بازاریابیمطالب آموزشی

مزایای بازاریابی ویدئویی برای مطب پزشکی

بازاریابی ویدئویی قدرتمندترین راه برای اتصال بیماران قبل از مراجعه بیماران به کلینیک پزشکی شما است. مهم‌ترین عنصر در مراقبت های بهداشتی تعامل شخصی، شفقت و همدلی است. ویدئوهای کلینیک پزشکی یا دندانپزشکی شما این مشکل را به روشی مقرون به صرفه و پایدار حل می‌کنند.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

قدرت بازاریابی ویدئویی برای بیماران

ثابت شده است که ویدیوها بسیار مؤثرتر از متن هستند. در دنیای امروز، ما بر بررسی های آنلاین متمرکز هستیم و نظرات خود را بر اساس آن هایی که خدماتی را قبل از ما تجربه کرده اند، می‌گذاریم. توصیفات و بررسی های سایر بیماران در فرآیند تصمیم گیری هنگام انتخاب بین متخصصان بسیار مهم است.

چیزی به سادگی خواندن نظر پزشکان از افرادی که آنها را تجربه کرده اند را نباید نادیده گرفت. این یک روش ساده و قدرتمند برای سرمایه‌گذاری بسیاری از پزشکان بدون نیاز به دعوت از مشتریان برای صحبت در دوربین است. بنابراین بسیاری از پزشکان هنگام خواندن توصیفات خود احساس غرور می‌کنند که واقعاً فاکتور اعتماد را برای بیماران آینده تقویت می‌کند، همچنین به بیماران آینده نشان می‌دهد که شما واقعاً برای ارائه بهترین مراقبت تلاش می‌کنید.

فرمول موفقیت بازاریابی ویدئویی 

ویدیوها زمانی بهترین کارایی را دارند که بیماران آینده را در مورد سطح مراقبتی که می‌توانند از شما دریافت کنند، آموزش می‌دهند، تبلیغ می‌کنند و آگاه می‌کنند. مصاحبه با متخصصان پزشکی و پرسیدن یک سری سوالاتی که ذهن اکثر بیماران بالقوه را درگیر می‌کند، نقطه شروع است. هر سوال را می توان به فیلم های کوتاه 1-2 دقیقه ای تبدیل کرد و به جای یک ویدیوی طولانی، مجموعه ای از ویدیوهای کوتاهتر ایجاد کرد.

پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ پزشکی

به عنوان مثال: چرا می‌خواستید پزشک شوید؟ چه چیزی به شما انگیزه و هیجان می‌دهد؟ می‌توانید تخصص خود را توضیح دهید؟ چه افسانه هایی را می‌توانید رد کنید؟ چرا از قبل برای تمرین خود رزرو کرده اید؟ این سوالات به تقویت اعتبار شما کمک می‌کند تا بیماران آینده شما را انتخاب کنند.

آیا ویدیوها می‌توانند نرخ تبدیل ویدیو را بهبود بخشند؟

نکته کلیدی این است که بیمار را سریع، ساده و به یاد ماندنی تجربه کنید، بازاریابی ویدیویی برای کلینیک پزشکی شما این مشکل را حل می‌کند. هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از تمرین کسب ترافیک وب‌سایت، اما شکست در ایجاد تبدیل نیست. همه اینها به ارتباط یا اغلب فقدان آن برمی گردد. روزگار داشتن یک وب سایت با صفحات متنی گذشته است و انتظار می‌رفت که کافی باشد. متخصصان مراقبت های بهداشتی با انگیزه در واقع یک فرصت طلایی دارند زیرا همه نمی‌توانند به سمت بازاریابی ویدیویی حرکت کنند. بسیاری از مردم بر این باورند که شهرت آنها کافی است. اما به یاد داشته باشید که شهرت آن چیزی نیست که شما در مورد خود فکر می‌کنید، آن چیزی است که دیگران در مورد شما فکر می‌کنند.

ویدئو مارکتینگ در حوزه پزشکی

بازگشت سرمایه برای ویدئو مارکتینگ چقدر است؟

سرمایه گذاری در بازاریابی ویدئویی برای کلینیک پزشکی یا دندانپزشکی خود بدون شک یکی از ضروری ترین و مقرون به صرفه ترین تصمیماتی است که می‌وانید بگیرید. شما روی یک سری دارایی سرمایه گذاری می کنید که مالک آنها خواهید بود. بسیاری از سازمان ها برای توسعه کسب و کار خود روی کارکنان سرمایه گذاری می‌کنند. ممکن است سالها طول بکشد تا با استخدام یک دستیار بازاریابی، بازگشت سرمایه مثبت را توجیه کنید.

آنچه را که برای حقوق چند ماهه یک کارمند می‌پردازید، می‌توانید در عوض در بازاریابی ویدئویی سرمایه گذاری کنید که مادام العمر مالک آن هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا