سایت و سئومطالب آموزشی

چگونه به عنوان یک پزشک از بک لینک های سمی جلوگیری کنیم؟

در این مقاله، خطر بک لینک های سمی یا سئوی پزشکی ضعیف اجرا شده را مورد بحث قرار خواهیم داد. با سئو نادرست نه تنها می‌توانید بودجه بازاریابی خود را هدر دهید، بلکه می‌توانید بدون اطلاع از آن به اعتبار آنلاین خود نیز آسیب بزنید.

جلوگیری از بک لینک های سمی 

راه ساده برای خلاص شدن از شر بک لینک های سمی این است که به گوگل بگویید آنها را نمی خواهید. این یک خلاصه تقریباً بیش از حد ساده شده از کل موضوع است و ارزش آن را دارد که به درک عمیق تری از آنچه در اینجا رخ می دهد بپردازیم.

بزرگترین دام های سئو که باید از آنها اجتناب کرد عبارتند از:

  • افرادی که وانمود می کنند سئوی شما را انجام می دهند اما هیچ کاری انجام نمی دهند
  • افرادی که سئو را مطابق با استانداردهای چند سال پیش انجام می دهند
  • افرادی که شما را با اطلاعاتی که درک نمی کنید غرق می کنند

اهمیت بک لینک در سئوی پزشکی

سئوی خوب انجام شده به این معنی است که شما فقط از بک لینک هایی استفاده می کنید که سالم هستند. بنابراین اجازه دهید این را خلاصه کنیم: اگر بتوانید بک لینک های با کیفیت را به روشی سالم و غیر سمی به دست آورید، هنوز هم ارزش بررسی دارد. اما هرگز نمی تواند تنها فعالیت بازاریابی باشد که به صورت آنلاین انجام می دهید.

اگر برای کار ماهانه سئو به شخصی پول می دهید و هیچ اتفاقی در وب سایت شما نمی افتد، به احتمال زیاد تمرکز روی بک لینک ها است. اگر اینطور است، بررسی کنید که این لینک های خارجی چگونه تولید می شوند.

یک لیست غیر جامع از بک لینک های خارجی عالی خواهد بود:

  • پیوندی از یک رسانه محلی که به صفحه خاصی در وب سایت شما پیوند می دهد
  • پیوندی از یک انجمن پزشکی که در مورد حوزه تخصصی خاص شما بحث می کند
  • پیوندی از یک کالج یا انجمن حرفه‌ای پزشکی که در منطقه تخصصی شما فعال است
  • پیوندی از وبلاگ یک اینفلوئنسر، مربوط به جایگاه شما

اگر می خواهید بررسی کنید که آیا سئوی شما به خوبی انجام شده است، بپرسید که بک لینک ها از کجا می آیند، از صفحات دیدن کنید و بررسی کنید که آیا آنها یکی از موارد بالا هستند یا خیر.

جایگاه واقعی بک لینک ها در استراتژی سئوی پزشکی شما

جایگاه واقعی بک لینک و سئو در حوزه پزشکی چیست؟ دقت داشته باشید که لینک های خارجی با کیفیت هنوز هم به سئو کمک می کنند، اما چیزی نیستند که واقعاً بتوانید روی آن تأثیر بگذارید، به همین دلیل است که آنها نباید تمرکز سئو کار شما باشند.

کار واقعی سئو به این معنی است که ارزیابی کنید که بیماران و ارجاع دهندگان شما برای چه چیزی در گوگل جستجو می کنند. شما محتوایی را بر اساس موضوعاتی که می خواهید رتبه بندی کنید ایجاد می کنید. این کار را بارها و بارها انجام می دهید و می سنجید که چه چیزی در حال تغییر است و چگونه می توانید حضور آنلاین خود را بیشتر بهینه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا