تبلیغاتمطالب آموزشی

4 ایده تبلیغاتی کلینیک برای افزایش بیماران جدید 

ممکن است در چند ماه گذشته متوجه کاهش سرنخ‌های جدید شده باشید و به این فکر کرده باشید که چگونه می‌توانید بیماران جدید خود را افزایش دهید یا اینکه آیا باید از تبلیغات صرف نظر کنید. اگر یک کلینیک پزشکی موفق را مدیریت می کنید یا حتی در مسیر موفقیت خود هستید، اکنون زمان آن نیست که دست از کار بکشید و تبلیغات را کنار بگذارید. در این مقاله چند ایده تبلیغاتی کلینیک برای افزایش بیماران را بررسی می کنیم.

اهمیت ایده تبلیغاتی کلینیک

تبلیغات پزشکی موثر می تواند به یک کلینیک پزشکی کمک کند تا بیماران جدید را جذب کند و احتمال موفقیت خود را افزایش دهد. داشتن یک استراتژی تبلیغاتی مدون یا ایده تبلیغاتی کلینیک به چند دلیل حیاتی است:

  • جذب بیماران جدید: یکی از اهداف اولیه تبلیغات کلینیک پزشکی افزایش تعداد بیماران است. تبلیغات مؤثر به شما کمک می کند تا به افرادی که به دنبال خدمات مراقبت های بهداشتی هستند دسترسی داشته باشید.
  • مزیت رقابتی: داشتن یک ایده تبلیغاتی کلینیک منحصر به فرد و موثر می تواند کلینیک شما را از رقبا متمایز کند.
  • ایجاد آگاهی از برند: تبلیغات به ایجاد آگاهی از برند برای کلینیک شما کمک می کند.
  • آموزش به بیماران: از طریق تبلیغات، می توانید بیماران بالقوه را در مورد خدماتی که ارائه می دهید، زمینه های تخصصی خود و مزایای انتخاب کلینیک خود را آموزش دهید.
  • ایجاد اعتبار: ایده تبلیغاتی کلینیک اگر مفید باشد می تواند به ایجاد شهرت برای کلینیک شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات درمانی معتبر و قابل اعتماد کمک کند. ت

از بیماران ارجاع دریافت کنید

ارجاع یکی از ساده ترین روش ها برای جذب بیماران جدید به کلینیک شماست. این روش تبلیغ سریع است و رایگان است. بیماران احتمالی که ارجاع داده شده اند آماده یا تقریباً آماده برای تبدیل خواهند بود . همچنین اگر یک کلینیک تازه تاسیس دارید، بهتر است با سایر پزشکان در بخش های مختلف مراقبت های بهداشتی ارتباط برقرار کرده باشید.  ایجاد یک رابطه خوب با این متخصصان و تشویق مراجعین بین شما، فرصتی فوق العاده برای دریافت بیماران جدید است.

در رسانه های اجتماعی فعال شوید

چه از رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی پولی استفاده کنید و چه برای دسترسی به افراد به صورت ارگانیک، نمی توان انکار کرد که رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای دریافت بیماران هستند.

  • تصاویر واقعی از کلینیک و کارکنان خود را ارسال کنید
  • از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید اما از تصاویر استوک دوری کنید
  • درمان هایی که ارائه می دهید را توضیح دهید و نتایج را نشان دهید
  • به طور منظم پست و محتوای پزشکی منتشر کنید
  • به نظرات و پیام ها پاسخ دهید
  • قیمت ها را اعلام نکنید، اما می توانید تخفیف ارسال کنید

تبلیغات گوگل را راه اندازی کنید

تبلیغات گوگل به چند دلیل می تواند برای پزشکان بسیار ارزشمند باشد:

  • دسترسی هدفمند: تبلیغات گوگل به پزشکان اجازه می دهد تا به بیماران بالقوه ای که فعالانه خدمات پزشکی را جستجو می کنند دسترسی پیدا کنند.
  • مشاهده فوری: با Google Ads، کلینیک شما می تواند در بالای نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی پزشکی خاص ظاهر شود.

بازاریابی پیامکی و ایمیلی انجام دهید

بسیاری از ما صندوق‌های ورودی‌مان پر از ایمیل‌های بازاریابی از شرکت‌ها است که نیمی از آن‌ها حتی نمی‌دانیم چگونه آدرس ایمیل ما را دریافت کرده‌اند.  اگر می‌خواهید به‌روزرسانی‌ها و تخفیف‌هایی را در ایمیل‌هایتان برای بیمارانتان ارسال کنید، تشخیص این امر حیاتی است. بدانید که آنها برای باز کردن ایمیل به چیزی جذاب و چشم نواز نیاز دارند.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که انجام ایمیل مارکتینگ ارزشی ندارد، اما هنوز ارزش زیادی دارد که آن را در ترکیب بازاریابی خود قرار دهید. بازاریابی ایمیلی یک ایده تبلیغاتی کلینیک کم هزینه است که می توانید استفاده کنید.

بازاریابی پیامکی نیز یک ایده تبلیغاتی کلینیک عالی است. نرخ باز کردن پیامک بازاریابی 98 درصد است. شما موظف هستید که شماره تماس بیمار خود را داشته باشید تا با آنها در تماس باشید. اکنون می توانید در مورد درمان های جدید، برنامه ارجاع خود یا هر تخفیفی اطلاع رسانی کنید.

به طور خلاصه، داشتن یک استراتژی تبلیغاتی کلینیک پزشکی برای دستیابی، جذب و نگهداری بیماران ضروری است. تبلیغات موثر وسیله ای است برای اطمینان از اینکه بیماران شما خدمات مناسب را در صورت نیاز دریافت می کنند و به رفاه کلی جامعه ای که کلینیک شما به آن خدمات می دهد، کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 81 = 83

دکمه بازگشت به بالا