مدیریتمطالب آموزشی

7 روش برای استفاده از پیامک برای مطب دندانپزشکی

آیا از پیامک مطب دندانپزشکی برای ارتباط با بیمار استفاده می کنید؟ اگر نه، یکی از بهترین راه‌ها برای بهینه‌سازی ارتباطات دو طرفه و بهبود رضایت بیمار را از دست می‌دهید. نرخ باز شدن پیامک ها 98 درصد است و از هر 10 نفر 9 نفر پیام های متنی خود را در عرض سه دقیقه باز می کنند.

مزایای ارسال پیامک برای مطب دندانپزشکی

هنگامی که از پیام‌های متنی برای تماس با بیماران خود استفاده می‌کنید، از روشی استفاده می‌کنید که اکثر مردم می‌خواهند هنگام تعامل با مشاغل از آن استفاده کنند. این روزها، واداشتن بیمار به خواندن پیامک بسیار ساده تر از تماس تلفنی با بیمار است.

یکی از متداول‌ترین چالش‌های یک عمل مراقبت‌های بهداشتی «برچسب تلفن» است، جایی که مطب شما با بیماری که پاسخ نمی‌دهد تماس می‌گیرد، پیامی می‌گذارد و تماس برگشتی او را از دست می‌دهد و این چرخه را تکرار می‌کند. با ارسال پیامک، پیام شما به بیمار می رسد، حتی اگر زمانی که با او تماس می گیرید، مشغول باشد.

با نرم افزار دندانپزشکی، می توانید پیام های متنی خود را خودکار کنید و در زمان صرف شده برای ارسال یادآورهای قرار و فاکتورها صرفه جویی کنید. سهولت ارتباط با پیامک به این معنی است که مطب دندانپزشکی شما می تواند عدم حضور را کاهش دهد و تجربه کلی بیمار را بهبود بخشد.

به طور خلاصه، برخی از مزایای ارسال پیامک به بیماران دندانپزشکی به شرح زیر است:

  • استفاده از روش تماس ترجیحی بیماران
  • دریافت نرخ باز بهتر در مقایسه با نرخ پاسخ تماس تلفنی
  • جلوگیری از تگ تلفن با بیماران
  • کاهش قرارهای از دست رفته
  • صرفه جویی در زمان با پیام های خودکار

فرم های کاغذی، پست صوتی و کارهای دستی مواردی هستند که بسیاری از اقدامات دندانپزشکی را در عملیات تجاری و ارتباط بیمار کاهش می دهند.

راه های استفاده از پیام های متنی برای مطب دندانپزشکی

پیام‌های متنی تجربه بیمار با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را ساده می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد اطلاعات را به روشی آسان و راحت ارسال و دریافت کنند. یک مطب پزشکی می تواند از مزایای ارسال پیامک با گنجاندن پیام های متنی در فرآیندهای موجود خود، مانند ارسال یادآور قرار و درخواست پرداخت، استفاده کند.

در زیر هفت روشی که مطب دندانپزشکی شما می تواند از پیام های متنی برای برقراری ارتباط با بیماران استفاده کند آورده شده است:

1. یادآوری قرار ملاقات دندانپزشکی را ارسال کنید

بسیاری از مطب‌های دندانپزشکی هنوز قبل از قرار ملاقات برنامه‌ریزی‌شده برای بیمار، یک ایمیل یادآوری ارسال می‌کنند، اما ایمیل‌ها می‌توانند روشی غیرقابل اعتماد برای تماس با فرد باشند. با وجود صدها ایمیل بازاریابی که صندوق ورودی آنها را بمباران می کنند، احتمال اینکه بیماران پیام های مهمی مانند یادآوری قرار ملاقات را از دست بدهند، بیشتر است.

ارسال پیامک یادآوری برای قرار ملاقات آینده، اطمینان حاصل می کند که بیمار در اسرع وقت آن را می بیند و می تواند برنامه ریزی کند که در آن زمان در دسترس باشد. بیماران می توانند از اطلاعات موجود در یادآورهای متنی استفاده کنند تا به سرعت قرار ملاقات را به تقویم تلفن خود اضافه کنند، و احتمال اینکه فراموش کنند همزمان حاضر شوند یا در جلسه دیگری شرکت کنند کمتر می شود.

با نرم افزار ارتباط با بیمار، می توانید یادآوری های قرار ملاقات دندانپزشکی خود را به طور خودکار انجام دهید و در زمان های تعیین شده قبل از تاریخ به بیماران اطلاع دهید. نرم‌افزار پیامک می‌تواند فوراً برنامه مطب شما را به‌روزرسانی کند که بیمار با تأیید قرار ملاقات پاسخ دهد.

2. ارسال پیام های شخصی به بیماران

پیام های متنی ارتباط دو طرفه را بین مطب دندانپزشکی و بیماران شما باز می کند. ممکن است یک بیمار با یک روش اصلی در آینده سوالاتی داشته باشد که بخواهد از دندانپزشک خود بپرسد، اما دریافت پاسخ با تماس با مطب می تواند زمان بر باشد.

با امکان ارسال و دریافت پیامک، می توانید بلافاصله به سوالات و نگرانی های بیماران خود بپردازید و به گفتگو ادامه دهید. با این شکل ارتباطی راحت، انتقال اطلاعات در مورد مراقبت های قبل و بعد از عمل به بیماران بسیار آسان تر می شود و شانس بهبودی سریع و موفقیت آمیز را افزایش می دهد.

مطب دندانپزشکی شما همچنین می تواند با درج پیام های متنی که بیماران شما را خوشحال می کند، مانند متن های “تولدت مبارک”، تعامل بیمار را بهبود بخشد. ارتباط شخصی به بیماران کمک می کند تا احساس نزدیکی به عمل شما داشته باشند و حفظ بیمار را افزایش می دهد.

3. پیگیری تماس های از دست رفته

یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از پیام کوتاه برای مطب دندان‌پزشکی، تنظیم پیامک‌های پیگیری خودکار زمانی است که مطب شما تماسی را از دست می‌دهد. معمولاً، اگر فردی نتواند به مطب دندانپزشکی مراجعه کند و به سرعت پاسخی دریافت نکند، به سراغ مشتری بعدی خود می رود. با یک پیام کوتاه ساده می توانید از دست دادن بیماران جدید در زمانی که آنها را با تلفن نمی گیرید جلوگیری کنید.

پیام‌های متنی خودکار شما را قادر می‌سازد تا با بیمار فعلی یا احتمالی حتی زمانی که مشغول هستید ارتباط برقرار کنید. با پیام‌های سفارشی‌سازی‌شده از جمله لحن برندتان و نام عمل، می‌توانید به بیماران خود سلام کنید و دلیل تماس آنها را جویا شوید. این مکالمه خودکار به شما زمان بیشتری می دهد تا با آنها تماس بگیرید و به نگرانی های آنها رسیدگی کنید.

4. به روز رسانی های مطب را به بیماران اطلاع دهید

هنگامی که مجبور می شوید به طور ناگهانی قرار ملاقات خود را ببندید یا دوباره برنامه ریزی کنید، تماس با هر بیمار در برنامه خود برای اطلاع دادن به آنها از اختلال می تواند یک کابوس باشد. با نرم افزار پیام رسانی دو طرفه، به سادگی ارسال یک متن انبوه برای همه بیماران مربوطه است.

برخلاف تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های غیرقابل اعتماد، پیامک برای مطب دندانپزشکی نرخ باز شدن بسیار بالایی دارد. همانطور که قبلاً در مقاله ذکر کردیم، اکثر مردم در عرض چند دقیقه پس از دریافت یک متن به آن نگاه می کنند. بنابراین، با وجود بسته شدن مطب اورژانس، بیماران ناامید کمتری برای قرار ملاقات دندانپزشکی حضور خواهند داشت.

ارسال به‌روزرسانی‌های غیر اورژانسی از طریق پیام‌های متنی یکی دیگر از راه‌های عالی برای درگیر نگه‌داشتن بیماران و آگاه کردن آنهاست. می‌توانید هنگام استخدام یک کارمند جدید یا باز کردن یک مکان جدید، به بیماران خود اطلاع دهید تا احساس کنند در جامعه مطب شما مشارکت دارند.

5. درخواست بررسی از بیماران

بررسی ها برای کسب و کار شما حیاتی هستند، زیرا آنها شهرت شما را در منطقه شما تعیین می کنند و بازخوردی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند عملکرد خود را برای بیماران خود بهبود بخشید. داشتن نظرات مثبت کم و بیش نسبت به رقبای شما می تواند عامل مهمی در حجم بیماران شما باشد، بنابراین داشتن یک برنامه قوی برای دریافت نظرات بیشتر از بیماران راضی بسیار مهم است.

بهترین راه برای دریافت نظرات از بیماران این است که تا حد امکان راحت‌تر سایت بررسی را پیدا کرده و نظرات خود را بنویسند.

در پیام متنی، باید لحن دوستانه ای داشته باشید و پیوندی به سایت بررسی که ترجیح می دهید قرار دهید. تنها کاری که بیمار باید انجام دهد این است که روی پیوند ضربه زده و در مورد تجربه خود در مطب دندانپزشکی شما بنویسد. با استفاده از این روش، خواهید دید که تعداد بازبینی‌هایتان به طور سرسام‌آوری افزایش می‌یابد، که به گسترش نام تجاری شما به صورت آنلاین کمک می‌کند و یافتن مطب شما را برای بیماران جدید در هنگام جستجوی دندانپزشک جدید آسان‌تر می‌کند.

6. درگیر کردن و حفظ بیماران

بهبود نگهداری بیمار برای اجرای یک مطب دندانپزشکی ضروری است زیرا نگهداری بیماران موجود آسان تر و ارزان تر از جذب بیماران جدید است. درگیر ماندن با بیماران خود شما را در ذهن آنها نگه می دارد و احتمال اینکه آنها قرار ملاقات خود را از دست بدهند یا به سایر دندانپزشکان مراجعه کنند را کاهش می دهد.

بازاریابی پیامکی و پیامک برای مطب دندانپزشکی ابزار ارزشمندی برای مطب های دندانپزشکی برای افزایش قرار ملاقات است. می توانید با یادآوری یادآوری یا تبلیغات برای سفید کردن دندان، بیماران را به مطب خود برگردانید، برنامه خود را کامل نگه دارید و درآمد خود را افزایش دهید.

بیمارانی که اقدامات دندانپزشکی انجام داده اند باید برای معاینه و ادامه مراقبت از بیمار به مطب مراجعه کنند. گرفتن اولین قرار ملاقات با بیمار به اندازه کافی چالش برانگیز است، اما قرار ملاقات می تواند بدتر باشد. با استفاده از یک یادآوری قرار ملاقات پیامکی، می توانید شانس خود را برای دریافت تاییدیه از بیمار افزایش دهید و به شما امکان می دهد مراقبت های دندانی بهتری ارائه دهید.

7. افزایش سرعت پرداخت با متن به پرداخت

برخی از برنامه های ارتباطی دندانپزشکی به بیماران شما این امکان را می دهند که هنگام تسویه صورتحساب های خود از متن به پرداخت استفاده کنند. به جای اینکه رمز عبور دیگری را به خاطر بسپارید و برای پرداخت فاکتور وارد پورتال بیمار آنلاین شوید، می توانید به بیماران اجازه دهید فوراً از طریق متن پرداخت کنند.

تماس‌های تلفنی و یادآوری‌های ایمیل ممکن است برای روزها یا هفته‌ها بی‌پاسخ بماند و مطب شما را بدون پرداخت هزینه برای خدماتش رها کند. هنگامی که تعداد صورتحساب های پرداخت نشده افزایش می یابد، می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند. بنابراین، بهتر است از سیستم هایی مانند متن به پرداخت استفاده کنید که پرداخت را ساده و راحت می کند.

می‌توانید مستقیماً پس از قرار ملاقات بیمار، پیام‌هایی درباره صورت‌حساب ارسال کنید، از جمله گزینه‌ای برای پرداخت فوری. راحتی پرداخت از طریق پیامک منجر به پرداخت به موقع تر، افزایش درآمد ماهانه و کمک به رونق کسب و کار دندانپزشکی شما می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا