بازاریابیمطالب آموزشی

چگونه بیماران پزشکان را در جستجوهای آنلاین پیدا می کنند؟

امروزه بیماران گزینه های بیشتری نسبت به همیشه برای انتخاب پزشک دارند. تغییر تکنولوژی و روش‌های جدید برای جذب و نگهداری بیمار برای همیشه نحوه انتخاب بیماران را تغییر داده است. اینترنت بزرگترین تغییر را در راه های پیدا کردن یک پزشک ایجاد کرده است. بیماران معمولاً از جستجوهای آنلاین برای یافتن پزشکان و یک کلینیک خوب استفاده می کنند.

مسیر جستجوهای آنلاین یک پزشک چیست؟

وقتی مردم احساس مریضی می کنند، می خواهند بفهمند چه مشکلی دارند و این زمانی است که یک بیمار بالقوه وارد مرحله تحقق خود می شود. گام بعدی، به طور سنتی، مراجعه به پزشک برای دریافت تشخیص و درمان توصیه شده برای وضعیت او خواهد بود. با این حال، همه چیز با معرفی اینترنت و سایر کانال های دیجیتال تغییر کرده است.

امروزه بیماران به عنوان اولین گام، قرار ملاقات تعیین نمی کنند. ابتدا با جستجوهای آنلاین در مورد وضعیت سلامتی خود تحقیق می کنند. سپس، در حین جستجو در گوگل، بیماران تمایل دارند با یکی از چندین پزشک که ابتدا در بالای صفحه نتایج جستجو می بینند، قرار ملاقات رزرو کنند.

در بیشتر موارد، افراد از جزئیات بیماری خاص خود اطلاعی ندارند، بنابراین به بررسی آنلاین علائم خود می پردازند. آنها سؤال خود را از طریق موتور جستجو تایپ می کنند: “چرا ناگهان احساس سرما می کنم؟” یا “چرا من سوزش سر دل را تجربه می کنم؟” پس از جستجو، او تعدادی از نتایج موتورهای جستجو را بررسی می کند تا در مورد وضعیت آنها اطلاعات بیشتری کسب کند.

عوامل تاثیر گذار بر نتایج جستجوهای آنلاین یک پزشک

در زیر عواملی وجود دارد که زمانی که بیماران احتمالی در حال جستجوی آنلاین برای پزشک هستند، بر صفحه نتایج موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارند:

  • Domain Authority: امتیاز Domain Authority از یک تا 100 متغیر است و امتیازات بالاتر مربوط به توانایی بیشتر برای رتبه بندی در نتایج جستجو است. سهم بزرگی در امتیاز شما بر اساس تعداد دامنه‌های با کیفیت از صنعت شما است که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند.
  • موقعیت جغرافیایی: ارتباط مکانی که بیماران شما در Google در آن جستجو می کنند و نزدیکی کسب و کار شما به آن مکان.
  • سیگنال های رفتاری: بیماران چگونه با سایت شما رفتار می کنند: آیا آنها به طور مکرر روی لینک شما از جستجوهای Google کلیک می کنند تا وارد وب سایت پزشکی شما شوند؟
  • سازگاری NAP: آیا نام، آدرس، شماره تلفن (NAP) کسب و کار شما در فهرست سایت های اصلی کسب و کار آنلاین ثابت است؟ آیا آنها دقیقاً همان چیزی هستند که در صفحه وب سایت و فوتر شما آورده شده است؟
  • نظرات بیماران: موتورهای جستجو نیز مانند بیماران، نظرات بیماران را به اندازه توصیه های دهان به دهان و شخصی مهم می دانند.
  • سیگنال های اجتماعی: آیا شما به طور فعال از طریق حساب ها یا صفحات کسب و کار رسانه های اجتماعی خود با بیمار خود ارتباط برقرار می کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + = 12

دکمه بازگشت به بالا