سایت و سئومطالب آموزشی

عواملی که باید قبل از انتخاب تم برای وب سایت پزشکی در نظر بگیرید

اگر می‌خواهید فعالیت پزشکی خود را توسعه دهید، به حضور آنلاین برجسته ای نیاز دارید. بیشتر مشتریان بالقوه بیماران همه چیز را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند، از جمله پزشکان جدید و کلینیک و مراکز بهداشتی. وب سایت پزشکی شما می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند اگر دو عنصر حیاتی داشته باشد. اول، شما باید متن، تصاویر و کد منبع خود را بهینه کنید تا وب سایت پزشک شما در نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد. مشتریان بالقوه بیمار باید بتوانند روی پیوند وب سایت شما کلیک کنند و در مورد عمل شما مطالعه کنند. دوم، سایت شما باید مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد تا آنها برای کسب اطلاعات بیشتر یا قرار ملاقات با شما تماس بگیرند. انتخاب تم برای وب سایت پزشکی اولین گام در موفقیت در این راه است.

بسیاری از وب سایت های مطب با یک موضوع شروع می‌شوند. موضوع پایه و اساس یک وب سایت پزشکی با طراحی خوب است . این شامل تایپوگرافی، پالت رنگ، سرصفحه، پاورقی، پس‌زمینه و طرح‌بندی صفحه جذاب است. این مقاله به بررسی مضامین مناسب برای وب سایت های پزشکی برجسته برای پزشکان می پردازد.

طراح سایت پزشکی شما می تواند یک تم برای وب سایت پزشکی سفارشی از ابتدا ایجاد کند، یا می توانید از بین ده ها هزار قالب تم موجود در وردپرس‌انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با یک طراح وب سایت مراقبت های بهداشتی یا یک شرکت بازاریابی پزشکی شریک شوید. صرف نظر از اینکه چگونه این کار را انجام می دهید، وب سایت شما باید برای بیماران بالقوه جدید جذاب باشد.

مزایای وب سایت های پزشکی موضوعی برای پزشکان

موضوع وب سایت شما باید چشم نواز، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد. از استفاده از طرح های برش کوکی که کم هزینه یا غیرحرفه ای به نظر می رسند خودداری کنید. به خاطر داشته باشید که گزینه های گسترده ای برای سفارشی سازی اکثر قالب های طراحی وب دارید. مطمئن شوید که تمام تصاویر، گرافیک ها، رنگ ها، فونت ها و کلمات سایت شما منعکس کننده تمرین شما هستند.

بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دریافتند که قالب های وب سایت با موضوع به خوبی برای آنها مناسب است. آنها شامل مطب‌های کوچک، دندان‌پزشکان، ارائه‌دهندگان تخصصی یا تک‌خدمات و مشاغل مرتبط مانند شرکت‌های صدور صورت‌حساب و تجهیزات پزشکی هستند. مزایای یک وب سایت موضوعی عبارتند از:

توسعه محتوای سفارشی

وقتی از محتوای نوشته شده سفارشی استفاده می کنید، می‌توانید یک الگو را به یک سایت طراحی شده سفارشی تبدیل کنید. هرگز از محتوای نوشته شده برای وب سایت دیگری استفاده نکنید، حتی اگر دفتر شما همان خدمات را ارائه می دهد. اگر متوجه شود که محتوای خود را از جای دیگری آنلاین سرقت کرده اید، گوگل رتبه سایت شما را جریمه می کند. و هرگز از یک محتوا در دو یا چند صفحه از وب سایت خود استفاده نکنید. محتوای تکراری به رتبه سایت شما آسیب می رساند و ممکن است حتی از آن آگاه نباشید.

تولید محتوای پزشکی

محتوای اصلی و تازه نوشته شده شما باید:

  • واضح و قانع کننده باشد
  • جالب و مرتبط با بیماران و افراد بالقوه
  • دقیق و توصیفی از خدمات شما
  • با صدای منحصر به فرد شما منتقل شود

اگر در زمینه محتوا به کمک نیاز دارید، یک نویسنده پزشکی باتجربه را استخدام کنید که با شما کار خواهد کرد تا از یک سایت قوی و جامع مطمئن شوید که به بهترین وجه منعکس کننده خدمات، رویه ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی شما باشد.

انتخاب تم برای وب سایت پزشکی

از شرکت های طراحی وب سایت که یک قالب طراحی واحد ارائه می‌دهند خودداری کنید. این باعث می‌شود که همه وب سایت های آنها یکسان به نظر برسند. به یاد داشته باشید که یکی از اهداف شما تمایز است. شما می‌خواهید مطب شما از بقیه متمایز باشد. به دنبال انواع تم های طراحی برای انتخاب باشید. هر کدام باید برای ترویج طیف گسترده ای از شیوه های مراقبت های بهداشتی و مشاغل مرتبط طراحی شوند.

برخی از تم ها دارای مجموعه ای از خدمات یا درمان هستند. آنها وزن بصری و توجه بیشتری به شیوه هایی می‌دهند که می‌خواهند تنوع خود را به نمایش بگذارند. برخی از تم ها دارای تصویر سنگین هستند، در حالی که برخی دیگر نسبت تصویر به کپی را متعادل می‌کنند. بسیاری از روش‌ها وب‌سایت‌های خود را با عکس‌های ارائه‌دهنده در صفحات اصلی یا صفحات تیم ارائه‌دهنده شخصی‌سازی می‌کنند.

موضوعی را انتخاب کنید که قرارگیری اصلی فرم‌های مولد سرنخ را ارائه می‌دهد، یا بیماران بالقوه را تشویق می‌کند تا در هر صفحه‌ای که به سختی از دست دادن آن، یک قرار ملاقات درخواست کنند. برخی از تم‌ها امکان کپی توصیفی بیشتری را از قبل فراهم می‌کنند. برخی دیگر رویکردی اسپارتانه‌تر را در پیش می‌گیرند و از روشی پیچیده‌تر برای راهنمایی خوانندگان به اطلاعات بیشتر استفاده می‌کنند. شما به راحتی می توانید تحت تأثیر تعداد زیادی از تم های موجود قرار بگیرید. به خصوص وقتی که هر کدام بهتر از دیگری به نظر می‌رسند.

سادگی تم برای وب سایت پزشکی

طراحان مضامین زیادی را با رنگ‌های مختلف، طرح‌بندی‌های پیچیده، انیمیشن‌های پر زرق و برق، ویجت‌های زیبا و موارد دیگر پر می‌کنند. این باعث می شود که حواس شما از محتوای مراقبت های بهداشتی منحرف شود. به دنبال تم برای وب سایت پزشکی با طرح‌بندی تمیز و بی‌نظم و تاکید عمده بر کاربرپسندی و سادگی باشید. باید تمام نیازهای تمرینی و خواسته های تجاری شما را برآورده کند.

اولویت دادن به پاسخگویی در انتخاب تم برای وب سایت پزشکی

بیشتر ترافیک وب اکنون از دستگاه های تلفن همراه می آید . گوگل حتی کاربران موبایل را در اولویت قرار می‌دهد. به همین دلیل است که باید از تم‌های واکنش‌گرا استفاده کنید که به‌طور خودکار با صفحه‌نمایش دستگاه‌های همراه سازگار شوند. به عنوان مثال، اکثر آخرین تم های وردپرس به طور پیش فرض واکنش گرا هستند. کورکورانه تصور نکنید که این عملکرد به اندازه کافی برای نیازهای شما خوب است. همیشه قبل از انتشار وب سایت خود، آمادگی یک تم جدید را برای موبایل آزمایش کنید.

توجه به سازگاری مرورگر

مردم مرورگرهای مختلفی را برای گشت و گذار در اینترنت انتخاب می‌کنند. محبوب ترین مرورگرها گوگل کروم، سافاری و فایرفاکس هستند. توسعه دهندگان وب حرفه ای همیشه تم های خود را با ابزارهای سازگاری مرورگر آزمایش می‌کنند. ممکن است با تم های رایگان سازگاری مرورگر وجود نداشته باشد. به همین دلیل است که باید تم جدید خود را در مرورگرهای مختلف آزمایش کنید تا مطمئن شوید که همانطور که باید به نظر می رسد.

در نظر گرفتن پلاگین ها

یکی از مزایای استفاده از تم های وردپرس این است که به شما امکان دسترسی به افزونه هایی را می‌دهند که به شخصی سازی وب سایت شما کمک می‌کنند. هزاران پلاگین رایگان به شما امکان می‌دهند تقریباً هر کاری را انجام دهید. نکته منفی این است که برخی از افزونه ها ممکن است با بخش هایی از موضوع شما تداخل داشته باشند. قبل از پخش زنده مطمئن شوید که طرح زمینه خود را با همه چیزهایی که استفاده می‌کنید آزمایش کرده اید.

دریافت پشتیبانی خوب

هیچ چیز بدتر از خدمات بد به مشتری نیست، به خصوص برای صاحب وب سایت جدید. بررسی‌های مربوط به ارائه‌دهنده تم برای وب سایت پزشکی خود را بخوانید تا ببینید آیا کاربران به پشتیبانی قابل اعتماد اشاره می‌کنند یا خیر. قبل از اینکه یک موضوع یا الگو را بپذیرید، مطمئن شوید که ارائه‌دهنده به سؤالات یا نگرانی‌های شما پاسخ سریع می‌دهد و مشکلات شما را به سرعت حل می‌کند.

تم جدید شما باید خواسته های اصلی شما را برآورده کند یا از آن فراتر رود. باید از افزونه ها پشتیبانی کند، حاوی فایل های ترجمه مناسب باشد، محتوای شما را به نمایش بگذارد و سئو پسند باشد. باید رتبه بندی و بررسی عالی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا