تبلیغاتمطالب آموزشی

مزایای تبلیغات جستجوی پولی برای پزشکان

در ساده ترین تعریف تبلیغات جستجوی پولی برای پزشکان تبلیغاتی هستند که در نزدیکی بالای صفحه نتایج برای موتورهای جستجو ظاهر می شوند و یک راه ضروری برای جذب بیماران جدید است. شما باید از بودجه بازاریابی خود حداکثر استفاده را ببرید، بنابراین بهینه سازی استراتژی بازاریابی شما کاملاً حیاتی می شود.

تبلیغات جستجوی پولی برای پزشکان چیست؟

در ساده ترین تعریف تبلیغات جستجوی پولی، تبلیغاتی هستند که در نزدیکی بالای صفحه نتایج برای موتورهای جستجو ظاهر می شوند. برای مثال، هنگامی که یک بیمار بالقوه «پزشکان زیبایی نزدیک» را در Google تایپ می‌کند، چند نتیجه جستجوی اول احتمالاً با تبلیغات مطب‌های پزشک که به دنبال یافتن در جستجوهای مشابه هستند، اشغال می‌شوند.

اکثر بازاریابان جستجوی پولی را با گوگل یکی می دانند، اما توجه به این نکته مهم است که Bing نیز می تواند نقشی ایفا کند. توجه به این نکته مهم است که جستجوی پولی برای پزشکان نیز تنها نوع PPC نیست. در اکوسیستم تبلیغات پولی بزرگ‌تر، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک پزشکی می‌تواند شامل تبلیغات جستجو و نمایش باشد.

4 مولفه جستجوی پولی پزشکی

کمپین های جستجوی پولی برای پزشکان بسیار انعطاف پذیر هستند، اما این انعطاف می تواند پیچیدگی های اولیه را به همراه داشته باشد. تقسیم آنها به چهار جزء اصلی، تنظیم را کمی ساده تر می کند.

  1. تبلیغات انفرادی جزء رو به رو مخاطبین هستند. با چند عنوان و خط توضیحات به بازاریابان اجازه می دهد پیام خود را به طور موثر منتقل کنند. این تبلیغات فقط متنی هستند و باید از محدودیت های تعریف شده پیروی کنند.
  2. گروه های تبلیغاتی واحد سلسله مراتبی بعدی کمپین PPC مراقبت های بهداشتی هستند. آنها به بازاریابان این امکان را می دهند که چندین تبلیغات فردی را در یک کمپین واحد گروه بندی کنند، بودجه و هدف خود را به اشتراک بگذارند.
  3. کلمات کلیدی مکانیسم اصلی هدف گیری در جستجوی پولی هستند. هر کمپین به تعدادی کلید واژه و عبارات هدف نیاز دارد که با عباراتی که بیماران بالقوه شما جستجو می کنند مطابقت داشته باشد.
  4. بودجه ها از طریق مناقصه بر روی کلمات کلیدی منفرد خرج می شوند. هر کلمه کلیدی هدف‌گیری شده، بر اساس تعداد تبلیغ‌کنندگان دیگری که همان عبارت را هدف قرار می‌دهند، برای هر کلیکی که ایجاد می‌کند، «ارزش» دارد.

بهترین تبلیغات پزشکی در موتورهای جستجو بر روی هر چهار مولفه، از ایجاد تبلیغات عالی گرفته تا یافتن هدف مناسب و تنظیم پیشنهاد بهینه برای به حداکثر رساندن بودجه، بهینه شده است.

مزایای جستجوی پولی

اگر تبلیغات جستجوی پولی برای پزشکان به درستی انجام شود، می تواند مزایای بسیار زیادی برای مراکز پزشکی داشته باشد.

1. سرنخ ها را سریعتر از SEO ایجاد کنید

بهینه سازی موتورهای جستجوی ارگانیک (SEO) این پتانسیل را دارد که در ایجاد اعتبار و جذب ترافیک به وب سایت پزشکی شما بسیار موثر باشد. اما ماه ها طول می کشد تا بهینه سازی شود. از طرف دیگر گوگل و سایر تبلیغات جستجوی پولی بسیار سریعتر هستند.

2. در صفحه اول گوگل بمانید

تبلیغات جستجو علاوه بر سرعت نتایج، نوسانات ناشی از موتورهای جستجو را نیز کاهش می دهد. تبلیغات در بالای نتایج جستجو جای تضمین شده ای پیدا می کند.

3. تبلیغات مقرون به صرفه

به عنوان یک نوع PPC پزشکی، تبلیغات جستجو به طور پیش فرض از نظر بودجه بهینه می شوند. بودجه شما فقط زمانی شارژ می شود که شخصی روی تبلیغ کلیک کند، به این معنی که هرکسی که از آن عبور کند تأثیری بر آن نخواهد داشت.

4. انعطاف پذیر برای بهینه سازی

شاید بزرگترین مزیت جستجوی پولی برای پزشکان انعطاف پذیری آن باشد. اگرچه آنها فقط مبتنی بر متن هستند، اما تبلیغات می توانند بر اساس متن استفاده شده، پسوندهای تبلیغاتی و سایر بهینه سازی ها به موجودیت های کاملاً متفاوت تبدیل شوند.

5. نتایج قابل اندازه گیری

در نهایت، تبلیغات جستجو به طور ذاتی قابل اندازه گیری هستند. به خصوص برای وب سایت های پزشکی متصل به Google Analytics، بازاریابان می توانند موفقیت را برای هر تنوع تبلیغاتی، کلمه کلیدی و هدف جغرافیایی ارزیابی کنند.

مزایای گسترده جستجوی پولی آن را جزء اصلی هر کمپین تبلیغاتی پزشکی می کند. با این حال، مهم است که بدانید آیا از این تاکتیک تبلیغاتی پولی (یا هر تاکتیک دیگر) بازده سرمایه‌گذاری مثبتی دریافت خواهید کرد. قبل از سرمایه گذاری در جستجوی پولی، پزشکان باید بدانند بازار محلی آنها به دنبال چه چیزی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا