تبلیغات

چگونه تبلیغات گوگل کلینیک خود را برای افزایش بیماران جدید بهینه کنید

تبلیغات گوگل کلینیک پزشکی می تواند چندین هدف مهم را برای پزشکان برآورده کند از افزایش اعتبار یک مطب گرفته تا جذب بیماران جدید. با این حال هنگامی که کمپین تبلیغاتی خود را اجرا می کنید، اگر آن را به دقت رصد نکنید و تغییرات مناسب را ایجاد نکنید، احتمالاً هزینه به ازای هر کلیک (CPC) شما افزایش می‌یابد که منجر به بازگشت سرمایه (ROI) کمتری می‌شود.

بهینه سازی تبلیغات گوگل کلینیک پزشکی

بهینه سازی تبلیغات گوگل کلینیک پزشکی اساساً به داده های کمپین شما نگاه می کند و عناصر مختلف را بر اساس آن تنظیم می کند تا تبلیغات مؤثرتری ایجاد کند. بهینه‌سازی تبلیغات حتی می‌تواند برای باتجربه‌ترین کاربران Google Ads چالش‌برانگیز باشد، زیرا مؤلفه‌های متعددی برای تمرکز روی آن‌ها وجود دارد، از جمله KPI، معیارها، قیمت‌گذاری و کلمات کلیدی.

شما باید آماده باشید که کمپین خود را به طور کامل در چند هفته اول و سپس کمتر اما به طور مداوم نظارت کنید. برخی از عناصری که در یک ماه عملکرد خوبی دارند ممکن است به دلیل رقابت های دیگر یا الگوریتم های همیشه در حال تغییر گوگل، عملکرد خوبی نداشته باشند.

برای بهینه سازی گوگل ادز خود با این سوالات شروع کنید، هدف شما از کمپین تبلیغاتی چیست؟ آیا به دنبال بازدیدکنندگان وب سایت، کلیک ها یا رزروهای بیشتر در صفحه فرود خود هستید؟

توصیه‌هایی از Google در مورد نحوه بهینه‌سازی تبلیغات گوگل کلینیک پزشکی

گوگل در ارائه توصیه ها عالی است. این موارد را دنبال کنید تا قدرت تبلیغات خود را تا حد امکان افزایش دهید. توصیه‌ها بسته به نسخه تبلیغاتی شما متفاوت است، اما می‌تواند از درج تیترهای بیشتر تا افزودن توضیحات متنوع‌تر یا معرفی کلمات کلیدی مختلف باشد.

امتیاز کیفیت گوگل ادز

امتیاز کیفیت برای کسب و کارها استفاده می شود تا تبلیغات خود را با آگهی دهندگان دیگر مقایسه کنند. می‌توانید از آن برای کمک به شناسایی مکان‌هایی که می‌توانید تبلیغات، صفحات فرود یا انتخاب کلمه کلیدی خود را برای کلینیک خود بهبود ببخشید، استفاده کنید. هدف شما باید این باشد که نمره کیفیت 8-10 داشته باشید تا CPC خود را کاهش دهید.

ساعت تبلیغات

اگر متوجه شدید که بازدیدکنندگان وب سایت فقط در یک زمان خاص از روز، مانند بعد از کار بین ساعت 6 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر، تبدیل می شوند، زمان نمایش آگهی خود را محدود کنید. در حین تغییر این تنظیمات، باید از هدف خود نیز آگاه باشید. آیا می خواهید بیماران زمانی که به صفحه فرود شما می رسند یا قرار ملاقات رزرو می کنند، تماس بگیرند؟ در این صورت باید ساعات اداری را نیز در نظر بگیرید.

جمعیت شناسی

اگر مدتی است که کلینیک خود را راه اندازی کرده اید، به طور واقع بینانه، خواهید دانست که بیماران شما چه کسانی هستند. جمعیت شناسی برای راه اندازی تبلیغات گوگل کلینیک پزشکی مهم است و شامل جنسیت، سن و شاید درآمد آنها می شود. این اطلاعات بسیار ارزشمند است و به این معنی است که می‌توانید خودتان جمعیت‌شناسی را تغییر دهید تا افرادی را هدف قرار دهید که می‌دانید به درمان‌هایی که ارائه می‌دهید علاقه دارند.

کلید واژه ها

قبل از راه اندازی کمپین خود، باید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا مناسب ترین کلمات کلیدی پزشکی را برای تبلیغات گوگل کلینیک پزشکی خود پیدا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا