سایت و سئومطالب آموزشی

5 نشانه برای این که وب سایت مطب پزشکی شما نیاز به بروزرسانی دارد

اکثر پزشکان در تلاش هستند تا زمان کافی برای بازاریابی پزشکی اختصاص دهند و یکی از ابزارهای طب مارکتینگ، استفاده بهینه از سایت پزشکی است. چه مدت از زمانی که وب سایت مطب پزشکی خود را به روز کردید می‌گذرد؟ در این مقاله 5 نشانه را بررسی می‌کنیم که نشان می‌دهند وب سایت پزشکی شما ممکن است نیاز به بروز رسانی داشته باشد.

چرا وب سایت مطب پزشکی شما نیاز به بروزرسانی دارد؟

حضور آنلاین تقریباً برای هر کسب و کاری در هر صنعتی ضروری است. راه‌اندازی یک وب‌ سایت، تنها آغاز راه اندازی یک حضور آنلاین موفق است زیرا شما به به روز رسانی وب سایت خود نیز نیاز دارید.

وقتی کاربران از وب سایت شما بازدید می‌کنند، تقریباً همیشه به دنبال اطلاعات خاصی هستند. خواه این اطلاعات مربوط به فعالیت شما باشد، خدماتی که مطب شما ارائه می‌دهد یا موضوعی پرطرفدار در حوزه درمانی شما، سایت شما آنچه را که کاربران به دنبال آن هستند در اختیارشان قرار ندهد، وب سایت دیگری را پیدا خواهند کرد.

اگر محتوای پزشکی یا اطلاعات وب سایت مطب پزشکی شما به‌روز یا دقیق نباشد، به کاربر نشان می‌دهد که عملکرد شما قدیمی و غیرقابل اعتماد است. برای اینکه در صنعت خود به روز باقی بمانید، اطلاعاتی را در اختیار بیماران قرار دهید که در زندگی روزمره خود مفید و رایج هستند. یکی از راه های انجام این کار از طریق صفحه «اخبار/وبلاگ ها» در وب سایت شما است. محتوای این پست ها می‌تواند هر چیزی باشد، از پرسش و پاسخ با یکی از پزشکان شما گرفته تا تجزیه و تحلیل روند فعلی مراقبت های بهداشتی و نکاتی در مورد حفظ سلامتی.

همچنین داشتن محتوای تازه و مرتبط در وب سایت شما در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئوی پزشکی نیز مهم است. از نظر گوگل (و دیگر موتورهای جستجوی بزرگ)، محتوای تازه پادشاه است. اگرچه گوگل به طور مداوم الگوریتم خود را تغییر می‌دهد، یک چیز وجود دارد که ما با اطمینان می دانیم: هرچه محتوای شما با آنچه کاربر جستجو می کند مرتبط تر باشد، رتبه بهتری خواهید داشت.

در ادامه 5 نشانه که نشان می‌دهند وب سایت مطب پزشکی شما نیاز به به روز رسانی دارد را بررسی می‌کنیم:

سایت شما در دو سال گذشته به روز نشده است

این یک بهترین روش رایج است که هر چند سال یک بار سایت خود را دوباره طراحی کنید. اما برندها به ندرت اغلب چنین طراحی مجددی انجام می‌دهند. این به این دلیل است که اکثر مشاغل نمی‌خواهند هزینه طراحی مجدد سایت را بپردازند، که می‌تواند گران باشد. یا نمی توانند از زمان لازم برای هماهنگی داخلی با سایر ذینفعان در مورد مواردی مانند طراحی و کپی صرفه جویی کنند.

هر چه سایت شما مدت بیشتری در دسترس باشد، احتمالاً مشکلات بیشتری خواهد داشت:

  • پلاگین های قدیمی
  • فناوری مورد استفاده در سایت شما که ممکن است به درستی از آن نگهداری نکرده باشید
  • استانداردهای طراحی تغییر کرده است و باعث می‌شود سایت شما قدیمی به نظر برسد

وب سایت مطب پزشکی شما منعکس کننده شهرت شما به عنوان یک پزشک نیست

این یکی بسیار مهم است وب سایت شما جبهه جدیدی برای تمرین شما است. بیماران بالقوه ای که به طور تصادفی به سایت شما یا ارجاعات سایر پزشکان مراجعه کرده اند، از سایت شما برای تحقیق و ارزیابی عملکرد شما استفاده می کنند. طراحی سایت پزشکی شما، استفاده از آن چقدر آسان است و محتوا داستانی در مورد دانش، همدلی، تجربه بیمار و موارد دیگر بیان می‌کند. اگر به وب‌سایت خود افتخار نمی‌کنید و آن را به همکاران خود نشان نمی‌دهید، احتمالاً با شهرت شما سازگار نیست.

سایت شما به درستی روی تلفن همراه نمایش داده نمی‌شود

فرض کنید مدتی از طراحی مجدد سایت خود می‌گذرد، احتمالاً در تلفن همراه به درستی نمایش داده نمی شود. این برای بیشتر کلینیک ها مهم است، زیرا بیشتر بازدیدکنندگان با تلفن همراه خواهند بود.

با وجود این، بسیاری از وب سایت ها برای تجربه دسکتاپ طراحی شده اند و برای موبایل بهینه نشده اند. متاسفانه، این بدان معناست که بازدیدکنندگان سایت شما با استفاده از تلفن همراه ممکن است تجربه ای کمتر از ایده آل داشته باشند.

اگر وب‌سایت شما بهینه نشده باشد، مشکلات رایج در تجربه تلفن همراه عبارتند از:

  • موارد ناوبری پنهان
  • دکمه هایی که برای انگشتان خیلی کوچک هستند
  • متن ناخوانا
  • فرم هایی که به درستی کار نمی‌‍کنند

این مسائل به خوبی شهرت شما را منعکس می‌کند و موانعی را برای نحوه انجام کارهایی که بیماران بالقوه در نظر گرفته‌اند ایجاد می‌کنند.

وب سایت شما به سرعت بارگذاری نمی‌شود

مشابه تجربه تلفن همراه، یک وب سایت کم بار می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. مهمتر از همه، بیماران احتمالی سایت شما را در صورتی که بارگذاری بیش از حد طول بکشد، ترک خواهند کرد.

  • طبق تحقیقات گوگل، 40 درصد از بازدیدکنندگان سایت در صورتی که بارگذاری صفحه بیش از سه ثانیه طول بکشد، آن را ترک خواهند کرد.

معیارهای کلیدی عملکرد وب سایت زمانی که سایت شما خیلی کند است آسیب می‌بیند.

  • زمان کمتری در سایت صرف می شود
  • فرم های کمتری ارسال می‌شود
  • تماس های تلفنی کمتری برقرار می‌شود.

هنگامی که فقط سرعت سایت بهبود یافته است، اغلب شاهد افزایش قابل توجهی در فرم ها و تماس های تلفنی هستیم.

علاوه بر تاثیرگذاری بر تجربه بیمار، سرعت صفحه برای سئوی پزشکی و تبلیغات گوگل بسیار مهم است. وقتی روی تبلیغات خود کلیک می‌کنید، گوگل به صفحات فرودی که برای بیماران بالقوه ارسال می‌کنید، رتبه می‌دهد.

محتوای پزشکی شما منعکس کننده همه درمان هایی که ارائه می‌کنید نیست

محتوای سایت شما جایی است که آموزش اتفاق می‌افتد. اما متاسفانه، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که اغلب مطب ها مرتکب می‌شوند این است که تمام شرایط ضروری را که درمان می‌کنند یا درمان‌هایی که ارائه می‌دهند، نشان نمی‌دهند.

سخن پایانی

وب سایت مطب پزشکی شما مسلما حیاتی ترین عنصر استراتژی بازاریابی شما است. بنابراین، شما باید آن را به درستی به روز کنید. اگر احساس می‌کنید سایت شما با هر یک از چالش های بالا روبرو است، منتظر نمانید. در حالی که فرآیند طراحی سایت می‌تواند طولانی باشد، اما هزینه ای را که برای سایت قدیمی خود باید بپردازید بسیار بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 9 = 54

دکمه بازگشت به بالا