مطالب آموزشی

نکات و مطالبی درباره نحوه رشد کلینیک دندانپزشکی

در زمان تغییر چشم اندازهای دیجیتال به سرعت، برای دندانپزشکی سخت است که با آخرین روندهایی که بیماران را از درب آنها می گذرانند، همگام باشند. دندانپزشکان باید برای بیماران محلی با یکدیگر رقابت کنند. یک مطب دندانپزشکی که حضور دیجیتالی خود را در اولویت قرار نمی‌دهد، زمانی که رقبای آن بیماران جدید را از طریق گوگل، تبلیغات هدفمند، ایمیل‌ها و کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی وارد می‌کنند، احتمالاً طولانی نخواهد بود. برای حفظ رشد کلینیک دندانپزشکی خود، سرمایه گذاری در ابزارهای دیجیتال و برنامه های بازاریابی پیشرفته ضروری است.

رشد کلینیک دندانپزشکی خود با بیمارانی که به دنبال شهرت آنلاین هستند

هنگامی که بیماران شروع به جستجوی ارائه‌دهنده جدید در منطقه خود می‌کنند، به اینترنت روی می‌آورند (به احتمال زیاد از گوگل در دستگاه تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.) بنابراین، یک پزشک دندانپزشکی باید به صورت آنلاین پیدا شود تا بیماران بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند. اطلاعات مربوط به تمرین و رزرو قرار ملاقات یا درخواست اطلاعات بیشتر، همه از وب سایت.

افزایش حضور آنلاین مطب دندانپزشکی شما همچنین به بیماران آینده نگر و فعلی کمک می کند تا در هر زمانی از روز به اطلاعات دسترسی داشته باشند، تماس های تلفنی را کاهش داده و بیماران بیشتری را به طور فعال به دنبال ارائه دهنده جذب کنند.

برای رشد کلینیک دندانپزشکی خود در عصر دیجیتال، رتبه بندی برای کلمات کلیدی “نزدیک به من” و حفظ لیست مکان های صحیح در سراسر حضور آنلاین شما بسیار مهم است.

استراتژی های موثر برای رشد دندانپزشکی شما

استراتژی ها و ملاحظات زیادی وجود دارد که باید هنگام رشد حضور آنلاین خود و افزایش درآمد در نظر داشته باشید.

#1. بهبود تجربه بیمار در مطب دندانپزشکی شما

در هسته مریضان شاد و بازگشته، تجربه ای درخشان است. وقت گذاشتن برای بهبود تجربه بیمار از لحظه ای که وب سایت شما را پیدا می کنند تا زمانی که از قرار ملاقات خود به خانه باز می گردند، ارائه یک تجربه یکپارچه و رضایت بخش به بیماران کمک زیادی خواهد کرد.

#2. افزایش مشارکت بیمار

بیماران درگیر کلید رشد دندانپزشکی هستند. مشارکت بیمار می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از ارتباطات عمومی گرفته تا تعاملات رسانه های اجتماعی. ایده اصلی در اینجا بهبود مستمر ارتباط و ارتباط با بیمار است، بنابراین بیماران در مورد سلامتی خود فعال باقی می مانند و این کار شما را در ذهن خود نگه می دارد.

#3. تمرکز بر رضایت بیمار

داشتن یک برنامه ساختار یافته بررسی بیمار می تواند به دندانپزشکی کمک کند تا کاستی های خود را شناسایی کند و همچنین آنچه را که در حال حاضر به خوبی در چشم بیماران انجام می دهد ادامه دهد. برنامه ای برای بررسی خودکار همه بیماران برای بازخورد آنها پس از قرار ملاقات داشته باشید. به طور معمول بازخوردها را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه تغییراتی در این تمرین ایجاد شده است.

4 عامل موثر بر رضایت بیمار چیست؟

#4. پیاده سازی مدیریت شهرت آنلاین

بیش از 80٪ از بیماران هنگام انتخاب ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی جدید، بررسی های آنلاین را در نظر می گیرند. مدیریت شهرت آنلاین برای دندانپزشکان به معنای خواندن و پاسخ به همه بررسی ها، گزارش بررسی های اسپم و موارد دیگر است.

#5. یک فرآیند رزرو ساده داشته باشید

به خصوص از زمان شروع COVID-19، مردم عادت کرده اند که بسیاری از نیازهای آنلاین خود را تنها با چند کلیک بر روی یک وب سایت برآورده کنند. از سفارش غذا گرفته تا خرید خودرو، کسب و کارها فرآیندهای خودکاری دارند تا این کار را برای مصرف کنندگان آسان کنند. هنگام انتخاب فرآیند رزرو، مطب های دندانپزشکی باید این را در نظر داشته باشند. اجازه دادن به بیماران برای رزرو و تایید نوبت به صورت آنلاین، راه آسانی را برای بیماران جدید فراهم می کند تا از درب خانه عبور کنند.

#6. سیاست های شفافی در مورد پرداخت ها داشته باشید

خدمات دندانپزشکی پرهزینه است و بسیاری از بیماران به همین دلیل از ویزیت دندانپزشکی مرعوب می شوند. داشتن پیام شفاف در مورد هزینه‌های خدمات، فرم‌های پرداخت پذیرفته شده، زمانی که پرداخت سررسید می‌شود، و هرگونه برنامه پرداخت انعطاف‌پذیر می‌تواند به بیمار احتمالی که ممکن است در مورد مسائل مالی محتاط باشد، در رزرو نوبت کمک کند.

#7. بهینه سازی موتورهای جستجو برای مطب دندانپزشکی شما

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای وب سایت های مطب دندانپزشکی ضروری است. بهینه سازی حضور دیجیتالی شما به بیماران آینده نگر کمک می کند تا عمل شما را نسبت به رقبای خود در صفحات نتایج موتور جستجو پیدا کنند. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که بیماران جدیدی را جذب کنید که فعالانه به دنبال مراقبت هستند.

#9. محتوای با کیفیت تولید کنید

بیماران می توانند سوالات زیادی داشته باشند. به جای اینکه به آنها اجازه دهید از طریق صدها وب سایت مختلف برای کسب اطلاعات در مورد حفره ها استفاده کنند، در عوض وب سایت خود را به یک فروشگاه برای آنها تبدیل کنید. ترافیک سنگین اینترنت به موتورهای جستجو نشان می دهد که بیماران به وب سایت شما اعتماد دارند، که به نوبه خود به آن اجازه می دهد در صفحات نتیجه رتبه بالاتری داشته باشد. داشتن اطلاعات در وب سایت شما همچنین می تواند زمان صرف شده توسط کارکنان برای پاسخ دادن به سوالات را کاهش دهد. اگر بیمار یک سوال کلی در مورد حفره ها داشته باشد، کارکنان می توانند برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنند.

سخن پایانی

رشد کلینیک دندانپزشکی کار آسانی نیست. بخش‌های متحرک، استراتژی‌ها، اهداف و بودجه‌های متعددی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. به همین دلیل است که هرگز ایده بدی نیست که به دنبال کمک خارجی باشید، مانند یک آژانس بازاریابی که متخصص در رشد دندانپزشکی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا