شبکه های اجتماعیمطالب آموزشی

چگونه تبلیغات پزشکی موفق در اینستاگرام اجرا کنیم؟

اگر در حال حاضر بر روی استراتژی‌های بازاریابی پزشکی ارگانیک برای ترویج کلینیک خود تمرکز کرده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که این یک فرآیند زمان‌بر است که نتیجه آن بیشتر طول می‌کشد. با الگوریتم‌های در حال تغییر که تعیین می‌کنند چگونه کسب‌وکارها در فهرست‌های جستجو رتبه‌بندی می‌شوند، مهم است که استراتژی‌های تبلیغات پولی را در تلاش‌های کلی بازاریابی خود بگنجانید. در این مقاله به راه هایی برای ایجاد تبلیغات پزشکی موفق در اینستاگرام می‌پردازیم.

مخاطبان شما به دلیل ماهیت بصری اینستاگرام به طور فعال با پروفایل شما درگیر می‌شوند. اگر علاقه مند به تبلیغات پزشکی موفق در اینستاگرام تنها نیستید پس این مقاله را بخوانید.

اصول ایجاد تبلیغات پزشکی موفق در رسانه های اجتماعی

یکی از جنبه های راحت اینستاگرام این است که فیس بوک مالک آن است. بنابراین، می‌توانید تبلیغات خود را به یکی از دو روش اجرا کنید:

  • از طریق فیس بوک Ad Manager
  • مستقیماً از طریق حساب تجاری اینستاگرام شما

مدیر تبلیغات فیس بوک بسیار جامع تر از پلت فرم بازاریابی در اینستاگرام است، بنابراین توصیه می‌شود از طریق آن حساب وارد شوید. حتی ممکن است تصمیم بگیرید با تکمیل این مرور سریع، تبلیغ را در هر دو پلتفرم اجرا کنید.

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را عنوان کنید

قدم بعدی برای ایجاد تبلیغات پزشکی موفق در اینستاگرام نامگذاری کمپین شما است. این یک ویژگی مفید برای سازماندهی چیزها در هنگام اجرای تبلیغات متعدد، انجام تست A/B یا مقایسه نتایج بازاریابی گذشته است. توصیه می‌شود ماهی را که کمپین خود را اجرا می‌کنید به عنوان بخشی از عنوان درج کنید، اما مطمئن شوید که هر پروتکل نام‌گذاری که استفاده می‌کنید به راحتی قابل درک است.

تصمیم بگیرید که تبلیغ خود را تقسیم کنید یا نه

یکی دیگر از مراحل ضروری برای تبلیغات پزشکی موفق که باید در نظر بگیرید این است که آیا می‌خواهید تبلیغات دندانپزشکی خود را تقسیم کنید و ببینید که تغییرات مختلف کمپین شما چگونه عمل می‌کند. شما همچنین می‌توانید بودجه خود را در این مجموعه ها تعیین کنید یا خیر.

تست تقسیم، همچنین به نام تست A/B، تبلیغات مختلف شما را علیه یکدیگر اجرا می کند. مدیر تبلیغات فیس بوک مهم ترین بخش بودجه شما را به نسخه ای با بهترین عملکرد کلی اعطا می کند. این بهینه‌سازی خودکار است، اما همچنان می‌توانید به صورت دستی برنامه‌ریزی کنید که چه مقدار از بودجه خود را بر اساس آزمایش خودتان بر اساس آزمایش خودتان صرف مجموعه‌های تبلیغاتی کنید.

انتخاب مکان پلتفرم

قبل از انتخاب دموگرافیک، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات رسانه های اجتماعی شما فقط در اینستاگرام اجرا می‌شود. به سادگی گزینه های Facebook و Audience Network را در گزینه های پلتفرم از حالت انتخاب خارج کنید تا فقط اینستاگرام انتخاب شود. این مرحله را نباید فراموش کنید زیرا کمپین های فیس بوک دارای ویژگی های کمی متفاوت از IG هستند.

شناسایی مخاطبان هدف برای تبلیغات پزشکی موفق

زمان آن است که به بررسی جمعیت شناسی مخاطبان خود بپردازید. این بخش سرگرم کننده تبلیغات اینستاگرام است زیرا می‌توانید کمپین خود را به طور خاص تنظیم کنید تا در مقابل بیماران دندانپزشکی که می‌خواهید به آنها خدمات ارائه کنید، قرار بگیرید.

گسترش بیش از حد دامنه کمپین شما می‌تواند به معنای تبلیغ برای افرادی باشد. بنابراین، از این فرصت برای تنظیم دقیق اطلاعات جمعیتی مورد نظر خود استفاده کنید، از جمله نگرانی هایی که فکر می‌کنید ممکن است در مورد سلامت به آنها علاقه مند باشند و سایر علائق که می‌دانید دارند.

بودجه و برنامه کمپین خود را تنظیم کنید

یکی از بهترین ویژگی های تنظیم تبلیغات اینستاگرام برای تبلیغات پزشکی موفق این است که میزان هزینه و مدت زمان اجرای کمپین خود را کنترل می‌کنید. هرگز هیچ شگفتی وجود ندارد، بنابراین شما همیشه می‌دانید که تبلیغات در این پلتفرم دقیقا چقدر هزینه دارد.

هنگام انتخاب بودجه، دو گزینه برای انتخاب دارید:

  •  بودجه روزانه: تبلیغ شما تا زمانی اجرا می‌شود که بودجه تعیین شده روزانه شما برای هر روزی که آن را برای چرخه عمر کمپین فعال می‌کنید، خرج شود.
  • بودجه مادام العمر: تبلیغ شما برای یک بازه زمانی مشخص اجرا می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که تبلیغات مادام العمر هنوز هم می‌توانند زمان بندی خاصی را تنظیم کنند. برای مثال، اگر می‌خواهید تبلیغ شما فقط در آخر هفته‌ها اجرا شود، می‌توانید زمان و روزی را که می‌خواهید مخاطبان تبلیغات شما را ببینند، به صورت دستی تنظیم کنید.

تصمیم بگیرید که از چه فرمتی می‌خواهید استفاده کنید

اکنون که بخش‌های اصلی کمپین تبلیغاتی IG خود را تکمیل کرده‌اید، به داشبورد خلاقانه برای آپلود هر رسانه، نوشتن، پیش‌نمایش و سپس انتشار نسخه تبلیغاتی خود ادامه می‌دهید. ممکن است متوجه شوید که پیش نمایش تبلیغات اینستاگرام شما در مورد اندازه تصویر در اینفوگرافیک یا عکس هایی که برای کپی آپلود می‌کنید به شما هشدار می‌دهد. کیفیت رسانه مورد نیاز بسته به هدفی که انتخاب کرده اید متفاوت خواهد بود، بنابراین برای تبلیغات پزشکی موفق در اینستاگرام مطمئن شوید که این الزامات را به دقت بررسی کرده و دارایی های آپلود شده خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

در زیر یک نمای کلی از قالب های مختلف تبلیغات اینستاگرامی موجود برای مطب ها آورده شده است:

  • تبلیغات پزشکی ویدیویی شامل کلیپ های کوتاهی است که از چند ثانیه تا یک دقیقه طول می‌کشد.
  • تبلیغات عکس به شما این امکان را می‌دهد که یک تصویر واحد را آپلود کنید. مطمئن شوید که یک عکس با کیفیت بالا دارید که ماهیت محصول یا نام تجاری شما را به طور موثر نشان می‌دهد.
  • تبلیغات داستانی بسیار محبوب هستند زیرا می‌توانید از تصاویر یا ویدیوها برای اجرای بین داستان های کاربرانی که مخاطبان شما دنبال می کنند استفاده کنید.
  • تبلیغات مجموعه مانند یک کاتالوگ عمل می‌کند و به بینندگان اجازه می‌دهد محصولات شما را در خود آگهی خریداری کنند.

در انتها شایان ذکر است که اگر می‌خواهید تبلیغات پزشکی خود را مورد توجه قرار دهید، بازاریابی شبکه های اجتماعی در سایت هایی مانند اینستاگرام قطعا یک سرمایه گذاری هوشمندانه و مقرون به صرفه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 9 = 54

دکمه بازگشت به بالا