بازاریابیمطالب آموزشی

استفاده از قیف بازاریابی دیجیتال برای جذب بیماران جدید

تبلیغات دیجیتال برای مطب شما ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، یک تبلیغ بگذارید و منتظر باشید تا بیماران جدید ظاهر شوند. اما تبلیغات پزشکی به این سادگی هم نیست. تبلیغات آنلاین شما تنها بخشی از قیف بازاریابی دیجیتال کلی است که بیماران جدید را به مطب شما هدایت می‌کند. بعد از اینکه افراد را با تبلیغات خود جذب کردید، باید آنها را به سرنخ تبدیل کنید تا آنها را به بیماران تبدیل کنید و سپس آنها را راضی نگه دارید تا به کلینیک شما برگردند.

قیف بازاریابی دیجیتال چیست؟

قیف بازاریابی دیجیتال یک تاکتیک عالی برای جذب بیماران جدید و ادامه پرورش بیماران بالقوه تا زمانی که آماده مراجعه برای قرار ملاقات بعدی شوند، است. کارکرد اصلی بازاریابی، آوردن سرنخ های جدید است. بنابراین، چه در حال ارسال ایمیل باشید، چه در حال اجرای یک تبلیغ در اینستاگرام، هدف جذب مشتریان جدید است و مهم نیست که از چه رسانه بازاریابی استفاده می‌کنید، قیف بازاریابی دیجیتال می‌تواند با همه آنها کار کند.

از تبلیغات دیجیتال برای جذب مخاطب استفاده کنید

هدف اصلی از ایده های تبلیغات پزشکی شما جلب توجه و الهام بخشیدن برای برداشتن اولین قدم است. این مرحله ممکن است برنامه ریزی یک قرار ملاقات باشد، اما اگر می‌خواهید نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید، باید کال تو اکشن (CTA) راحتی داشته باشید. وادار کردن آنها به پر کردن فرمی در صفحه فرود برای بارگیری یک اطلاعات ارزشمند می‌تواند بسیار ساده تر از درخواست از آنها برای برداشتن تلفن و تماس با دفتر شما باشد.

قیف بازاریابی پزشکی چیست و چرا باید روی آن کار کرد؟

با صفحه فرود مخاطبان خود را به سرنخ ها تبدیل کنید

در ارسال ترافیک تبلیغاتی به صفحه اصلی وب سایت خود اشتباه نکنید. مگر اینکه هدف شما افزایش ترافیک وب سایت شما باشد، اکثر بازدیدکنندگان سایت شما را بدون اقدامی ترک می‌کنند و بودجه تبلیغات شما را هدر می‌دهند. صفحه فرود پزشکی به سادگی یک صفحه وب است که برای ترغیب بازدیدکنندگان به انجام یک اقدام خاص طراحی شده است. برای انجام این کار، صفحات فرود باید چند کار مهم را انجام دهند.

به بازدیدکنندگان آنچه را که می خواهند بدهید

برای اینکه مردم روی تبلیغ شما کلیک کنند و از صفحه فرود شما بازدید کنند، باید چیزی را که می خواهند یا نیاز دارند ارائه دهید. و این پیشنهاد باید برای مرحله ای از سفر بیمار که هدف آن هستید مناسب باشد.

افرادی که در مرحله آگاهی هستند، برای اولین بار شما و مطب دندانپزشکی شما را کشف می کنند. آنها همچنین ممکن است در تلاش برای تعیین اینکه آیا نیاز به مراقبت از دندان دارند یا خیر. از آنجایی که این فرصت شما برای ایجاد یک برداشت اولیه است، ممکن است بخواهید یک راهنمای مفید یا نوع دیگری از دانلود ارائه دهید که برای آنها مفید باشد و تخصص شما را به نمایش بگذارد.

در مرحله بررسی، آنها در مورد شما و مراقبت های دندانی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، بیشتر می آموزند. ارائه دانلودی که به آنها در مورد روش دندانپزشکی خاصی که در نظر دارند یا خدماتی که ارائه می دهید آموزش دهد دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند. اگر در مرحله تصمیم گیری برای افرادی تبلیغ می‌کنید، آنها به دنبال دلایلی هستند که چرا باید (یا نباید) به مطب شما مراجعه کنند. چیزی را ارائه دهید که ممکن است آنها را تشویق کند تا یک قرار ملاقات جدید برای بیمار تعیین کنند.

تمرکز بازدیدکنندگان را حفظ کنید

وقتی بازدیدکننده‌ای به صفحه فرود شما می‌رسد، او را از دلیلی که در ابتدا روی آن کلیک کرده‌اند منحرف نکنید. همه چیز در صفحه باید با هم کار کنند تا اقداماتی را که می خواهید انجام دهند تشویق کنید.

طراحی صفحه فرود خوب:

  • تصاویری فریبنده خواهد داشت
  • ناوبری که به صفحات وب سایت شما منتهی می شود نخواهید داشت
  • به وضوح مزایای پیشنهاد را بیان خواهد کرد
  • فرم ساده ای خواهد داشت که اطلاعات زیادی نمی‌خواهد

آنها را متقاعد کنید که تصمیم درستی می گیرند

گاهی اوقات افراد برای انجام یک اقدام در صفحه فرود شما به کمی اطمینان نیاز دارند. اینجاست که توصیفات شما کمک خواهد کرد.

سخن پایانی

اگر قیف بازاریابی دیجیتال شما موفقیت آمیز بود و بیمار جدیدی پیدا کردید، بقیه کار به شما بستگی دارد که رضایت او را جلب کنید تا دوباره به کلینیک پزشکی شما برگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا