تبلیغاتمطالب آموزشی

10 نکته برای تبلیغات موثر پزشکی

در دهه گذشته، استفاده از خدمات دیجیتال تقریباً در هر صنعت تجاری و پزشکی جهان را طوفانی کرده است. پزشکان اکنون با کانال های متعددی برای برقراری ارتباط با بیماران خود مواجه هستند. این امر مستلزم تنظیم استراتژی های بازاریابی پزشکی برای دسترسی به این افراد در تلفن های هوشمند و تبلت ها تا لپ تاپ ها برای تبلیغات موثر پزشکی است.

اجرای تبلیغات موثر پزشکی

تجزیه و تحلیل داده ها نقش مهمی در تبلیغات موثر پزشکی ایفا می‌کند که با موفقیت مخاطبان هدف را شناسایی و به طور موثر جذب می‌کند. اگر شما یک پزشک هستید که به اجرای تبلیغات آنلاین علاقه مند هستید، ده نکته بعدی استراتژی محکمی ایجاد می‌کند که باعث صرفه جویی در هزینه و دسترسی موثر به مخاطبان شما می شود.

در مورد مخاطب هدف خود تحقیق کنید

هر استراتژی بازاریابی پزشکی که اجرا می‌کنید باید بر اساس تجزیه و تحلیل عمیق از مخاطبان هدف شما باشد. شما باید از ویژگی‌های جمع‌آوری داده‌های نرم‌افزار مدیریت کلینیک خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمار احتمالی استفاده کنید:

  • رفتار
  • جمعیت شناسی اولیه
  • سایر اطلاعات مرتبط برای کمک به تبدیل آنها

علاوه بر یادگیری در مورد مشتریان بالقوه خود، باید بدانید که چگونه آنها با مطب شما تعامل دارند. درآمد سالانه آنها چقدر است؟ آنها بیشتر به چه نوع تبلیغات پزشکی پاسخ می‌دهند؟

2. برای تبلیغات موثر پزشکی کلمات و عبارات کلیدی خود را هدف قرار دهید

داشتن تبلیغات موثر پزشکی مستلزم این است که هر تبلیغاتی که اجرا می‌کنید شامل کلمات کلیدی پزشکی هدفمندی باشد که بیماران احتمالی شما برای یافتن خدمات شما از آنها استفاده می‌کنند. برای تعیین اینکه از کدام کلمات کلیدی استفاده کنید، باید مشکلاتی را که بیمار تجربه می‌کند، درک کنید

3. از تبلیغات PPC برای جذب افراد با هدف بالا استفاده کنید

اگر می خواهید تبلیغات خود را در بهترین نتایج جستجوی مشتریان بالقوه با علاقه زیاد به خدمات خود قرار دهید، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای این نوع تولید سرنخ متمرکز عالی هستند.

4. از صفحات فرود بهینه شده استفاده کنید

صفحات فرود پزشکی بهینه به منظور جمع آوری داده ها برای تبلیغات موثر پزشکی در مورد بیماران احتمالی شما هستند. اینها بخشی از صفحه وب مطب شما هستند و هنگام کلیک کردن روی پیوندها یا دکمه‌های دعوت به اقدام در آگهی شما، از سرنخ‌های شما بازدید می‌کنند.

5. تبلیغاتی را اجرا کنید که به موقع و مرتبط هستند

وقتی تبلیغات موثر پزشکی را اجرا می‌کنید، برای محتوای پزشکی مناسب، مخاطبان مناسب و زمان مناسب برنامه ریزی کنید. شما باید کمپین های خود را طوری برنامه ریزی کنید که در مواقعی که بیشتر احتمال دارد آنها را مشاهده کنند، در مقابل بیماران بالقوه قرار بگیرند. اگر مخاطبان اصلی شما را افراد حرفه‌ای تشکیل می‌دهند، ممکن است بخواهید کمپین خود را طوری تنظیم کنید که بعد از ساعات کاری اجرا شود، زمانی که احتمالاً در خانه هستند و هنگام گشت و گذار در اینترنت استراحت می‌کنند.

6. تبلیغات گوگل مپ استراتژی های بازاریابی دیجیتال را بهبود می‌بخشد

آیا می‌دانستید که گوگل مپ به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات را روی پلتفرم خود اجرا کنید؟ این یک ویژگی سودمند است که مطب شما را بلافاصله در نتایج جستجوی بیمارانی که از برنامه نقشه غول جستجو برای یافتن دندانپزشکان نزدیک خانه خود استفاده می‌کنند، قرار می‌دهد.

با استفاده از گوگل ادز برای تبلیغات پزشکی خود با استفاده از گزینه قرار دادن نقشه، زمانی که بیماران در کلینیک های محلی تحقیق می کنند، کلینیک شما بالاتر از سایرین نشان داده می‌شود.

7. کمپین های تبلیغاتی ویدیویی ایجاد کنید

تصاویر و ویدئوها یکی از موثرترین اشکال ارتباطی در  تبلیغات موثر پزشکی هستند که می‌توانند داستان برند شما را به اشتراک بگذارند و اضطراب بیماران را کاهش دهند.

8. از استراتژی های بازاریابی مجدد برای  تبلیغات موثر پزشکی غافل نشوید

بسیاری از مطب ها که تبلیغات را اجرا می‌کنند بر تبدیل و عدم پیگیری بیماران جدیدی که رزرو نکرده اند تمرکز می‌کنند. هدف قرار دادن بازدیدکنندگان وب سایتی که قبلاً درگیر شده بودند مهم است زیرا علاقه به خدمات شما وجود دارد. فقط باید به آنها یادآوری کنید که برگردند و برنامه ریزی قرار ملاقات خود را تکمیل کنند.

چگونه از کمپین های تبلیغاتی برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنید؟ بازاریابی مجدد! تبلیغات ایجاد شده برای این منظور به طور خاص بر تعامل با افرادی که تا حدودی با برند شما آشنا هستند و تشویق آنها به رزرو قرار ملاقات با دفتر شما متمرکز است.

9. موفقیت تبلیغات خود را اندازه گیری کنید

نرم افزار مدیریت که دفتر شما از آن استفاده می‌کند ممکن است بتواند ردیابی تماس و گزارش تحلیلی را در کمپین های تبلیغاتی شما انجام دهد تا میزان تاثیرگذاری تلاش های شما را اندازه گیری کند. در حالی که اطلاعات زیادی در بازار آنلاین امروزی وجود ندارد، شما باید با اتخاذ تصمیمات تبلیغاتی آگاهانه برای فعالیت خود، وضعیت مالی خود را حفظ کنید.

10. مطمئن شوید که مطب شما ابزار مناسبی دارد

با تمام این صحبت ها در مورد معیارهای ردیابی، استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی و تحقیق در مورد کلمات کلیدی، باید مطمئن شوید که ابزارهای بازاریابی دیجیتال مناسب برای اجرای تبلیغات موثر را در اختیار دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا