بازاریابیمطالب آموزشی

6 استراتژی بازاریابی برای متخصص گوارش

استراتژی های بازاریابی در حال تسخیر جامعه ما هستند. این یکی از بزرگترین دلایلی است که شما هم باید از آن استفاده کنید. شما ممکن است یک صاحب کسب و کار کوچک باشید که به دنبال مشتریان می‌گردید یا یک پزشک متخصص سلامتی مانند یک متخصص گوارش که به دنبال بیماران بالقوه است. راه های  بازاریابی برای متخصص گوارش چیست؟

مهم نیست کجا بروید، چه کار می کنید، همیشه یک تبلیغ در اطراف شما وجود دارد. ممکن است در بزرگراه رانندگی کنید و یک بیلبورد ببینید، ممکن است برای رفت و آمد بروید و سوار قطار شوید و یک تبلیغ ببینید. وقتی به خانه می رسید، با تلفن خود می روید و چه می بینید؟ همه چیز در اطراف شما حول محور مصرف گرایی و تبلیغات می چرخد. همه اینها را استراتژی های بازاریابی می نامند.

بازاریابی برای متخصص گوارش چیست؟

استراتژی بازاریابی اساساً یک برنامه بازی تجاری است. از نظر فنی، داشتن یک کلینیک یک تجارت کوچک است، به این معنی که بازاریابی برای عمل شما ضروری است. هر کسب‌وکاری به برنامه‌ای نیاز دارد که شامل ارزش پیشنهادی شرکت، پیام‌های برند کلیدی، داده‌های جمعیت‌شناسی مشتری هدف و سایر عناصر باشد. اساساً، یک استراتژی بازاریابی یک استراتژی است که برای تبلیغ یک محصول یا ارائه خدمات با هدف نهایی کسب سود طراحی شده است.

اگرچه یک برنامه یک برنامه است، اما هر استراتژی بازاریابی خوب نیست. راه های زیادی وجود دارد که از طریق آنها یک استراتژی بازاریابی می تواند خوب باشد. یکی از عناصری که می تواند یک استراتژی خوب را تعریف کند زمانی است که به کلینیک ها کمک می کند تا بهترین بیماران خود را شناسایی کنند و همچنین نیازهای مصرف کننده خود را درک کنند.

6 استراتژی بازاریابی برای متخصص گوارش

داشتن یک استراتژی بازاریابی برای ایجاد تبلیغات برای کلینیک شما ضروری است.  بازاریابی برای متخصص گوارش مانند هر استراتژی بازاریابی در یک شرکت یا یک تجارت کوچک است. در اینجا 7 تا از بهترین استراتژی های بازاریابی که اغلب استفاده می شوند آورده شده است:

  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو یک استراتژی بازاریابی است که تماماً در مورد به دست آوردن تراکم کلمات کلیدی بالا و افزایش تعداد پیوندهای موجود در اینترنت است که به وب سایت شما باز می گردند. این ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما ساده است. الگوریتم ها و سئو دست به دست هم می دهند. هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری در وب سایت شما قرار گیرد، احتمال نمایش آن در صفحه اول گوگل یا هر موتور جستجو را افزایش می دهد. هنگامی که یک مصرف کننده به موتور جستجو می رود و کلمات کلیدی محبوب را تایپ می کند، وب سایت شما ممکن است بهترین نتایج جستجو باشد.

  • بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC).

PPC یا بازاریابی پرداخت به ازای کلیک تبلیغی است که وقتی مشتری روی تبلیغ شما کلیک می کند از شما هزینه دریافت می کند. شما برای فضای آگهی خود هزینه ای پرداخت نمی کنید بلکه تعداد دفعاتی که مصرف کننده یا بیمار روی آن کلیک می کند، پرداخت می کنید. تبلیغات PPC معمولاً در وب‌سایت‌ها، موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، مقاله‌ها، وبلاگ‌ها، به‌طور معمول یافت می‌شوند. زمانی که کاربر کلمه کلیدی مرتبط با برند یا شرکت شما را فعال می کند، تبلیغ شما در این پلتفرم ها ظاهر می شود.

  • بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا شکلی از بازاریابی است که در آن شما از طریق تولید محتوا با بیماران خود درگیر می شوید و با آنها ارتباط برقرار می کنید. محتوایی مانند ویدیوها را می توان در کانال ها، وبلاگ ها، عکس ها و بسیاری موارد دیگر یافت. به طور معمول، بازاریابی محتوا توسط یک تاثیرگذار رسانه های اجتماعی انجام می شود که می تواند شهرت آنلاین بالاتری به شما بدهد. این استراتژی بازاریابی شبیه تبلیغات نیست، بلکه بیشتر یک سبک بازاریابی اطلاعاتی و مبتنی بر عقیده است که مصرف‌کنندگان می‌توانند نظرات خود را به صورت آنلاین و صادقانه ارائه دهند.

  • بازاریابی ایمیلی

اولین چیزی که از خواب بیدار می شوید چه چیزی را بررسی می کنید؟ ایمیل شما! ایمیل مارکتینگ یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی است، به خصوص در مورد بازاریابی گوارشی. بازاریابی ایمیلی بر حفظ مشتریان یا بیماران موجود تمرکز دارد. اگر بیمارانی در مطب گوارش خود دارید که ممکن است بخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، این استراتژی برای شما مناسب است! این تکنیک برای ایجاد آگاهی از برند بسیار عالی است.

  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ایجاد شهرت برند، آگاهی و افزایش تبلیغات شفاهی آنلاین تمرکز دارد. بسیاری از مدیریت های بازاریابی کمپین های رسانه های اجتماعی را ایجاد می کنند که دارای یک یا چند پلت فرم رسانه اجتماعی هستند. چند سایت رسانه اجتماعی فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست و لینکدین هستند.

بسیاری از شرکت ها و مشاغل بزرگ از بازاریابی ویدئویی به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند. می توان گفت که پرکاربردترین و همچنین بسیار موثر است. مردم از تماشای محتوای ویدیویی لذت می‌برند که به معنای مشاهده تبلیغات زیاد است. بازاریابی محتوا مؤثر است، اما با بازاریابی ویدیویی، شما بر خریدهای انجام شده توسط اینفلوئنسرها تأثیر می‌گذارید . به طور معمول آنها یک ویدیو یا وبلاگ هایی درباره سبک زندگی خود می سازند. در بازاریابی گوارش، می توانید از بازاریابی ویدئویی برای دعوت از بیماران بالقوه برای بررسی عملکرد سلامتی خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 2 = 18

دکمه بازگشت به بالا