بازاریابیمطالب آموزشی

5 روش بازاریابی پزشکی هوشمندانه‌ که بیشترین درآمد را برای مطب شما خواهد داشت

با مسئولیت هایی مانند درمان بیماران و مدیریت کلینیک، زندگی پزشکان به شدت شلوغ است و آنها وقت کافی برای بازاریابی ندارند. برای بازاریابی پزشکی هوشمندانه‌ باید روی این نکات تمرکز کنید تا مطمئن شوید بازاریابی شما هم کارآمد و هم هدفمند است.

راه های بازاریابی پزشکی هوشمندانه‌

بازاریابی پزشکی هوشمندانه‌ و موثر می تواند به شما کمک کند نه تنها زمان، بلکه انرژی و پول را در جای درست مصرف کنید. همچنین راهی است که به شما کمک می کند بیماران جدید را از جذب کنید و با بیماران فعلی ارتباط برقرار کنید.

بازاریابی ایمیلی

ایمیل راهی فوق العاده برای ایجاد روابط با بیماران موجود در خارج از اتاق درمان شما است. می‌توانید از ایمیل‌ها برای بررسی تماس با بیماران پس از قرار ملاقات، ارائه مراقبت‌های بعدی، پاسخ به سوالات آنها و یادآوری نکات مفیدی که ممکن است ذکر کرده باشید، استفاده کنید.

اما راه دیگری برای استفاده از ایمیل مارکتینگ این است که دانش و شخصیت خود را با افرادی که هنوز در لیست بیماران شما نیستند به اشتراک بگذارید.

رزرو ملاقات

رزرو آنلاین باید بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی شما باشد. بازاریابی تنها این نیست که کلینیک خود را تبلیغ کنید، بلکه نحوه تجربه آنها درباره کلینیک شما از لحظه‌ای که شما را پیدا می‌کنند، تا بعد از قرار ملاقاتشان نیز ادامه دارد. قابلیت رزرو آنلاین را برای همه کلینیک های پزشکی ضروری است.

یادآوری قرار ملاقات

یادآوری‌های قرار یکی از نمونه‌های عالی از محل تلاقی بازاریابی و ارائه مراقبت عالی از بیمار است. یادآوری‌های قرار یک روش استثنایی برای ترغیب بیماران است تا وقت ملاقات را از دست ندهند.

یادآوری بیماران

بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی بازاریابی را راهی برای آوردن بیماران جدید به کلینیک می دانند، اما حفظ پایگاه بیماران فعلی شما به همان اندازه مهم است. برقراری ارتباط مجدد با بیمارانی که مدتی است به شما مراجعه نکرده اند یک روش برای ارائه مراقبت عالی از بیمار در عین حفظ شبکه ارتباطی شما است.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

پست شبکه اجتماعی

اگر شما یک پزشک هستید که از رسانه‌های اجتماعی لذت می‌برید، فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها راهی فوق‌العاده برای نشان دادن شهرت شما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا