سایت و سئو

نقش الگوریتم‌های گوگل بر محتوای سلامت

نقش الگوریتم‌های گوگل بر محتوای سلامت

اگر شما دارای یکی از سایت‌های پزشکی و یا کلینیک هستید باید به خوبی با حساسیت گوگل بر محتوای سلامت آشنایی داشته باشید. الگوریتم‌های زیادی در گوگل وجود دارد که هر یک از انواع این الگوریتم ها وظایف مشخص شده‌ای را بر عهده دارند. یکی از آن‌ها به خوبی محتوای درون سایت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر اشکال و ایرادی در آن‌ها وجود داشته باشد آن را نمی‌پذیرد و از لیست نتایج گوگل حذف می‌کند.

اگر شما می‌خواهید سایت کلینیک خود را در نتایج اولیه گوگل مشاهده کنید بهتر است در مورد این حساسیت‌ها و الگوریتم مربوط به آن اطلاعات بیشتری به دست آورید و یا سئو سایت پزشکی خود را به مجریان معتبر بسپارید. محتوای تولید شده شما برای سایت کلینیک باید دارای تمامی استانداردها و قوانین مربوط به طراحی سایت پزشکی باشد تا شما بتوانید آن را در نتایج جستجوی اولیه گوگل مشاهده کنید.

نقش الگوریتم پنگوئن بر محتوای سلامت

 برخی از سایت‌ها هستند که فضای اینترنتی را آلوده می‌سازند، چرا که آن‌ها محتواهای مناسبی ندارند و بهتر است از لیست سایت‌های اینترنتی حذف شوند. حساسیت گوگل روی محتوای سلامت بسیار زیاد می‌باشد و اگر محتواهای سایت کلینیک بر این اساس تولید نشود بدون شک الگوریتم پنگوئن این مسئله را متوجه می‌شود و سایت را غیر فعال می‌نماید.

در گذشته الگوریتم‌های گوگل چندان توجه به محتوای درون سایت نداشتند و شما هر محتوایی را می‌توانستید درون سایت خود قرار دهید. البته امروزه این حساسیت‌ها بیشتر از گذشته شده است و به همین دلیل شما بهتر است محتواهای سایت کلینیک خود را به افراد حرفه‌ای بسپارید. قوانین و استانداردهای سئو اگر در این محتواها وجود نداشته باشد بدون شک گوگل آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا