سایت و سئومطالب آموزشی

چک لیست بهینه سازی سایت پزشکی شما

وب‌سایت‌های مراقبت‌های بهداشتی ابزارهای ارزشمندی هستند که کلینیک های پزشکی را ترویج می‌کنند، اطلاعات ارائه می‌دهند و به افراد کمک می‌کنند. هنگام بهینه سازی سایت پزشکی ممکن است بخواهید برخی از موارد را در نظر بگیرید و از برخی دیگر اجتناب کنید.

اهمیت طراحی تمیز در  بهینه سازی سایت پزشکی

طراحی خوب برای  بهینه سازی سایت پزشکی بسیار مهم است. نه فقط به این دلیل که می‌خواهیم جذاب به نظر برسند، بلکه می خواهیم مردم بتوانند به خوبی از آنها استفاده کنند.

طراحی وب سایت تمیز و ظریف باید از فضای سفید زیادی استفاده کند. این باعث می‌شود متن نفس بکشد و چشم بینندگان استراحت کند. فضای سفید و بخش‌های متنی بدون درهم و برهمی اطلاعات را برجسته می‌کنند و یافتن محتوای پزشکی را آسان‌تر می‌کنند.

تولید محتوای پزشکی

صفحاتی که طرح های کمتری دارند، به این زودی کمتر قدیمی به نظر می‌رسند. یک سایت با ظاهر فعلی مردم را متقاعد می‌کند که سایر جنبه های عمل پزشکی شما نیز به روز هستند.

زبان ساده

علاوه بر طراحی تمیز، وب سایت ها باید از زبان ساده برای همراهی آن استفاده کنند. پزشکی از اصطلاحات تخصصی استفاده می گ‌کند و مفاهیمی را در بر می‌گیرد که درک آنها دشوار است. اما وب‌سایت متوسط ​​​​پزشکی نیازی به استفاده از چنین اصطلاحاتی یا بحث در مورد چنین موضوعاتی با جزئیات گرافیکی ندارد.

هنگام نوشتن قطعات برای مخاطبان صبور در اینترنت، از زبانی استفاده کنید که وقتی با آنها صحبت می کنید، استفاده کنید. این زبان باید ساده و قابل درک باشد و بیماران را ملزم به جستجوی اصطلاحاتی که ممکن است ندانند نباشد تا به  بهینه سازی سایت پزشکی کمک کند.

اگر نیاز به استفاده از اصطلاحات ناآشنا دارید، می‌توانید آنها را در حین حرکت تعریف کنید. یا ممکن است بخواهید یک صفحه واژه نامه ایجاد کنید که تعاریف مرتبط با تخصص سلامتی شما را فهرست کند. می‌توانید پیوندهایی به اصطلاحات ناآشنا اضافه کنید و خوانندگان را به این صفحه از تعاریف ارجاع دهید.

محتوای کامل

ترکیب صفحه ای از تعاریف یکی از راه هایی است که وب سایت مراقبت های بهداشتی شما می تواند محتوای ارزشمندی را ارائه دهد. باز هم، این محتوا باید کامل و در عین حال قابل دسترسی باشد. شما سعی نمی کنید مردم را با تمام اصطلاحات پزشکی که می دانید تحت تأثیر قرار دهید، بلکه سعی می کنید به سؤالات آنها پاسخ دهید و از راه های دیگری به آنها کمک کنید.

بنابراین، از آنجایی که ممکن است بیماران در مورد شرایطی که مطب شما درمان می کند سوالاتی داشته باشند، صفحه ای برای هر یک از شرایط ایجاد کنید. هر صفحه می‌تواند علائم، نحوه درمان این بیماری را توضیح دهد و اگر بیماران به دنبال درمان نباشند چه اتفاقی می‌افتد.

در طی این توضیحات، لینک های سایت های دیگر با شهرت را اضافه کنید. این امر باعث افزایش اعتبار سایت شما و  بهینه سازی سایت پزشکی نیز می‌شود. این نشان می‌دهد که شما علاقه مند به ارائه کمک دقیق هستید و مایل به گوش دادن و توجه به تخصص دیگران هستید.

تاثیر پست های فعلی وبلاگ در  بهینه سازی سایت پزشکی

پست های وبلاگ همچنین می توانند محتوای ارزشمندی را به وب سایت های مراقبت های بهداشتی اضافه کنند. از آنجایی که سایت ها به طور منظم وبلاگ ها را ارسال می کنند، این مقالات می‌توانند رویدادهای جاری را مورد بحث قرار دهند و به موارد دیگر به موقع رسیدگی کنند. به عنوان مثال، اگر شیوع یک بیماری بسیار مسری وجود داشته باشد، یک پست وبلاگ می تواند اقدامات خاصی را که عمل بهداشتی شما برای ایمن نگه داشتن بیماران انجام می‌دهد، بررسی کند.

یا، پست‌های وبلاگ ممکن است به سؤالات بیماران پاسخ دهد یا نگرانی‌های دیگر را برطرف کند. وبلاگ ها اطلاعاتی را ارائه می‌دهند، اما می‌توانند احساسات خوانندگان را نیز جذب کنند. آنها می‌توانند اطمینان روانی و همچنین تخصص پزشکی را ارائه دهند.

اطلاعات تماس قابل مشاهده

از میان تمام اطلاعات موجود در یک سایت مراقبت های بهداشتی، برخی از مهم ترین آنها شامل اطلاعات تماس است. مراقبت های بهداشتی برای خدمت به مردم وجود دارد، اما مردم باید ابتدا به آن دسترسی داشته باشند. اطلاعات دقیق می‌تواند به  بهینه سازی سایت پزشکی کمک کند.

هر صفحه در وب سایت یک مطب پزشکی باید شامل برخی از اطلاعات تماس اولیه، مانند شماره تلفن، آدرس ایمیل، و آدرس اینترنتی صفحه اصلی باشد. برای فرصت‌های تماس بیشتر، توسعه‌دهندگان می‌توانند یک صفحه اختصاصی تماس با ما با تمام این اطلاعات و همچنین فرم‌هایی ایجاد کنند که کاربران می‌توانند با سؤالات یا نظرات اضافی ارسال کنند.

چرا شخصی سازی وب سایت پزشکی مهم است؟

سایت‌هایی که از فناوری استفاده می‌کنند همچنین می‌توانند به کاربران این امکان را بدهند که به پورتال‌های بیماران متصل به سوابق الکترونیکی سلامت و سیستم‌های مدیریت تمرین خود وارد شوند. این سیستم‌ها همچنین به بیماران اجازه می‌دهند با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خود ارتباط برقرار کنند، بنابراین راه‌های بیشتری برای تعامل ایجاد می‌کنند.

نقشه های سایت XML

دید و خوانایی فقط برای انسان مفید نیست. ابزارهای دیجیتال باید بتوانند محتوای شما را نیز بخوانند. بنابراین، خوانایی صفحات وب خود را با اضافه کردن نقشه سایت XML افزایش دهید. نقشه سایت آدرس های وب سایت را فهرست می‌کند. این به عنوان فهرست مطالب عمل می‌کند و به خزنده های وب موتورهای جستجو می‌گوید که در یک سایت خاص چه چیزی وجود دارد.

افزودن نقشه سایت به خزنده های وب کمک می‌کند تا سریعتر و کارآمدتر کار کنند. اگر سایتی چندین صفحه داشته باشد یا مرتباً صفحات یا محتوای جدیدی اضافه کند، این می تواند مفید باشد. نقشه‌های سایت به خزنده‌ها اجازه می‌دهند بدانند چه چیزی وجود دارد و مطمئن شوند که چیزی را از دست نمی‌دهند.

URL های استاندارد شده

راه دیگر برای مطلع نگه داشتن خزنده های وب، استاندارد کردن URL ها است. حتی اگر یک صفحه یکسان است، یک صفحه وب ممکن است با چندین URL متفاوت باشد. خزنده های وب ممکن است فکر کنند این URL های مختلف صفحات کاملاً متفاوتی هستند و آنها را به عنوان چنین طبقه بندی می‌کنند.

هنگامی که خزنده های وب URL ها را به طور جداگانه فهرست می‌کنند، آنها را پایین تر از رتبه بندی بازدید از یک سایت قرار می‌دهند.

قابلیت دسترسی برای همه کاربران

این که آیا بیماران از سایت ها برای ارتباط، تحقیق یا سایر عملکردها استفاده می کنند، باید بتوانند به درستی از آنها استفاده کنند و این در  بهینه سازی سایت پزشکی بسیار مهم است.

  • انتخاب رنگ های متضاد برای ایجاد متن خوانا.
  • ترکیب توضیحات متنی تصاویر بصری.
  • از جمله زیرنویس برای ویدیوها.
  • استفاده از شاخص هایی که توضیح می‌دهد افراد اطلاعات ناقص یا نادرست ارسال کرده اند.
  • افزودن ویجت دسترسی یا ابزارهای دیگری که می‌تواند ظاهر یا عملکرد یک سایت را تغییر دهد.

انتخاب چنین طرح‌هایی باعث می‌شود صفحات برای افراد بیشتری قابل استفاده‌تر باشند.

متن جایگزین و عنوان صفحات بهینه شده

علاوه بر دسترسی بیشتر به سایت ها، افزودن انواع خاصی از متن می‌تواند به دلایل دیگر مفید باشد. به عنوان مثال، می‌توانید متن جایگزین یا آلت تصاویر را به تصویر اضافه کنید. متن جایگزین تصاویر را توصیف می‌کند. اثمتن جایگزین همچنین به گوگل می‌گوید صفحات شما حاوی چه چیزی هستند، بنابراین آنها را در صفحات نتایج جستجوی خود قرار می‌دهد و برای بهینه سازی سایت پزشکی مفید است.

زمان بارگذاری و سازگاری

بررسی های گاه به گاه به افراد کمک می‌کند تا سایر جنبه های سایت خود را بسنجند. به عنوان مثال، اگر صفحاتی را دوباره طراحی کرده باشند یا گرافیک جدیدی اضافه کرده باشند، می‌توانند تعیین کنند که آیا این تغییرات بر عملکرد صفحات آنها تاثیر گذاشته است یا خیر.

صفحات اضافی یا گرافیک های جدید ممکن است زمان بارگذاری صفحات را کاهش دهند. مردم باید در نظر بگیرند که خوانندگان چگونه از صفحات وب خود استفاده می‌کنند. افراد ممکن است با صفحات داخلی که شرایط پزشکی را به طور عمیق توصیف می کنند، صبر بیشتری داشته باشند. اما ممکن است بخواهند به اطلاعات دیگری مانند شماره تلفن و آدرس، سریعتر دسترسی پیدا کنند. نحوه دسترسی آنها به اطلاعات نیز مهم است. آیا مردم از تلفن، تبلت یا رایانه برای خواندن وب سایت شما استفاده می‌کنند؟ صفحاتی طراحی کنید که با همه دستگاه ها سازگار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا