روانپزشکی

متخصص روانپزشک کیست؟

متخصص روانپزشک کیست؟

متخصص روانپزشک (Psychiatrist) فردی است که در زمینه سلامت روانی بیماران نقش بسیار مهمی ار بر عهده دارد. او می تواند بسیاری از اختلالات روانی و بیماری هایی که افراد به آن دچار می شوند را تشخیص دهد. او قادر است که هر نوع نشانه و علامت های بیماری چه از نظر فیزیکی و یا چه از نظر روانی به بهترین نحو ممکن تشخیص دهد و ارتباطی که بین این دو وجود دارد را به خوبی تشخیص دهد. بهترین متخصص روانپزشک (Psychiatrist )  باید به خوبی قادر باشد که بیماری ها و اختلالات روانی پیچیده ذهن را تشخیص دهد. همچنین هر نوع بیماری که افراد به آن دچار می شوند را این پزشک به خوبی می تواند تشخیص دهد.

روش های درمانی که متخصص روانپزشک (Psychiatrist) از آنها استفاده می کند ؟

بسیاری از پزشکان شاید این سوال برایشان به وجود آید که متخصص روانپزشک (Psychiatrist ) با استفاده از چه روش های بیماران خود را درمان می کند. این روش ها عبارت هستند از :

  1. یکی از این روش ها این است که بیمار به صورت جلسه ای نزد روانپزشک می رود تا تحت درمان او قرار بگیرد. در این روش پزشک با بیمار صحبت می کند تا بهترین راه حل ها را به او ارائه دهد تا از این طریق سبک باورها و زندگی خود را تغییر دهد.
  2. یکی از دیگر روش ها این است که به وسیله تجویز دارو بیماران را درمان می کند. در این روش بر اساس مشکلاتی که بیمار دارد به او داروهای متنوعی را می دهد تا او را هرچه سریعتر درمان نماید.
  3. روش دیگر این است که با استفاده از روش های متنوع مانند روش مغناطیسی مغز را تحریک می کنند. در این روش پزشک ذهن بیمار را تلاش می کند تحریک کرده تا سریعتر بهبود پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 12 = 13

دکمه بازگشت به بالا