بازاریابیمطالب آموزشی

تبلیغات کایروپراکتیک برای موفقیت مطب شما

ایجاد یک استراتژی بازاریابی پزشکی موفق برای کلینیک کایروپراکتیک یک تلاش مداوم است. اغلب اوقات، تبلیغات آنلاین بازده سرمایه‌گذاری (ROI) عالی را ایجاد نمی‌کنند. در بیشتر موارد، مشکل به فقدان تخصص بازاریابی دیجیتال در زمینه تبلیغات کایروپراکتیک مربوط می شود که طبیعی است. از متخصصان پزشکی نباید انتظار داشت که تجربه قابل توجهی در دنیای تبلیغات پزشکی داشته باشند و برای این کار باید از متخصصین بازاریابی کمک بگیرید.

بازار هدف تبلیغات کایروپراکتیک چیست؟

به طور کلی، مخاطبان هدف کمپین های تبلیغات کایروپراکتیک به دو بخش مجزا با نیازها و نقاط درد متفاوت تقسیم می شوند.

  • افراد بین 25 تا 44 سال به دنبال گزینه های درمانی برای درمان درد اغلب متناوب خود هستند. این ممکن است اولین تعامل آنها با یک متخصص کایروپراکتیک باشد، زیرا آنها درمان های پزشکی سنتی تر را امتحان کرده اند (و با شکست مواجه شده اند). آنها تمایل به پذیرش درمان جایگزین دارند و نسبتاً تحصیل کرده هستند (با 76٪ دارای مدرک کارشناسی).
  • افراد بین سنین 45 تا 65 سال به دنبال رسیدگی به مشکلات افزایش سلامتی بدن، به ویژه مربوط به ستون فقرات خود هستند. آنها تمایل دارند که بیمه خوب و درآمد قابل تصرف کافی برای پوشش تنظیمات کایروپراکتیک داشته باشند، در صورتی که بیمه آنها نداشته باشد. تقریباً یک سوم از این بخش دارای مدرک تحصیلات تکمیلی هستند، 44٪ گیاهخوار هستند و 67٪ مراقب رژیم غذایی خود هستند.

البته، جمعیت دقیق مخاطب تبلیغات کایروپراکتیک شما ممکن است با این دو بخش کلی متفاوت باشد. درک بهتر از اینکه تبلیغات شما به چه کسی می‌رسد و باید به چه کسی برسد، پایه اصلی برای بهینه‌سازی پیام‌ها و هدف‌یابی بر این اساس است و هزینه‌ها را در این فرآیند کاهش می‌دهد.

چگونه هزینه تبلیغات کایروپراکتیک خود را کاهش دهید

با در دست داشتن تعریف روشنی از مخاطبان هدف، زمان آن رسیده است که به دنبال بهترین شیوه های فردی در ارتباط با کانال های خاصی باشید که در آن تلاش می کنید به آنها دسترسی پیدا کنید. مدیریت تبلیغات گوگل و اینستاگرام همگی دارای تفاوت های ظریف منحصر به فردی هستند که هم برای بهینه سازی نرخ تبدیل و هم برای کاهش هزینه طراحی شده اند.

تبلیغات جستجوی پولی برای کایروپراکتیک ها

کاهش هزینه به ازای هر کلیک روی هر استراتژی بازاریابی کایروپراکتیک با جستجوی پولی شروع می شود. چند استراتژی می تواند به شما در کاهش هزینه به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات جستجوی پولی کمک کند:

  • روی کلمات کلیدی پزشکی مناسب تمرکز کنید . کلمات و عباراتی را انتخاب کنید که به احتمال زیاد به مخاطبان هدف شما مرتبط هستند، به ویژه به دنبال خدمات کایروپراکتیک در منطقه شما هستند.
  • بانکی از کلمات کلیدی منفی ایجاد کنید، که کلمات و عباراتی هستند که به طور خودکار آگهی شما را از نمایش در نتیجه جستجو حذف می کنند. به عنوان مثال، اگر به دنبال دسترسی به بیماران بالقوه ای هستید که در جستجوی «آسیب نخاعی» هستند، یک کلمه کلیدی منفی خوب ممکن است «وکیل» باشد تا از نمایش تبلیغات شما به کسانی که به دنبال درمان نیستند، خودداری کنید.
  • استراتژی پیشنهادی خود را انتخاب کنید. اگر تخصص یا زمان لازم برای تنظیم مداوم پیشنهاد خود را به صورت دستی ندارید، پیشنهاد خودکار بهترین است، اما مناقصه دستی می تواند برای کارشناسان جستجوی پولی که به دنبال بهینه سازی نهایی هستند، عالی باشد.
  • صفحات فرود خود را بهینه کنید. متن آگهی و صفحات فرود شما باید مطابقت داشته باشد و صفحه فرود باید به قولی که تبلیغ شما تنظیم کرده است عمل کند. به عنوان مثال، تبلیغی که از مخاطبان شما می خواهد تنظیم کایروپراکتیک خود را رزرو کنند، باید به صفحه فرودی منجر شود که رزرو قرار را آسان می کند.

این بخش آخر به ویژه برای تبلیغات گوگل کایروپراکتیک مهم است. شبکه به هر تبلیغ یک امتیاز کیفیت اختصاص می‌دهد که از نزدیکی کلمه کلیدی هدف، کپی آگهی و صفحه فرود تشکیل شده است. هرچه تطابق بهتری داشته باشید، هزینه ارسال آگهی شما کمتر خواهد بود.

تبلیغات نمایش گوگل برای کایروپراکتیک ها

اگرچه هر دو بخشی از پلتفرم مدیریت تبلیغات گوگل هستند، تبلیغات نمایشی با جستجو تفاوت دارند زیرا بسیار فراتر از گوگل گسترش می یابند. آنها شامل تبلیغات بنری بصری هستند که در میلیون ها وب سایت که بخشی از شبکه نمایش Google هستند ظاهر می شوند

البته، این دسترسی گسترده همچنین می تواند به این معنی باشد که تبلیغات نمایشی می توانند به سرعت گران شوند. به عنوان مثال، شما می توانید:

  • تبلیغات خود را بر اساس موضوعات صفحه محدود کنید تا مطمئن شوید که تبلیغات شما با موضوع وب سایت هایی که در آن ظاهر می شوند مطابقت دارند.
  • مخاطبان خود را فقط به بازدیدکنندگان اخیر وب سایت یا لیستی از بیماران بالقوه ای که در پایگاه داده خود دارید محدود کنید.
  • تبلیغات خود را به وب‌سایت‌ها یا برنامه‌ها محدود کنید، به استثنای برنامه‌های موبایل و بازی‌هایی که اغلب منجر به کلیک‌های تصادفی می‌شوند.
  • مخاطبان درون بازار و جمعیت شناسی خاصی را که با مخاطبان هدف شما همسو هستند، هدف قرار دهید.

تبلیغات اینستاگرام برای کایروپراکتیک ها

این نکات می تواند به کاهش قیمت تبلیغات کایروپراکتیک در اینستاگرام کمک کند:

  • از گزینه های هدف گیری پیشرفته فیس بوک برای مطابقت با مکان ها و جمعیت شناسی مخاطبان هدف خود استفاده کنید. از آنجایی که تبلیغات اینستاگرام از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک تنظیم می شود، همین گزینه ها برای هدف گذاری در این شبکه نیز موجود است.
  • هدف کمپینی را انتخاب کنید که با اهداف شما مطابقت داشته باشد، مانند کلیک‌ها و تبدیل‌ها برای رزرو قرار ملاقات یا دسترسی و آگاهی اگر فقط می‌خواهید نام خود را در آنجا به نمایش بگذارید.
  • مکان های تبلیغاتی خود را آزمایش کنید. اینستاگرام می‌تواند تبلیغات را هم در فید خبری و هم در ویژگی «استوری» عمودی و موقت خود قرار دهد. هر کدام بسته به مخاطبان شما ممکن است مقرون به صرفه تر باشند، بنابراین اجرای آزمون برای هر دو به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام مکان منطقی تر است.
  • از اثبات اجتماعی در نسخه خود استفاده کنید. در اینستاگرام، تبلیغاتی که شامل نقل قول ها و توصیه های همتایان مخاطب شما هستند، عملکرد خوبی دارند.

 

تبلیغات کایروپراکتیک برای جذب بیماران جدید و گسترش دامنه مطب شما ضروری است. استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر، مانند بازاریابی آنلاین، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی، و اطلاع‌رسانی به جامعه محلی، دیده شدن خدمات شما را افزایش می‌دهند و یافتن شما را برای بیماران بالقوه آسان‌تر می‌کنند. تبلیغات با آموزش عموم در مورد مزایای مراقبت کایروپراکتیک و خدمات خاصی که ارائه می‌دهید، کمک می‌کند تا افرادی که با درمان کایروپراکتیک آشنایی ندارند یا در مورد آن نا مطمئن هستند، به بیماران واقعی تبدیل شوند.

 

علاوه بر این، تبلیغات به ایجاد و حفظ یک برند قوی برای فعالیت شما کمک می کند. تلاش‌های تبلیغاتی مداوم و حرفه‌ای، مطب شما را به عنوان پزشک قابل اعتماد و آگاه مراقبت‌های کایروپراکتیک شناخته شده می‌کند. این نه تنها به حفظ بیماران فعلی کمک می کند، بلکه ارجاعات دهان به دهان را نیز تشویق می کند و باعث رشد بیشتر می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا