مدیریتمطالب آموزشی

افزایش وفاداری بیمار از طریق یک درمان و مراقبت عالی

فاصله زیادی بین انتظارات بیمار برای مراقبت و واقعیت تجربه آنها قبل، در طول و بعد از اقامت در بیمارستان و کلینیک پزشکی وجود دارد. 96٪ از شکایات بیماران به جای کیفیت مراقبت به خدمات مشتری مربوط می شود که از تجربیات مراقبت های بهداشتی خود ناراضی هستند. اهمیت تجربه بیمار فراتر از رضایت آنها است و تاثیر مستقیمی روی وفاداری بیمار دارد.

درک تاثیر تجربه بر وفاداری بیمار

بیمار مدرن امروزه انتظار یک تجربه مراقبتی یکپارچه را دارد که از بستری شدن تا پشتیبانی پس از ترخیص امتداد دارد. با برآورده کردن این انتظارات، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند به طور قابل توجهی رضایت، وفاداری و سودآوری بیمارستان را افزایش دهند.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

ارتباط بین تجربه بیمار و نتایج سلامت 

  • ارتباط موثر و مراقبت بیمار محور
    ارتباط موثر و مراقبت بیمار محور نقش مهمی در افزایش تجربه، وفاداری بیمار و نتایج سلامت دارد. هنگامی که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارتباط شفاف را در اولویت قرار می دهند، محیطی را ایجاد می کنند که بیماران احساس کنند شنیده شده و درک می شوند. این به نوبه خود منجر به مشارکت بهتر بیمار، تصمیم گیری آگاهانه و افزایش رضایت می شود.
  • پایبندی به برنامه های درمانی
    رضایت بیمار ارتباط تنگاتنگی با پایبندی به برنامه های درمانی دارد. وقتی بیماران تجربه مثبتی با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود دارند، به احتمال زیاد به مراقبت هایی که دریافت می کنند اعتماد می کنند و درمان تجویز شده خود را دنبال می کنند.
  • کاهش نرخ بستری مجدد
    بهبود تجربه بیمار می تواند تاثیر مستقیمی بر کاهش نرخ بستری مجدد داشته باشد. با تمرکز بر رضایت بیمار و ارائه یک سفر مراقبتی مرتبط تر، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند مسائل بالقوه را زود شناسایی کنند، نگرانی ها را برطرف کنند و اطمینان حاصل کنند که بیماران در طول بهبودی خود حمایت لازم را دریافت می کنند.

در یک چشم‌انداز دائماً در حال تغییر، تمرکز بر رضایت، وفاداری و نتایج بیمار می تواند منجر به افزایش سودآوری بیمارستان شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

77 + = 83

دکمه بازگشت به بالا