کوچینگمطالب آموزشی

آوردن بیماران جدید به مطب دندانپزشکی

اگر صاحب یک مطب دندانپزشکی هستید، پر نگه داشتن دفترچه قرار ملاقات یکی از اولویت های شماست. چه صاحب یک مطب جدید باشید و چه یک مطب قدیمی، در هنگام تلاش برای جذب بیماران دندانپزشکی جدید، این استراتژی‌ها را در ذهن داشته باشید.

جذب بیماران جدید به مطب دندانپزشکی به ترکیبی استراتژیک از بازاریابی، مشارکت جامعه و خدمات استثنایی نیاز دارد. یکی از روش‌های مؤثر، استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال مانند بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی است. به‌علاوه، نظرات و توصیفات آنلاین می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر تصمیم بیمار بالقوه تأثیر بگذارد، بنابراین تشویق بیماران راضی به ارائه بازخورد مثبت می‌تواند ابزار قدرتمندی باشد.

مشخص کنید که چه کسی را هدف قرار می دهید

قبل از ارائه یک برنامه بازاریابی پزشکی برای  مطب دندانپزشکی خود، مهم است که بدانید چه نوع بیماری را می خواهید جذب کنید. یک راه خوب برای شروع این است که ارزش طول عمر (LTV) بیماران خود را محاسبه کنید تا مطمئن شوید که ROI بازاریابی خود را به حداکثر می رسانید. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر این ارزش تأثیر بگذارد، از جمله کسب و کار اضافه شده از ارجاعات و هزینه های درمان. انجام این محاسبات می تواند به شما کمک کند با هدف قرار دادن بیماران احتمالی که می توانند میانگین LTV شما را در طول زمان افزایش دهند، بیشترین بهره را از تلاش های بازاریابی خود ببرید.

مشخص کنید چه چیزی مطب دندانپزشکی شما را متمایز می کند

آیا مطب شما روش های زیبایی مانند اسپا پزشکی را ارائه می دهد؟ آیا گزینه های درمانی مناسب برای بیمار مانند دندانپزشکی آرام بخش یا روکش های یک روزه را ارائه می دهید؟ آیا به ارائه گزینه های مالی و پرداخت انعطاف پذیر می بالید تا همه افراد جامعه بتوانند از سلامت دندان بهتری برخوردار شوند؟ همه اینها نکات فروش بسیار خوبی هستند، به ویژه برای افرادی که ممکن است به دلیل اضطراب یا مسائل مالی ویزیت دندانپزشکی خود را به تعویق بیاندازند. به چیزی فکر کنید که تمرین شما ارائه می دهد که از رقبا متمایز است و از آن سرمایه گذاری کنید.

حضور وب خود را افزایش دهید

هنگامی که نیاز به یافتن یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی محلی دارید، ابتدا به کجا مراجعه می کنید؟ اگر مانند اکثر مصرف کنندگان هستید، آنلاین می شوید. این بدان معناست که شما نه تنها به یک وب سایت نیاز دارید، بلکه اگر می خواهید جلب توجه کنید، باید جذاب و پاسخگو باشد.

در سئو سرمایه گذاری کنید

به زبان ساده، سئو پزشکی مستلزم چندین استراتژی برای افزایش رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو است که می تواند دید شما را به شدت افزایش دهد.

قدرت وبلاگ ها را دست کم نگیرید

یکی از راه‌های موثر برای بالا رفتن از نردبان سئوی دندان‌پزشکی، میزبانی محتوای آموزنده و مرتبط در سایت خود در قالب پست‌های وبلاگ است. نه تنها وب سایت های دارای وبلاگ مورد علاقه موتورهای جستجو هستند، بلکه به بیماران این امکان را می دهند که با خدمات و تخصص شما بیشتر آشنا شوند. اگر برای گنجاندن وبلاگ نویسی در برنامه بازاریابی دندانپزشکی خود به کمک نیاز دارید، یک شریک محتوای با تجربه پیدا کنید که بتواند کمک کند.

مشارکت جامعه یکی دیگر از جنبه های مهم جذب بیماران جدید است. شرکت در رویدادهای محلی، حمایت مالی از فعالیت‌های مدرسه، یا ارائه کارگاه‌های رایگان بهداشت دندان می‌تواند دیده شدن مطب را افزایش دهد و اعتماد را در جامعه ایجاد کند. شبکه سازی با سایر مشاغل محلی برای ارجاعات متقابل نیز می تواند پایگاه بیماران را گسترش دهد. علاوه بر این، اجرای یک برنامه ارجاع که در آن بیماران موجود مشوق هایی را برای آوردن بیماران جدید دریافت می کنند، می تواند از بازاریابی دهان به دهان، که اغلب قابل اعتمادترین شکل توصیه است، سرمایه گذاری کند. با ترکیب این استراتژی‌های دیجیتالی و متمرکز بر جامعه، مطب دندان‌پزشکی می‌تواند به طور موثری بیماران جدید را جذب و نگهداری کند و رشد ثابت و فهرست بیماران قوی را تضمین کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × = 50

دکمه بازگشت به بالا