مدیریتمطالب آموزشی

چگونه از دستیار دندانپزشکی خود قدردانی کنیم؟

آخرین باری که به دستیار دندانپزشکی خود نشان دادید که چقدر از زحمات، تعهد به عمل خود و تعهد به رضایت بیماران قدردانی می کنید، چه زمانی بود؟ نشان دادن قدردانی گام مهمی در حفظ رضایت کارکنان دندانپزشکی است. می توانید به روش های مختلفی به دستیار دندانپزشک خود نشان دهید که از آنها قدردانی می کنید.

ارزش نشان دادن قدردانی به دستیار دندانپزشکی

دستیار دندانپزشکی شما فردی سخت کوش و با استعداد است که نقش مهمی در موفقیت مطب شما و رضایت بیمار دارد. نشان دادن قدردانی خود از دستیاران دندانپزشکی می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • حمایت از روابط کاری: تیم دندانپزشکی شما باید برای ارائه یک تجربه بهینه برای بیمار با یکدیگر همکاری کنند. زمانی که کارکنان خاص احساس قدردانی می کنند، ممکن است با سایر کارکنان مطب دندانپزشکی بهتر کنار بیایند و روابط کاری سالم تری داشته باشند.
  • روحیه: تشکر از کارکنان دندانپزشکی می تواند روحیه را در مطب دندانپزشکی شما تقویت کند، که ممکن است حس وفاداری را در تیم شما ایجاد کند و آنها را تشویق کند تا برای ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت بیشتر تلاش کنند.
  • بهره وری: تجلیل از دستیاران دندانپزشکی نیز می تواند بهره وری آنها را افزایش دهد. آنها ممکن است انگیزه بیشتری برای کار سریعتر، مراجعه به بیماران بیشتر و رزرو قرارهای بیشتر زمانی که بدانند شما به تلاش های آنها توجه دارید، بیشتر می شود.
  • حفظ کارکنان:  حفظ کارکنان در دوره‌ای که فرصت‌های شغلی متعددی وجود دارد، اهمیت فزاینده‌ای دارد. وقتی به دستیاران دندانپزشک خود نشان می دهید که از آنها قدردانی می کنید، ممکن است کمتر به فرصت شغلی دیگری روی بیاورند.

شناخت شخصی در مقابل عمومی: کدام را باید نشان دهید؟

همانطور که در نظر می گیرید چگونه قدردانی خود را از دستیاران دندانپزشکی خود نشان دهید، ممکن است تعجب کنید که آیا باید به رسمیت شناختن شخصی یا عمومی را انتخاب کنید. روش صحیح به شخص بستگی دارد. برخی از افراد دوست دارند در مرکز توجه باشند و از تماس عمومی در جلسه کارکنان، مهمانی تیمی یا ایمیل قدردانی می کنند. دیگران از به رسمیت شناختن عمومی احساس خجالت می کنند و گفتگوی خصوصی را ترجیح می دهند.

بخشی از یک دندانپزشک خوب این است که کارکنان خود را به خوبی بشناسید. درک نوع شناختی که کارکنان شما ترجیح می دهند تنها یکی از راه هایی است که می توانید نشان دهید که از آنها قدردانی می کنید.

یادداشت دست نویس

می‌توانید یادداشت را در قفسه کارکنان آن‌ها بگذارید، آن را برایشان پست کنید، یا در حالی که برای آن روز بیرون می‌روند، شخصاً به آنها بدهید. در یادداشت خود، مطمئن شوید که جزئیات خاصی در مورد اینکه چرا از آنها سپاسگزار هستید را درج کنید تا مطمئن شوید که پیام خود را به خوبی منتقل می کنید.

صبحانه یا ناهار

کارکنان دندانپزشکی به راحتی می توانند در یکنواختی کارهای روزمره خود گیر کنند. بیرون بردن دستیاران دندانپزشک برای صبحانه یا ناهار کارکنان می تواند روحیه شما را تقویت کند و به طور ملموس قدردانی شما را نشان دهد. می توانید به دستیاران خود اجازه دهید در رستوران رای دهند و دفتر را برای یک ساعت در طول وعده غذایی خود ببندند. از طرف دیگر، می توانید از رستوران مورد علاقه آنها پذیرایی کنید و یک مهمانی در دفتر برگزار کنید تا قدردانی خود را نشان دهید.

هدیه دادن

دادن هدایای دستیار دندانپزشکی راهی ملموس برای نشان دادن این است که از زحمات آنها قدردانی می کنید و می خواهید از تعهد آنها به مطب دندانپزشکی خود مطلع شوید. شما می توانید به دو طریق به هدیه ها نزدیک شوید: یک هدیه پولی، مانند یک جایزه، یا یک هدیه متفکرانه و شخصی.

هدایای پولی هرگز از چشم دستیاران دندانپزشکی دور نمی ماند. ارائه جایزه راهی موثر برای کمک به دستیاران دندانپزشکی شما است که احساس قدردانی می کنند.  از طرف دیگر، می توانید یک هدیه متفکرانه مانند یک مجسمه دندان کوچک یا چیزی که می دانید شخصاً از آن لذت خواهند برد، انتخاب کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 88 = 90

دکمه بازگشت به بالا