند. این یک راه عالی برای برجسته کردن خدماتی است که محصول مراقبت های بهداشتی شما ارائه می دهد.

علاوه بر این، داستان های موفقیت بیمار ممکن است با ارائه اثبات اجتماعی بر تصمیم درمانی بیمار تأثیر بگذارد.

3. ویدیوهای زنده در رسانه های اجتماعی

سازمان‌های پزشکی و متخصصان می‌توانند از ویدئوهای زنده رسانه‌های اجتماعی برای تعامل با جوامع و بیماران خود استفاده کنند.

مجموعه سخنرانی‌های پزشک، جلسات پرسش و پاسخ و گردهمایی‌های اجتماعی همگی کاربردهای عالی برای ویدیوی زنده هستند.

4. فیلم های استخدام

شما می دانید که اگر در بازاریابی مراقبت های بهداشتی کار کنید، پیدا کردن کارمندان جدید چقدر دشوار است. ویدئوهایی که فرهنگ یک شرکت را تبلیغ می‌کنند و چقدر کار کردن در آنجا عالی است، می‌تواند به استخدام کمک کند. کارمندان اغلب به فرهنگ خود اهمیت بیشتری نسبت به حقوق خود می دهند.

5. ویدئوهای ارتباط با جامعه

مشارکت در جامعه برای بیمارستان ها و متخصصان پزشکی حیاتی است. در نتیجه بیماران به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت و خدمات شما بیشتر شناخته می شود.

6. فیلم های آماده سازی برا ی درمان

ویدئو می تواند به بیماران در درک جراحی آینده خود، مانند جراحی بزرگ یا بارداری کمک کند. این ویدیوها معمولاً شما را به تفکیک گام به گام از آنچه که باید انتظار داشته باشید و نحوه تهیه آن را راهنمایی می کند. این نوع ویدئو کار فوق العاده ای در بهبود اعتماد انجام می دهد.

شماره 7. ویدئوهای مربوط به سلامت و تغذیه

ویدئوهای سلامتی و تغذیه می تواند از نظر آموزش بیمار بسیار مفید باشد. بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی می‌توانند انواع دستور العمل‌های مغذی را برای مردم فراهم کنند. این نوع ویدیو می تواند برای برنامه بازاریابی کلی شما حیاتی باشد.

نحوه ایجاد ویدیوهای موفق برای برندهای بهداشتی

شکی نیست که امروزه ویدیوها بخش مهمی از بازاریابی هستند، اما برای خوب بودن یک ویدیو، ابتدا باید آن را درک کنید. تنها در این صورت سودمندی ویدیوی شما افزایش می یابد. برای این، شما باید یک استراتژی موفق برای بازاریابی ویدئویی تنظیم کنید:

مرحله 1 – هدف خود را تعیین کنید

قبل از شروع بازاریابی ویدئویی، باید هدفی داشته باشید. به عنوان مثال، آیا می خواهید فالوورهای اجتماعی خود را افزایش دهید یا از طریق بازاریابی ویدیویی به مخاطبان بیشتری برسید؟

پس از این، می توانید یک ویدیو ایجاد کنید و فیلم را با استفاده از ابزار ویرایش ویدیو برای رسیدن به آن هدف ویرایش کنید. می توانید فیلم های آموزشی، فیلم های توضیح دهنده، نحوه تایپ فیلم ها و غیره ایجاد کنید.

مرحله 2 – از خود سؤال بپرسید

  • مخاطب هدف شما چه کسانی خواهند بود؟
  • پیام در ویدیوی شما چه خواهد بود؟
  • پلتفرم ویدیوی شما چه خواهد بود؟
  • فیلمنامه ویدیوی شما چه خواهد بود؟
  • نوع ویدیوی شما کدام خواهد بود؟
  • چه نیازی به آن خواهد بود؟
  • از چه نرم افزار سازنده ویدیو استفاده خواهید کرد؟
  • از چه نرم افزاری برای ویرایش ویدیو استفاده خواهید کرد؟

پاسخ های خود را به تمام سوالات بالا بنویسید. بعداً می توانید از این برای برنامه ریزی استراتژی خود استفاده کنید.

مرحله 3 – تیم را جمع آوری کنید

گروهی از افراد مشتاق را در مورد برنامه خود برای ورود به عرصه بازاریابی ویدئویی جمع آوری کنید. مطمئن شوید که تیم شما از ترکیبی سالم از مهارت های فنی و غیر فنی تشکیل شده است تا به شما در تولید ویدیوهای بصری و محتوایی با کیفیت بالا کمک کند.

مرحله 4 – یک شروع عالی

برای ساختن یک ویدیو موفق، باید داستان خوبی داشته باشید. در بازاریابی ویدئویی، مهم است که به خاطر داشته باشید که بینندگان شما در ابتدای ویدیو احساس ارتباط می کنند و احساس خستگی نمی کنند. ارائه اطلاعات مختصر و هیجان انگیز در ابتدای ویدیو نیز برای درگیر نگه داشتن مخاطب برای مدت طولانی ضروری است.

مرحله 5 – تجهیزات را آماده کنید و فیلم بگیرید

برای فیلمبرداری ویدیوهای شما نیازی به تجهیزات خاصی نیست. با این حال، در اینجا موارد ضروری وجود دارد که برای ساخت ویدیوی خود نیاز دارید:

  • دوربین
  • سبک
  • کارت حافظه
  • نرم افزار سازنده ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 84 = 94

دکمه بازگشت به بالا