سایت و سئومطالب آموزشی

عناصر کلیدی که بیماران از وب‌سایت مراقبت های بهداشتی می خواهند

بیش از هر زمان دیگری، بیماران بالقوه به دنبال اطلاعات مراقبت های بهداشتی آنلاین هستند و اگر وب‌سایت مراقب های بهداشتی شما به روز، استفاده آسان و پر از اطلاعات واضح و جامع باشد، می توانید ترافیک، دید و مشتریان را به دست آورید. اما اگر اینطور نباشد، نه تنها رتبه‌ خود را در موتورهای جستجو از دست می‌دهید، بلکه باعث ایجاد تأثیر بد، از دست دادن اعتماد بیماران و از بین بردن مشتریان جدید می‌شوید.

ظاهر و احساس  وب‌سایت مراقب های بهداشتی شما ممکن است به اندازه ظاهر مطب شما از خیابان مهم باشد. خوشبختانه، برآورده کردن انتظارات مشتریان شما کار غیر ممکنی نیست.

برای اطمینان از دسترسی به تلفن همراه از یک طراحی پاسخگو استفاده کنید

سال‌ها پیش، استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه از استفاده سنتی از رایانه‌های رومیزی یا لپ‌تاپ پیشی گرفت، و در حالی که طراحی وب‌سایت خود معمولاً بر روی یک واحد رومیزی انجام می‌شود، مهم است که به خاطر داشته باشید که بیشتر بازدیدکنندگان شما به وب‌سایت شما از طریق تلفن خود دسترسی خواهند داشت. این بدان معنی است که وب سایت های مراقبت های بهداشتی باید در تلفن های هوشمند و تبلت ها در دسترس و کاربردی باشند. طراحی ریسپانسیو تضمین می‌کند که  وب‌سایت مراقب های بهداشتی به‌طور یکپارچه با اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش سازگار است و تجربه کاربری سازگار و بهینه را در دستگاه‌های مختلف ارائه می‌دهد. دسترسی به تلفن همراه فقط یک راحتی نیست. این یک ضرورت برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری در دنیای موبایل محور امروزی است.

شامل پورتال های بیمار برای تعاملات شخصی شده است

بیماران برای تعاملات شخصی با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارزش قائل هستند. یک پورتال بیمار در یک وب سایت پزشکی به افراد این امکان را می دهد که به سوابق سلامت خود دسترسی داشته باشند، نتایج آزمایش را مشاهده کنند و به طور ایمن با تیم مراقبت های بهداشتی خود ارتباط برقرار کنند. همچنین می تواند به بیماران در رزرو نوبت و پرداخت قبوض کمک کند. این ویژگی بیماران را قادر می سازد تا به طور فعال در مراقبت های بهداشتی خود شرکت کنند، در زمان آنها صرفه جویی می کند و از سردردهای زیادی جلوگیری می کند. بعلاوه، پورتال های بیمار به تبادل کارآمدتر اطلاعات بین بیماران و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی کمک می کنند، به این معنی که در بسیاری از موارد، آنچه که یک ملاقات حضوری بود را می توان با یک ایمیل کوتاه و ساده انجام داد.

ارسال منابع آموزشی و محتوای چند رسانه ای

مطمئناً بیماران برای دریافت شماره تلفن، آدرس و ساعات کار به سایت شما مراجعه می کنند. اما فراتر از این اطلاعات اولیه، بیماران به دنبال منابع آموزشی می گردند و از آنها قدردانی می کنند که به آنها کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد سلامت خود بگیرند و با روندهای فناوری پزشکی و گزینه های مراقبت همراه باشند. وب‌سایت مراقب های بهداشتی برتر باید حاوی محتوای چند رسانه ای مانند فیلم ها، اینفوگرافیک ها و انیمیشن ها باشند تا درک مفاهیم پیچیده پزشکی را افزایش دهند. محتوای آموزشی به ابهام‌زدایی از اصطلاحات و روش‌های پزشکی کمک می‌کند، آن را برای بیماران در دسترس‌تر و جذاب‌تر می‌کند و راهی برای تبلیغ خدمات و درمان‌ها به مشتریان ارائه می‌دهد.

تضمین های امنیتی و حریم خصوصی خود را ارتقا دهید

بیماران هنگام تعامل با وب سایت های پزشکی، امنیت و حریم خصوصی داده های خود را در اولویت قرار می دهند. وب سایت شما باید با مقررات مربوط به حفاظت از داده های مراقبت های بهداشتی مطابقت داشته باشد و باید از اقدامات امنیتی قوی استفاده کند که از اطلاعات بیمار به هر قیمتی محافظت می کند. سیاست‌های حفظ حریم خصوصی واضح و شفاف باید برای اطمینان دادن به بیماران در مورد رسیدگی مسئولانه به داده‌هایشان ابلاغ شود.

 وب‌سایت مراقب های بهداشتی باید شامل توصیفات و بررسی های بیمار باشند

بسیاری از بیماران به بررسی دقیق بیماران نگاه می کنند تا در مورد ارائه دهندگان اطلاعات کسب کنند و درک کنند که چگونه سایر بیماران مراقبت و خدمات را دوست دارند. این همچنین می‌تواند به بررسی امکانات، صورت‌حساب و موارد دیگر نیز گسترش یابد. گنجاندن توصیفات بیمار و نظرات مثبت در وب سایت پزشکی می تواند اعتماد و اعتبار ایجاد کند. این تجربه مراقبت های بهداشتی را انسانی می کند و به بیماران آینده نگر اطمینان می دهد که در دستان توانا و دلسوز هستند.

از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی اکنون ابزاری قدرتمند برای ارتباطات و اشتراک‌گذاری اطلاعات هستند و بیماران شما برای همه چیز از نظرات مشتریان گرفته تا یافتن مکان و ساعات کاری مطب شما به آن تکیه می‌کنند. علاوه بر این، سایت های رسانه های اجتماعی به سرعت به اندازه موتورهای جستجوی واقعی برای جستجوی آنلاین محبوب می شوند. بیماران انتظار دارند وب سایت های پزشکی با پلتفرم های رسانه های اجتماعی ادغام شوند که به آنها امکان می دهد در ارتباط و مطلع بمانند. کانال های رسانه های اجتماعی یک راه اضافی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی فراهم می کند تا محتوای مرتبط را به اشتراک بگذارند، با بیماران تعامل کنند و به سوالات پاسخ دهند. اینها ابزارهای ارزشمندی برای ایجاد یک جامعه آنلاین و تقویت روابط بیمار و ارائه دهنده هستند.

به طور منظم محتوای خود را به روز کنید

حوزه مراقبت‌های بهداشتی پویا است و تحقیقات، درمان‌ها و فن‌آوری‌های جدید به طور مرتب ظاهر می‌شوند. در حالی که بسیاری از بیماران برای اطلاع از یافته‌ها و گزینه‌های درمانی جدید در گوگل جستجو می‌کنند، در دسترس قرار دادن این اطلاعات در وب‌سایت شما باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می‌شود. بیماران از وب سایت های پزشکی انتظار دارند که محتوای به روز و مرتبط را ارائه دهند. به روز رسانی منظم وب سایت خود با آخرین اطلاعات نشان دهنده تعهد به برتری است و بیماران را از پیشرفت های مراقبت های بهداشتی مطلع می کند. علاوه بر این، محتوای تازه به دید بهتر موتورهای جستجو کمک می کند و به بیماران کمک می کند تا وب سایت را هنگام جستجوی اطلاعات مربوط به سلامت کشف کنند.

اطمینان حاصل کنید که رزرو آنلاین آسان و بدون دردسر است

جستجوی مراقبت های پزشکی برای اکثر مردم دردسرساز است، آخرین کاری که باید انجام دهید این است که روند برنامه ریزی را دشوار کنید. بیماران می خواهند و از رزرو نوبت آنلاین آسان قدردانی خواهند کرد.

ابزارهای بررسی کننده علائم تعاملی و پشتیبانی تصمیم

بیماران اغلب برای درک و ارزیابی علائم خود به اینترنت مراجعه می کنند. بررسی علائم تعاملی و ابزارهای پشتیبانی تصمیم در وب‌سایت مراقبت های بهداشتی می تواند بسیار مفید باشد. این ابزارها بیماران را از طریق یک سری سوالات راهنمایی می کند تا به آنها کمک کند تا علل بالقوه علائم خود را درک کنند و توصیه هایی را برای مراحل بعدی ارائه دهند، مانند جستجوی فوری مراقبت های پزشکی یا برنامه ریزی یک قرار ملاقات معمول.

سخن پایانی

برآورده کردن انتظارات بیماران نه تنها رضایت آنها را افزایش می دهد، بلکه به ایجاد حضور آنلاین قوی و مثبت برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی کمک می کند. با اولویت دادن به ارتباطات شفاف، دسترسی، امنیت و تعامل مداوم، وب‌سایت مراقبت های بهداشتی می توانند به ابزارهای ارزشمندی در توانمندسازی بیماران برای کنترل سلامت خود تبدیل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 1 = 3

دکمه بازگشت به بالا