تبلیغاتسایت و سئو

چگونه لندینگ پیج پزشکی خود را بسازید تا عملکرد Google Ads را بهبود بخشد 

ایجاد یک صفحه فرود موثر برای پزشکان بسیار مهم است تا بیماران بالقوه را درگیر کنند و بازدیدکنندگان وب سایت را به بیماران واقعی تبدیل کنند. اگر تبلیغات گوگل خود را با گرافیک عالی و کپی نویسی مناسب تنظیم کرده اید، مخاطبان مناسبی را هدف قرار داده اید و مبلغ مناسبی را برای تبلیغات هزینه کرده اید اما تبلیغات شما هنوز آنطور که انتظار داشتید عمل نمی کند باید به فکر طراحی لندینگ پیج پزشکی مناسب برای تبلیغات خود باشید.

در حالی که ردیابی و بهینه سازی تبلیغات گوگل شما برای موثر نگه داشتن آن ها تا حد امکان حیاتی است، عناصر دیگر مانند لندینگ پیج پزشکی نیز بر عملکرد خوب آن ها تاثیر می گذارند.

بنابراین، چرا بهینه سازی لندینگ پیج شما ضروری است؟

اگر متوجه شدید که بیماران احتمالی وارد صفحه فرود شما می شوند اما به سرعت آن را ترک می کنند، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. شما باید تجربه صفحه فرود خود را برای بازدیدکنندگان وب سایت بهبود بخشید. آنها باید بتوانند به راحتی صفحه را پیمایش کنند و اطلاعات تماس شما را پیدا کنند.

داشتن یک صفحه فرود موثر که به تبلیغات گوگل شما پیوند داده شده باشد به کاهش قیمت پیشنهادی (مبلغی که با یک کلیک روی هر کلمه کلیدی داده شده خرج می کنید) کمک می کند. همچنین، از آنجایی که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما می گذرانند، باید سرنخ های بیشتری و در نهایت بیماران بیشتری برای کلینیک شما ایجاد کند.

امتیاز کیفیت

گوگل امتیاز کیفیت را ایجاد کرد تا از آن به عنوان ابزاری تشخیصی برای افراد استفاده کند تا تبلیغات خود را با آگهی دهندگان دیگر مقایسه کنند. می‌توانید از آن برای کمک به شناسایی مکان‌هایی که می‌توانید تبلیغات، صفحات فرود یا انتخاب کلمه کلیدی خود را بهبود ببخشید، استفاده کنید.

در اینجا ذکر این نکته مهم است که امتیاز کیفیت یک شاخص عملکرد کلیدی نیست. یعنی از بقیه داده های شما جدا است و باید از آن به عنوان یک ابزار تشخیصی استفاده کنید. امتیاز کیفیت شما در مقیاس 1-10 اندازه گیری می شود.

اگر امتیاز کیفیت بالایی (8-10) دارید، به این معنی است که آگهی و صفحه فرود شما در مقایسه با تبلیغات سایر تبلیغ کنندگان به بیماران بالقوه ای که در جستجوی کلمات کلیدی مورد استفاده شما هستند، مرتبط تر است. امتیاز کیفیت پایین ممکن است در شاخص‌های کلیدی عملکرد شما منعکس نشود. با این حال، باید روی افزایش ارتباط در تبلیغات خود، کلمات کلیدی که استفاده می کنید و صفحه فرود خود کار کنید.

چرا باید به امتیاز کیفیت خود اهمیت دهید؟

امتیاز کیفیت لندینگ پیج پزشکی بر هزینه های تبلیغاتی شما تاثیر می گذارد. امتیاز کیفیت شما مستقیماً بر میزان هزینه شما برای هزینه هر کلیک (CPC) تأثیر می گذارد. همچنین بر رتبه تبلیغ شما تاثیر می گذارد.

ارتباط آگهی

ارتباط آگهی نشان می دهد که تبلیغ شما چقدر با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد. شما باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی که بیماران احتمالی شما جستجو می کنند در نسخه تبلیغاتی شما و در لندینگ پیج نیز وجود دارند. ارتباط کلمه کلیدی بسیار مهم است. اگر با هدفی که بازدیدکننده در جستجوی آن بوده و امیدوار است با کلیک روی تبلیغ شما پیدا کند مطابقت نداشته باشد، به سرعت از صفحه فرود خارج می شود.

تجربه لندینگ پیج پزشکی

تجربه صفحه فرود به ارتباط و مفید بودن صفحه فرود شما برای افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند اشاره دارد. صفحه فرود به طور کلی به عنوان مولفه ای که بر امتیاز کیفیت تاثیر می گذارد نادیده گرفته می شود.

  • آیا بیماران اطلاعاتی را که برای آن آمده اند به دست می آورند؟
  •  آیا صفحه شما وعده های داده شده در آگهی را دنبال می کند؟

صفحه فرود خود را بهبود دهید تا امتیاز کیفیت خود را افزایش دهید

صفحه فرود شما باید از عناصر ضروری تشکیل شده باشد که ساختار محکمی در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در تبدیل ترافیک (دریافت سوالات از بیماران بالقوه) که از آگهی شما به آنجا هدایت می شود کمک کند. برای بهبود امتیاز کیفیت خود به نرخ پرش پایین نیاز دارید، به این معنی که محتوایی که در صفحه فرود خود قرار می دهید باید موثر و جذاب باشد.

همچنین تیتر باید واضح و مختصر باشد تا در چهار کلمه اول، مخاطب را مجذوب خود کند. باید همان کلمات کلیدی را در عنوان آگهی درج کند، بنابراین به چیزی که بیمار به تازگی روی آن کلیک کرده است، مرتبط است.

سرعت لندینگ پیج پزشکی

برای کاهش نرخ پرش به یک صفحه با بارگذاری سریع نیاز دارید. سرعت بسیار مهم است زیرا برای کاربران تلفن همراه، اگر بارگزاری یک صفحه حداکثر 5 ثانیه طول بکشد، احتمال بازگشت به 90٪ افزایش می یابد.

ارتباط بین صفحه فرود و تبلیغات، کلیدی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما است. با پیروی از این نکات می‌توانید یک صفحه فرود پزشکی ایجاد کنید که به طور مؤثری بیماران بالقوه را مطلع می‌کند و در نهایت تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا