سایت و سئومطالب آموزشی

ایده‌های CTA برای وب سایت پزشکی 

آیا آخرین باری را به یاد می‌آورید که برای تعیین وقت در یک وب سایت پزشکی حضور داشتید، اما نمی‌دانستید چگونه این کار را انجام دهید؟ مطمئناً، یک شناسه ایمیل، یک شماره تلفن و یک فرم تماس وجود داشت، اما به نوعی این فرآیند پیچیده‌تر از آن چیزی بود که باید باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند ایده CTA برای وب سایت پزشکی بپردازیم.

اهمیت CTA برای وب سایت پزشکی

اگر می‌پرسید CTA برای وب سایت پزشکی چیست، این یک لینک متنی، یک تصویر یا دکمه‌ای در وب‌سایت شما است که برای تشویق بازدیدکنندگان به انجام اقدامات مورد نظر طراحی شده است. CTAها موثرترین راه برای ایجاد تبدیل هستند. اما همه CTA ها موثر نیستند. شما نمی‌توانید فقط کلمات «اکنون تماس بگیرید» را روی یک دکمه نارنجی بزنید، آن را در همه جای وب سایت خود قرار دهید و سپس انتظار داشته باشید که سرنخ ها و بیماران را جذب کنید.

5 کال تو اکشن که باید در سایت پزشکی خود داشته باشید

ایجاد یک فراخوان فعال یا CTA برای وب سایت پزشکی کاری پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. شما چندین گروه از مخاطبان دارید که به وب سایت شما نگاه می‌کنند، بازدیدکنندگان، بیماران، مراجعین و می خواهید هر گروه را وادار به انجام اقدامات متفاوت کنید. شما می‌خواهید بازدیدکنندگان به سرنخ‌ها تبدیل شوند، سرنخ‌ها به بیماران وفادار تبدیل شوند، و بیماران به سفیران برند تبدیل شوند، اما نمی‌توانید به همان CTAها برای دستیابی به اهداف مختلف خدمت کنید.

در اینجا پنج CTA ضروری در وب سایت پزشکی شما وجود دارد:

1. «ما می توانیم مشکل شما را حل کنیم.»

ارائه منابع مفید، مانند یک کتاب الکترونیکی قابل دانلود در مورد یک مشکل بهداشتی و پیشگیری از آن، در ازای اطلاعات تماس بازدیدکننده، بازدیدکننده را درگیر می‌کند و در عین حال به شما کمک می‌کند کلینیک پزشکی خود را توسعه دهید. فقط مطمئن شوید که فرم تماس کوتاه است و اطلاعات غیر ضروری را درخواست نمی‌کند. نام و آدرس ایمیل یا شماره تلفن بازدیدکننده تنها جزئیاتی هستند که برای شروع مکالمه با مشتری احتمالی نیاز دارید. درخواست اطلاعات بیش از حد، منجر به پر کردن فرم شما می‌شود.

2. «درباره کلینیک ما بیشتر بدانید.»

بازدیدکنندگان می‌توانند از منابع مختلف بر روی وب سایت پزشکی شما وارد شوند. آنها ممکن است کلمات کلیدی پزشکی مرتبط با تخصص شما را در یک موتور جستجو تایپ کنند و در وب سایت شما قرار بگیرند یا ممکن است روی پیوندی که در یکی از شبکه های اجتماعی دیده اند کلیک کنند و از طریق صفحه وبلاگ شما وارد وب سایت شما شوند. محتوای صفحه اصلی، صفحه خدمات و صفحه وبلاگ خود را کوتاه و واضح نگه دارید. به جای اینکه به یک سرویس عمیق بپردازید، CTA «بیشتر بخوانید» را بگنجانید که بازدیدکنندگان را به یک صفحه مرتبط در وب‌سایت شما می‌برد، جایی که می‌توانید جزئیات ناب را بررسی کنید. این به بازدیدکننده کمک می‌کند تا به سرعت صفحه‌ای را که در آن فرود می‌آید اسکن کند و به محتوایی که به آن مربوط است پیمایش کند.

3. «لایک یا اشتراک گذاری»

علاوه بر تولید سرنخ، وب سایت شما می‌تواند به تبلیغ برند شما و دسترسی به مخاطبان هدف شما کمک کند. یک CTA برای وب سایت پزشکی ساده اغلب نادیده گرفته می‌شود، استفاده از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی است. هنگامی که یک بازدیدکننده اطلاعاتی را از طریق شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک می گذارد، عامل اعتبار شخص ثالث را به برند شما می‌آورد. شبکه خانواده و دوستان آنها از طریق یک منبع قابل اعتماد در معرض تمرین شما قرار می‌گیرد و مجموعه بیماران بالقوه شما بزرگتر می شود. همچنین، اعتمادی که از طریق شبکه های اجتماعی با مخاطبان هدف ایجاد خواهید کرد، فراتر از آگاهی از برند است. حضور اجتماعی قوی نقش اساسی در تصمیم خرید مشتریان احتمالی دارد. بنابراین، اگر به اشتراک گذاری اجتماعی در وب سایت پزشکی خود را تشویق نمی کنید، آن را یک فرصت از دست رفته در نظر بگیرید.

4. «خدمات ما را بررسی کنید.»

هنگامی که یک بازدیدکننده شروع به بررسی وب سایت شما می‌کند، برداشتن گام بعدی و تعامل با برند خود را برای او آسان کنید. استفاده از دکمه CTA برای وب سایت پزشکی برجسته خدمات در صفحه اصلی خود و در سرتاسر وب سایت شما به بیماران بالقوه شما راهی واضح می‌دهد تا بفهمند خدمات شما چگونه نیازهای خاص آنها را برآورده می‌کند. یک ویدیوی کوتاه در صفحه خدمات که مزایا و ویژگی‌ها را فهرست می‌کند، راهی عالی برای ارائه یک نمای کلی از نحوه کمک خدمات شما به مشتریان بالقوه است.

بسته به صنعت تخصصی و مخاطب هدف شما، راه های مختلفی برای نمایش خدمات منحصر به فرد شما وجود دارد. برای برخی از اقدامات پزشکی، یک ویدیوی تعاملی که منجر به قرار ملاقات با متخصص می شود بهترین گزینه است. برای دیگران، توصیفات بیمار ممکن است این کار را انجام دهد.

5. «برنامه‌ریزی قرار ملاقات».

هنگامی که بازدیدکنندگان وب سایت شما این شانس را پیدا کردند که با خدمات و ویدیوهای گواهی بیمار شما درگیر شوند، فرصت را از دست ندهید و پیشنهاد رزرو قرار ملاقات را از دست ندهید. این به این معنی است که از یک CTA خاص استفاده کنید تا برنامه ریزی قرار ملاقات خود را برای بازدیدکنندگان آسان کند.

چک لیست کال تو اکشن برای وب سایت پزشکی

هنگام اضافه کردن دکمه به وب سایت پزشکی خود، این چک لیست را دنبال کنید. چندین عنصر برای ایجاد CTA های موثر وجود دارد، اما اگر به این سوالات بله پاسخ داده اید، احتمالا CTA شما خوب است.

  1. آیا CTA من کمتر از پنج کلمه دارد؟
  2. آیا CTA من با یک فعل قوی شروع می‌شود؟
  3. آیا CTA من ارزشی را که بازدیدکننده از کلیک کردن روی دکمه دریافت می‌کند، بیان می‌کند؟
  4. آیا CTA من به طور برجسته در وب سایت بالای صفحه نمایش داده می‌شود؟
  5. آیا CTA برای وب سایت پزشکی من برجسته است و با صفحه وب ترکیب نمی‌شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 3 = 18

دکمه بازگشت به بالا