بازاریابیمطالب آموزشی

3 تکنیک برای بازاریابی ارگانیک وب سایت پزشکی

بازاریابی ارگانیک وب سایت پزشکی به فرآیند تبلیغ یک سایت پزشکی با استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال عمدتاً بدون پرداخت یا ارگانیک برای افزایش دید و جذب بازدیدکنندگان اشاره دارد. این نوع بازاریابی بر ایجاد یک حضور آنلاین قوی از طریق تکنیک هایی که شامل تبلیغات پولی نمی شود، مانند کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) متمرکز است. اصطلاح ارگانیک در این زمینه از حوزه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) وام گرفته شده است و به استراتژی هایی با هدف بهبود رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو بدون پرداخت هزینه اشاره دارد.

یک وب سایت موفق پزشکی ارتباط بیمار را تسهیل می کند و به شما کمک می کند تا بیماران بیشتری را که می خواهید به دست آورید. اما اگر بیماران نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، این معنای زیادی ندارد. برای رسیدن به صفحه شماره 1 در نتایج جستجو به صورت ارگانیک، به  بازاریابی ارگانیک وب سایت پزشکی نیاز دارید.

 بازاریابی ارگانیک وب سایت پزشکی برای سایت پزشکی

با به کارگیری تکنیک های مناسب و اجتناب از بازاریابی ارگانیک کلاه سیاه، می توانید رتبه های بالاتری را در موتورهای جستجو برای کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود به دست آورید. تکنیک های سئو کلاه سیاه شامل فریب دادن کاربران و موتورهای جستجو برای رساندن صفحات به بالای گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی است.

مشکل این است که الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال تغییر هستند. آنها برای خنثی کردن این روش های سئو کلاه سیاه و جریمه کردن وب سایت های مراقبت های بهداشتی که سعی در استفاده از آنها دارند، اقداماتی انجام داده اند. بهترین سئو و  بازاریابی ارگانیک وب سایت پزشکی یک استراتژی بلند مدت است که شامل سه تکنیک اصلی سئو است.

1. تکنیک های سئوی پزشکی در محل

سئوی فنی پزشکی در سایت یا روی صفحه به کد، تصاویر و کلماتی که وب سایت شما را تشکیل می دهند اشاره دارد. این شامل نوع محتوایی است که در وب سایت خدمات بهداشتی خود دارید، سرعت بارگیری آن (به عنوان مثال، سرعت بارگذاری صفحه)، و پاسخگویی آن در تلفن همراه. انواع خدمات سئوی مراقبت های بهداشتی وجود دارد که بر عملکرد سایت شما تاثیر می گذارد.

تولید محتوای پزشکی

کلید کسب رتبه ارگانیک بالاتر برای کلمات کلیدی و عبارات مورد نظر شما در پیوند داخلی مناسب و معماری خوب سایت با استفاده از چیزی به نام “siloing” نهفته است. Siloing یک تکنیک سئو است که در آن محتوایی را در مورد یک موضوع خاص گروه بندی، جداسازی و به هم پیوند می دهید. این سیلوها (مثلاً بخش‌هایی) از محتوای مرتبط را ایجاد می‌کند که به راهنمایی کاربران و موتورهای جستجو در سرتاسر وب‌سایت شما به وضوح و واضح کمک می‌کند. Siloing همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را بهتر بخزند، فهرست کنند و رتبه بندی کنند.

تحقیق کلمات کلیدی

بازار مراقبت های بهداشتی بسیار رقابتی است. درک اینکه مخاطبان هدف شما چه کلمات و عباراتی را جستجو می کنند اولین قدم بسیار مهم به سمت کسب رتبه صفحه ارگانیک بالا برای وب سایت شما است.

تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، محتوا پادشاه است. اکنون که در مورد کلمات کلیدی و عبارات مورد علاقه مخاطبان هدف خود تحقیق کرده‌اید، می‌توانید بر اساس آن داده‌ها، یک استراتژی محتوا ایجاد کنید.

بهینه سازی متا تگ های کلیدواژه

مانند برچسب‌های عنوان و توضیحات متا، برچسب‌های کلیدواژه در کد منبع HTML صفحه وب یافت می‌شوند و برای بازدیدکنندگان آنلاین قابل مشاهده نیستند اما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده هستند. کلمات کلیدی شما تعیین می کنند که می خواهید در SERP با چه چیزی پیدا شوید.

2. تکنیک های سئوی پزشکی خارج از سایت

وب‌سایت‌هایی که توسط سایر وب‌سایت‌های مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی مرتبط به آن‌ها لینک شده‌اند، برای Google مهم‌تر از سایت‌هایی که هیچ یک از این بک لینک‌ها را ندارند، هستند. از منابع «خارج از سایت» زیر، بک لینک هایی را هدف قرار دهید که به وب سایت شما اشاره می کنند مانند رپورتاژ پزشکی.

همچنین بحث هایی وجود دارد که تا چه حد رسانه های اجتماعی بر سئوی پزشکی تاثیر می گذارد. اکثر کارشناسان سئوی مراقبت های بهداشتی موافق هستند که تعداد لایک ها و فالور های بیشتر در صفحات رسانه های اجتماعی، ارتباط سایت شما و فرصت آن را برای نمایش در صفحه شماره 1 گوگل افزایش می دهد.

3. SEO محلی خارج از سایت

سئوی محلی یا جستجوی محلی، بهینه سازی سایت شما برای ایجاد ترافیک از جستجوی مبتنی بر مکان است. به عنوان مثال اگر شما دارای یک مطب دندانپزشکی در تهران هستید، سئو شما باید بر کلمات کلیدی مانند مطب دندانپزشکی در تهران، بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران و… متمرکز باشد.

بازاریابی ارگانیک وب سایت پزشکی یک استراتژی بلند مدت است که هدف آن جذب و حفظ مخاطب از طریق ایجاد محتوای ارزشمند، آموزنده و مرتبط است. به یاد داشته باشید که ایجاد اعتماد در زمینه پزشکی بسیار مهم است. اطلاعات دقیق و مبتنی بر شواهد را درباره مطب خود ارائه دهید. علاوه بر این، صبور بودن ضروری است، زیرا ممکن است برای مشاهده نتایج قابل توجه در بازاریابی وب سایت پزشکی ارگانیک زمان لازم باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 3 = 9

دکمه بازگشت به بالا