بازاریابیمطالب آموزشی

چگونه پزشکان می‌توانند از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با بیماران استفاده کنند

اگر برای دستیابی به بیماران جدید و ارتباط با بیماران خود از رسانه های اجتماعی استفاده نمی‌کنید، باید هرچه سریع تر برای آن برنامه ریزی کنید. رسانه‌های اجتماعی یک راه فوق‌العاده قدرتمند برای ایجاد یک رابطه با بیماران و جلب اعتماد است که دسترسی به آن در گذشته دشوار بود. بنابراین نمی توان اهمیت رسانه های اجتماعی را انکار کرد و ما در این مقاله 6 روش برتر که پزشکان می‌توانند از رسانه های اجتماعی استفاده کنند آورده شده است :

1. ایجاد نام تجاری در جامعه

به بیماران اجازه دهید تا به راحتی اصول کلینیک شما را بشناسند. به عنوان مثال: در کجا قرار دارید، تخصص شما چیست، ساعات کار، آیا چندین مکان وجود دارد؟ با ایجاد حساب در رسانه های اجتماعی به راحتی می توان به این سوالات پاسخ داد.

پروفایل های رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین سیگنال های رتبه بندی محلی برای موتورهای جستجو یا سئو پزشکی و سئوی محلی هستند.

2. ترافیک بیماران جدید را به وب سایت تمرین هدایت کنید

همه پزشکان می‌توانند از ترافیک بیشتری برای وب سایت خود استفاده کنند، درست است؟ خوب، رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین راه ها برای انجام این کار است. نقش پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما در ارتباط با بیماران به اندازه محتوایی هستند که در آن قرار می‌دهید. این تنها راهی است که می توانید بیماران بالقوه جدید را روی پلتفرم های خود قرار دهید، آنها را درگیر نگه دارید و آنها را به یک بیمار جدید تبدیل کنید.

3. بهبود و کارآمدی مشارکت بیمار و خدمات مشتری

روزهای منتظر ماندن یا گذاشتن پیام گذشته است. بیماران می‌توانند بدون زحمت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با پاسخی قابل اعتماد و سریع سوال بپرسند. وقتی نوبت به سلامتی ما می‌رسد، سؤالات زیادی داریم و بیشتر آنها نمی‌خواهیم منتظر بمانیم تا کسی به آنها پاسخ دهد.

احتمال اینکه بیماران به رقابت شما بپردازند بیشتر از اینکه منتظر یک تماس باشند، هستند. رسانه های اجتماعی این شکاف را پر می کند و پزشکان را به بیمارانشان متصل می کند. کلینیک ها می‌توانند کاربران را به ابزارها، پیوندهای مناسب وصل کرده و به هر سوالی پاسخ دهند.

مردم اکنون به اینترنت روی آورده اند تا در مورد مشکلات بهداشتی و پزشکی تحقیق کنند و مستقیماً با ارائه دهندگان ارتباط برقرار کنند. از بین تمام کاربران اینترنت، 66٪ به دنبال اطلاعاتی در مورد یک مشکل یا بیماری خاص پزشکی هستند.

همچنین، بیماران فعلی شما از مطب خارج می‌شوند و گاهی اوقات هنوز سوالاتی دارند. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند راه بسیار خوبی برای ادامه ارائه روشی ساده برای برقراری ارتباط بدون نیاز به برداشتن تلفن در هر بار باشند.

4. برای ارتباط با بیماران به گفتگو بپیوندید

با جامعه پزشکی محلی خود که در اشتیاق مشترک شما هستند ارتباط برقرار کنید. رسانه های اجتماعی می‌ توانند راهی عالی برای قرار دادن خود به عنوان یک پزشک در جامعه و تخصص شما باشند. اگر این کار را با موفقیت انجام دهید، می‌توانید بیمارانی را از سرتاسر جهان برای درمان به دنبال شما بفرستند که صرفاً بر اساس آنچه در پروفایل رسانه‌های اجتماعی شما در مورد رویکرد شما به مراقبت از بیمار و موارد موفق دیده‌اند، داشته باشند.

الزام حضور پزشک در اینستاگرام

همچنین، رسانه های اجتماعی می‌توانند راهی عالی برای ارتباط با پزشکان برای افزایش مراجعات جدید بیمار شما باشند. همه چیز در مورد روابط است و بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند راهی قدرتمند برای رشد روابط ارجاعی قوی باشد.

5. به بیماران و همکاران نشان دهید که شما متخصص هستید

بسیاری از پزشکان با استفاده از یوتیوب برای آموزش بیماران و پزشکان در مورد روش‌ها یا تکنیک‌های بهداشتی، موفقیت چشمگیری کسب کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا